|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:29
|
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: ik zeg bubbaaaaa
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 jul 2010, 22:07 |
|
 |
|
woesel
|
al met al 4 weken zonder computer gezeten ,naar de kloten. kosten zo,n 100 euro . de andere schade daar heb ik het maar niet over. ben nog steeds niet blij
|
| 20 jul 2010, 23:13 |
|
 |
|
dagobert
|
woesel schreef: al met al 4 weken zonder computer gezeten ,naar de kloten. kosten zo,n 100 euro . de andere schade daar heb ik het maar niet over. ben nog steeds niet blij Is dat echt zo? Of maak je een grapje? Dagobert
|
| 20 jul 2010, 23:14 |
|
 |
|
woesel
|
nee echt niet dit is geen grapje ik heb grote problemen gehad met dit grapje. echt grote problemen
|
| 20 jul 2010, 23:19 |
|
 |
|
dagobert
|
woesel schreef: nee echt niet dit is geen grapje ik heb grote problemen gehad met dit grapje. echt grote problemen Lekker dan. Hoop dat je pc nu weer in orde is? Dagobert
|
| 20 jul 2010, 23:23 |
|
 |
|
woesel
|
Zo als het er nu naar uit ziet doe tie weer normaal. der is een betere virrus scanner op gezet kosten 50 euro,dus al met al 150 euro aan kosten. daar kun je bijna een nieuwe computer voor kopen. het enige voordeel was dat ik meer tijd had voor mijn kleine Jim,dat was wel lekker. Maar alle andere allende er om heen bankzaken email afspraken das iets om snel te willen vergeten. mijn vrouw is nog steeds pislink en ziet me het liefst afstand doen van dit forum.
ik kijk het nog even aan
|
| 20 jul 2010, 23:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
woesel schreef: al met al 4 weken zonder computer gezeten ,naar de kloten. kosten zo,n 100 euro . de andere schade daar heb ik het maar niet over. ben nog steeds niet blij heb ik dat gedaan ik wist ook niet dat daar zo klot virus in zat ik heb zelf geen last van gehad je zal wel heeel boos op me zijn nou dat mag hoor 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 jul 2010, 23:57 |
|
 |
|
woesel
|
ik ben niet zo haat dragend ed boos was ik wel ,maar bij mij is dat aardig gesusd
|
| 21 jul 2010, 08:42 |
|
 |
|
dagobert
|
woesel schreef: ik ben niet zo haat dragend ed boos was ik wel ,maar bij mij is dat aardig gesusd Kan het forum niets aan doen, en Ed heeft naar mijn weten onwetend gehandeld. Zand er over mannen. Dagobert Maar het is natuurlijk niet zo fijn als je pc het begeeft na zo,n posting. Volgende keer niet meer van die ongein plaatsen om dit in de toekomst te voorkomen.
|
| 21 jul 2010, 12:32 |
|
 |
|
Maurits
|
Zo zie je maar om je beveiliging up to date te houden...dagelijks updaten die handel. Ik ben het eens met Muta en Dago...linux doet niet onder voor windows en mac. 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 21 jul 2010, 16:02 |
|
|