|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:30
|
Even wat humor op een rijtje
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Re: Even wat humor op een rijtje
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jun 2010, 14:29 |
|
 |
|
dagobert
|
en nog
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jun 2010, 14:30 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jun 2010, 14:31 |
|
 |
|
dagobert
|
Wat klopt er niet op deze foto??
Dagobert
|
| 26 jun 2010, 14:38 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Geen zadel dago gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 26 jun 2010, 15:49 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 885 Woonplaats: Voerendaal
|
Hij zal wel een mes bij zich hebben
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 26 jun 2010, 16:50 |
|
 |
|
dagobert
|
peter schreef: Geen zadel dago gr Peter Goed gezien Peter Dagobert
|
| 26 jun 2010, 17:47 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jun 2010, 17:49 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jun 2010, 17:55 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jun 2010, 17:59 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Heheh
Dagobert is weer lekker op dreef.......!! Ik ga een partijtje mosselen halen
JP
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 26 jun 2010, 18:03 |
|
 |
|
dagobert
|
J-P de zoeker schreef: Heheh
Dagobert is weer lekker op dreef.......!! Ik ga een partijtje mosselen halen
JP Humor is grenzeloos. Vind ik Dagobert
|
| 26 jun 2010, 18:12 |
|
 |
|
dagobert
|
Nog drie dan. Binnenkort weer meer Dagobert Want wie een dag niet gelachen heeft, heeft een dag niet ........ 
|
| 26 jun 2010, 18:27 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
he dago denk je ook aan de kinderen wat hier meekijken
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 27 jun 2010, 15:26 |
|
 |
|
la taupe
|
|
| 27 jun 2010, 15:42 |
|
 |
|
la taupe
|
@ Dago; die met die beer kan toch écht niet op een forum met minderjarigen hè? 
|
| 27 jun 2010, 15:44 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 885 Woonplaats: Voerendaal
|
Hé dago, ouwe lokeend, waar ben je... je was net goed op dreef.. Oow jongens, het wordt echt tijd dat de velden weer vrij komen, want het gaat nergens meer over. Was vandaag even in een appelgaard gaan zoeken om mijn explorer uit te testen.....ik kwam de grond niet in 
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 27 jun 2010, 16:10 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
la taupe schreef: @ Dago; die met die beer kan toch écht niet op een forum met minderjarigen hè?  inderdaad het gaat de verkeerde kant op. gr. lucky nero 
|
| 27 jun 2010, 16:45 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
buiten het feit dat er zeer veel grappige dingen tussen zitten,vind ik het goedkope..... en het gaat steeds verder en verder wat mij betreft mag deze overvloed van platte humor van het forum af wij hebben leden vanaf 10 t/m 80 jaar uit alle lagen van de bevolking en met dit soort threads kan met aanstoot vinden ook ik hou ontzettend veel van humor ,maar wel humor waar is over nagedacht of humor met mate gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 jun 2010, 19:07 |
|
 |
|
dagobert
|
bubba schreef: buiten het feit dat er zeer veel grappige dingen tussen zitten,vind ik het goedkope..... en het gaat steeds verder en verder wat mij betreft mag deze overvloed van platte humor van het forum af wij hebben leden vanaf 10 t/m 80 jaar uit alle lagen van de bevolking en met dit soort threads kan met aanstoot vinden ook ik hou ontzettend veel van humor ,maar wel humor waar is over nagedacht of humor met mate gr bubba  Doe vooral wat je niet laten kunt. Voor de een gaat het te ver. En voor een anders is het nog niet genoeg. Bepaal maar wat kan blijven staan, en wat weg moet. Ik ben immers geen moderator. Dagobert En dan nog iets. Humor met mate word niet om gelachen!! Kun je beter de moppenhoek weg halen van het forum. Of moet ik er ook op letten hoeveel sluik racisme er gebruikt word op dit forum?? Verder handel ik het wel af via pb.
|
| 27 jun 2010, 19:09 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
[/quote] Doe vooral wat je niet laten kunt. Voor de een gaat het te ver. En voor een anders is het nog niet genoeg.Bepaal maar wat kan blijven staan, en wat weg moet. Ik ben immers geen moderator. Dagobert[/quote] goed punt Dago , dat is excact wat ik bedoel gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 jun 2010, 19:30 |
|
 |
|
dagobert
|
Doe vooral wat je niet laten kunt. Voor de een gaat het te ver. En voor een anders is het nog niet genoeg.Bepaal maar wat kan blijven staan, en wat weg moet. Ik ben immers geen moderator. Dagobert[/quote] goed punt Dago , dat is excact wat ik bedoel gr bubba  [/quote] Haal maar weg wat in jou ogen niet kan op dit forum. Aan jou de eer Dagobert
|
| 27 jun 2010, 19:33 |
|
 |
|
la taupe
|
Hoi Dago; zonder te willen poken in een heet vuur wil ik volledig objectief even antwoorden; net zoals jij gevoelig bent voor racisme/discriminatie zijn er misschien wel mensen die gevoelig zijn aan het soort van door jouw gepostte moppen? Ik moet ook lachen met jouw posts, maar denk gelijk ook aan de kinderen die hier op het forum zitten mee te gluren over de schouder van mama of papa, en als ik dan die vent op z'n knieën zie die net is uitgewoond door die bruine beer, dan denk ik ook wel van, nu is het welletjes. Even goede vrienden?
Hartelijke groet, David.
|
| 27 jun 2010, 19:34 |
|
 |
|
dagobert
|
la taupe schreef: Hoi Dago; zonder te willen poken in een heet vuur wil ik volledig objectief even antwoorden; net zoals jij gevoelig bent voor racisme/discriminatie zijn er misschien wel mensen die gevoelig zijn aan het soort van door jouw gepostte moppen? Ik moet ook lachen met jouw posts, maar denk gelijk ook aan de kinderen die hier op het forum zitten mee te gluren over de schouder van mama of papa, en als ik dan die vent op z'n knieën zie die net is uitgewoond door die bruine beer, dan denk ik ook wel van, nu is het welletjes. Even goede vrienden?
Hartelijke groet, David. Had ook na de laatste plaatjes, kan dit nog wel?? Zal er beter op letten. Ik zou zeggen. Haal eraf wat te ver gaat in jullie ogen. Zal je mij niet over horen. Dagobert
|
| 27 jun 2010, 19:43 |
|
 |
|
la taupe
|
Blij dat je het zo opneemt Dago! Het is zeker GEEN aanval naar jou toe hoor! En nu plezier maken op het forum 
|
| 27 jun 2010, 19:45 |
|
|