|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:14
|
Dagobert gaat naar Defqon1 mensen
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Dagobert gaat naar Defqon1 mensen
mooi hij leeeft
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 jun 2010, 17:47 |
|
 |
|
paul
|
nakky schreef: dagobert schreef: Ben net terug van Defqon. Wou jullie even laten weten dat het weer werelds was.
Dagobert Was al bang dat je opgepakt was. Hoorde op de radio dat er een aantal opgepakt waren. Grt Nakky 67 arrestaties (drugs) en een eend te pakken Ik hoop dat je het leuk hebt gehad dago Groetjes Paul 
|
| 13 jun 2010, 19:56 |
|
 |
|
dagobert
|
Mijn pakken ze nooit op drugs. Kan ook niet,..................................heb het allang ingeslikt voor ik naar binnen ga Hierbij een filmpje van de afsluiting van Defqon. En geloof het of niet!??! Andere Hases beet de spits af. http://www.youtube.com/watch?v=c9gW-X2R5echttp://www.youtube.com/watch?v=cp0z3DYscD0DeEd, Ben inderdaad weer thuis, en leef nog. Al zou je dat van gisteren niet gezegd hebben. Wat zo lijp als een tientje. Maar dat moet kunnen 1x per jaar Dagobert
|
| 13 jun 2010, 21:59 |
|
 |
|
Hans1971
|
dagobert schreef: Ben inderdaad weer thuis, en leef nog. Al zou je dat van gisteren niet gezegd hebben. Wat zo lijp als een tientje. Zo lijp als een tientje????? Alleen gisteren?????? 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 jun 2010, 18:47 |
|
 |
|
dagobert
|
Hans1971 schreef: dagobert schreef: Ben inderdaad weer thuis, en leef nog. Al zou je dat van gisteren niet gezegd hebben. Wat zo lijp als een tientje. Zo lijp als een tientje????? Alleen gisteren??????  Tja  Nou je het zegt. Dagobert
|
| 14 jun 2010, 22:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dat is niet veel een tienje en dan nog lijp worden ook 
|
| 14 jun 2010, 22:29 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: dat is niet veel een tienje en dan nog lijp worden ook  Goeie shit hoeft niet duur te zijn. Dagobert
|
| 14 jun 2010, 22:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: de ed schreef: dat is niet veel een tienje en dan nog lijp worden ook  Goeie shit hoeft niet duur te zijn. Dagobert nee hele hoop mensen zijn duur uit wand die hebben een hele doos nodig van dat spul wij niet 
|
| 14 jun 2010, 22:44 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: dagobert schreef: de ed schreef: dat is niet veel een tienje en dan nog lijp worden ook  Goeie shit hoeft niet duur te zijn. Dagobert nee hele hoop mensen zijn duur uit wand die hebben een hele doos nodig van dat spul wij niet  Wat voor spul?? Waar heb jij het nou weer over?? Dagobert
|
| 14 jun 2010, 22:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hocus spocus poeder
|