Het forum interview van Jacob
Beste medezoekers,Tot voor kort wist ik helemaal niets over Jacob, maar door het interview weet ik nu wat meer over de goede man. Jacob is naar mijn mening een zeer gewaardeerd lid van het forum, en hoop dan ook dat we nog vele jaren van hem mogen genieten. Lees snel het interview van Jacob zodat jij hem nu ook beter leert kennen.
Veel leesplezier gewenst.
1: Wat is jou naam en nickname op het forum? En wie heeft jou nickname verzonnen?Jacob, dat is mijn eerste doopnaam.(zie foto)
2: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen? En wat vind je van dit forum?Stom toeval via anderen, oké. Maar het blijft een apart wereldje.
3: Hoelang zoek jij al met een metaaldetector? En met welk merk detector zoek jij?20 jaar. Tesorro en Minelab.
4: Heb jij wel is geholpen op een opgraving? En wat was jou ervaring daarmee?Ik was met een stel aardige archeologen aan het werk op een plaats waar een weg wordt aangelegd.
Deze mensen zijn met groot materieel aan het werk, stond er dus wel verstelt van.
Deze mensen waren vooral aan het werk met gebruik van hun apparatuur.
Een woord wauw! Mijn bekje viel hier van open!
Deze mensen zijn ook aan het werk geweest bij de opgravingen in AMBIJ (Keltische muntschat).
Ik heb veel info verzamelt over hoe en wat.
Zelf een tijd mee gezocht daar. Vondsten werd niet over gesproken, dit spreek van zelf.(zie foto,s)
5: Zoek jij alleen op het land? Of ook in het water?Alleen op het land, en daar staat mij het water soms tot aan mijn lippen.
6: In welke provincie woon en zoek jij?Limburg en ........................................................................
7: Heb jij wel eens in het buitenland gezocht? Zo ja, welk(e) land(en)?Ja, je loop wel eens van het ene akker naar het andere, dat je dan
pardoes in het buitenland zit, Hihihi wij zijn toch een EUROPA of ......
8: In welk land zou jij nog eens graag willen zoeken?Maak mij niks uit. In elk land en op elke akker vindt je sporen
van het heden en verleden.
9: Waar kan jij enorm van balen omtrent onze hobby?ik baal nooit, waarom? Ik ben ervoor dat iedereen wat mooi,s vindt.
10: Wat doe jij met je vondsten?Schoon maken, foto maken en met jullie delen. Een dtm geven met of zonder hulp
en een leuke plekje geven in de kast of kluis.
11: Wie is of zijn jou zoekmaat(en)?Eigenlijk iedereen die met mij wilt zoeken.
12: Wat is jou grootste wens omtrent onze hobbyDat iedereen wel eens zijn of haar vondst mag vinden.
13: Wat vind jij van de toenemende zoek verboden in Nederland?Eerlijk gezegd? Wij kunnen er toch niks tegen doen, het systeem van ons
land is zo. Jammer dat daarbij de meeste mooie vondsten in de kasten
verdwijnen.
14: Wat is jou ervaring met boeren?Heel goed, als je maar beleeft blijft.
15: Kom jij op georganiseerde zoekdagen?Soms, als ik me goed voel. Mijn gezondheid laat het soms niet toe.
16: Ben jij lid van de DDA, Coinhunters of andere club?Nee, jammer maar is ook beter zo.
17: Wat hoop jij ooit nog eens te vinden?Ik denk dat dat een droom blijft? Maar ik geef nooit op!
18: Wat is jou mooiste vondst tot nu toe? Met foto graag. Keltische munt. Smily
19: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent?Ja, maar je blijft altijd zoeken. En ook naar een mogelijke nieuwe plek
met anderen. Ik vind het te gek dat je met een leuke groep mooie
vondsten mag maken. En je ervaring deelt met elkaar.
20: Aan wie geef jij het interview door? En waarom?Dit is alleen bij mij(Dagobert) bekent. Over 21 dagen het interview van.

(zie bericht over forum interview!)
Zijn er mensen die zelf niet zoeken met een metaaldetector. Maar toch graag een interview willen omtrent hun werk of relatie met dit forum. Stuur mij(Dagobert) een pb. Dan zal ik proberen een extra interview te maken.
Jacob bedankt voor dit interview

Lees ook de vorige interviews:
viewforum.php?f=372De volgende personen zijn geïnterviewd:
Bert(Bertoninus)
Leon(Aureum)
Extra interview!Niels(Not)
Jan Pieter(J-P de zoeker)
Pieter(Madelinus)
Edwin(de ed)
Van Otterloo(Addie)
Cees(Ceesou)
Danny(Bacchus)