|
|
Het is nu 04 jun 2026, 00:02
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Vraag over Keltische boeken.
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Vraag over Keltische boeken.
Ik ben me een beetje aan het orienteren op boeken welke gaan over de kelten. Maar ik zoek een boek waar veel plaatjes in staan, dus veel voorbeelden van voorwerpen en geen hele lange verhalen. Ik heb al een beetje zitten zoeken op Halos. Wie weet welke boeken er hiervoor in aanmerking komen? 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 jun 2010, 19:29 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
 Re: Vraag over Keltische boeken.
Hoi Hans.
Als je het niet kan vinden op halos moet je gewoon een mailtje sturen en vragen naar titels en of boeken waar je intresse in hebt ,doe ik ook altijd .
Alleen moet je nu rekening houden dat het wat langer gaat duren want ze zitten midden in een verhuizijng.
Wat je ook kunt doen is langs de Sleghte gaan liggen wel eens intresante boeken.
gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 14 jun 2010, 19:31 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1488 Woonplaats: Bunschoten
|
Hans1971 schreef: Ik ben me een beetje aan het orienteren op boeken welke gaan over de kelten. Maar ik zoek een boek waar veel plaatjes in staan, dus veel voorbeelden van voorwerpen en geen hele lange verhalen. Ik heb al een beetje zitten zoeken op Halos. Wie weet welke boeken er hiervoor in aanmerking komen?  Ik heb het boek "The Celts" 2e hands kunnen kopen bij een bibliotheek. Super boek met 1100 foto's (en ook heel veel tekst) 710 blz The Celts - Thames and Hudson Edited by V. Kruta, O.H. Frey, B . Raferty and M. Szabo - The Book was published on the occasion of the exhibition "THE CELTS, THE ORIGINS OF EUROPE" Palazzo Grassi, Venice 1991.
Over 1100 Illustrations, 800 in Color - Hardcover with Gold Embossing on Spine. Dustjacket - 8 1/2"x 12"
Magnificent PublicationDeze lijkt me ook wel wat` http://www.thamesandhudson.com/9780500288313.html
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 14 jun 2010, 22:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
heel mooi boek Wilhelm 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 jun 2010, 22:27 |
|
 |
|
Hans1971
|
de ed schreef: heel mooi boek Wilhelm  Ed, jij liet mij een boek zien op de zoekdag van Grandmaster. Stond in de stal van DJLAAN. Jij gaf aan dat jij die ook had. Was volgens mij een boek met plaatjes van Keltische voorwerpen. Hoe heet dat boek? 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 15 jun 2010, 16:40 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi kijk maar eens op google bij Roger Agache gr john 
|
| 16 jun 2010, 15:57 |
|
 |
|
Hans1971
|
jacob schreef: hoi kijk maar eens op google bij Roger Agache gr john  Ik krijg dan alleen maar luchtfoto`s te zien John. 
|
| 16 jun 2010, 19:52 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1Hier heb je een boek van hem hij heeft veel onderzoek gedaan naar keltische\romeinse contexten in noord frankrijk Ik weet natuurlijk niet of je frans kunt lezen. gr alfa 
|
| 16 jun 2010, 20:10 |
|
 |
|
Hans1971
|
ALFABOY schreef: Ik weet natuurlijk niet of je frans kunt lezen. gr alfa  Wie, no, een pain de stok  . En daar houd mijn frans op. Ik zoek eigenlijk een beetje een dtmboek. Ik weet niet of deze dat is. Maar in ieder geval bedankt voor je meedenken 
|
| 16 jun 2010, 20:47 |
|
 |
|
bacchus
|
Hans1971 schreef: jacob schreef: hoi kijk maar eens op google bij Roger Agache gr john  Ik krijg dan alleen maar luchtfoto`s te zien John.  kijk eens verder dan je neusje lang is. kijk verder op google,je zult zien dat je meer vindt. grt john
|
| 16 jun 2010, 20:51 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|