|
|
Het is nu 03 jun 2026, 17:38
|
| Auteur |
Bericht |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
 auto ongeluk
Dit gaat niet over zoeken maar ik wil het toch even van me af schrijven.
Ik reed gisteren van mijn werk naar huis. Toen ik ter hoogte van de wijk Zuidwolde was reed ik op de inhaalstrook,voor mij nam een vrachtauto gas terug. Ik liet ook het gas iets los om afstand te bewaren,ik reed toen 100 km per uur. Daarna keek ik in mijn binnenspiegel en zag met een noodgang een auto op mij af komen,ik dacht hij remt niet. Een enorme klap,ik kwam los van de stoel de gordel ving mij op,hoofd eerst met een klap naar achteren toen naar voren. Mijn auto begon te spinnen,ik ben 4 of 5 keer helemaal rond gedraaid,vlak langs de vangrail weer terug richting een brede sloot. Bij de laatste spin zag ik kans tegen te gaan sturen en kort daarna de rem vol in te trappen. Net voor ik tot stilstand ben gekomen zie ik een bedrijfswagen op 2 wielen de berm in vliegen,over de kop en daarna de sloot in. Ik denk dat ik die met spinnen geraakt heb maar dat stuk film mis ik. Toen mijn auto stil stond ben ik eruit geklommen en meteen het water ingedoken om te proberen die andere bestuurder van een verdrinkingsdood te redden. Hoe ik ook kracht zette het portier zat muurvast,ondergedoken en met mijn arm in de auto gaan voelen waar hij was,niets,wel snij plekken aan mijn armen opgelopen. Toen sprong de man die mij aanreed er bij in,nog kregen wij de deur niet los. Gelukkig hoorden wij aan de andere kant iemand,hij kwam bij de bijrijders kant omhoog. Zwaar in shock helemaal onder het bloed,we hebben hem de kant opgeholpen. Toen kwamen de hulpdiensten,ik dacht dat ik op die snij plekken na en pijn in mijn nek niets had,de ambulance nam die andere man mee,en omdat mijn verwondingen mee leken te vallen ben ik op de plek van het ongeluk gebleven. Na een kwartier kwam er iets rust terug en zakte mij adrenaline ook af,ik merkte dat mijn ribben rug en nek toch wel erg pijn deden. De politie adviseerde mij naar de eerste hulp in het ziekenhuis te gaan. Daar werd ik meteen op zo`n plank vastgezet,en mijn nek ook. Uit foto`s bleek dat er geen breuken zaten,maar wel hebben mij spieren een enorme klap gehad,en er zat bloed in mijn urine dus ik moest ook nog een nacht blijven. Vanmorgen na een elendige nacht ziekenhuis mocht ik naar huis,het bloed is uit mijn urine de arts denkt dat een nier gekneusd is. Ik ben nu helemaal beurs en stram,maar ben blij dat ik nog leef. Wat ik nog wel graag wil weten is hoe het met die arme man is afgelopen die in het water lag,maar daar probeer ik nog achter te komen.
Zo zie je maar je denkt rustig naar huis te rijden en zo zit je midden in een zwaar ongeluk.
mvg Danny.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 jul 2010, 17:26 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: auto ongeluk
Wat een gebeurtenis zeg!!! Je mag blij zijn dat je het hebt overleeft. Velen kunnen het niet na vertellen na een ongeval. En zo te zien aan je verhaal kun je je vingers nog gebruiken. Het forum staat voor je open Dagobert
|
| 21 jul 2010, 17:31 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
tjonge jonge gelukkig niets heel ernstigs aan over gehouden
beterschap gewenst
|
| 21 jul 2010, 17:34 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi wat een geluk bij een ongeluk,jullie hebben zeker een goede bescherm-engel bij jullie gehad. beterschap grt john
|
| 21 jul 2010, 17:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
beterschap 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 jul 2010, 17:48 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1488 Woonplaats: Bunschoten
|
Hee Danny,
Heel veel sterkte en beterschap. Hopenlijk hou je er niets aan over!
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 21 jul 2010, 17:53 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Manmanman wat een nachtmerrie! Doe rustig aan, en als die nek pijnlijk blijft weer onmiddellijk terug naar de huisarts!
Beterschap!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 21 jul 2010, 17:55 |
|
 |
|
Doede Wiersma
Geregistreerd: 21 apr 2009, 09:07 Berichten: 383 Woonplaats: Soest
|
Indrukwekken!!!, hoe mens kan handelen in zo'n situatie, boven natuurlijk als je mij vraagd! wel goed dat je je hebt laten checken in het ziekenhuis, je weet maar nooit. Fijn dat je weer thuis zit! Beterschap, enuh hou ons ook even op de hoogte als je er achter bent heo het met de andere bestuurders is afgelopen. Greets TheDude
_________________ https://www.instagram.com/metal_detecting_soest/
|
|
 |
|
melpatcindy
|
dat is een heftige belevenis , je hebt mazzel dat je niet helemaal stil stond dan was je geplet tussen de vrachtwagen en die auto je hebt toch het bekende engeltje bij je gehad gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2272 Woonplaats: Rijnsburg
|
Zo wat een verhaal, gelukkig zijn jullie er redelijk van af gekomen  had veel erger kunnen zijn. Beterschap Hylke
|
| 21 jul 2010, 17:57 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
ik heb even op hoogeveen gezocht en volgens meerdere nieuws uit de omgeving gaat het met de betrokkene goed geen blijvend letsel
|
| 21 jul 2010, 18:05 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
hoi danny wat een rot verhaal wat je verteld. toen ik het las kreeg ik gelijk weer een brok in mijn keel. een tijd terug heb ik mijn broer verloren bij een ernstig auto ongeluk. ik ben blij te horen dat jij er beter vanaf gekomen bent. hopenlijk ben je weer snel de oude. gr. lucky nero 
|
| 21 jul 2010, 18:16 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Beterschap! Vincent
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 21 jul 2010, 18:24 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Sodeknetter, zo zie je maar weer dat een ongeluk in een heel klein hoekje zit. Doe even rustig aan, en hoop dat je er niets aan over houd...!!
Beterschap en sterkte Danny!
JP
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 21 jul 2010, 18:45 |
|
 |
|
lampie
|
Beste Leo ik ben zo blij dat je er goed bent afgekomen en dat we toch nog eens gaan zoeken. Je vrouwtje zal ook wel zijn geschrokken hoop dat alles weer gauw weer bij het oude is en jullie niet te veel sterss hebben . Met vriendelijke groeten lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 21 jul 2010, 19:30 |
|
 |
|
lampie
|
Oja vindt het toch ook erg heldhaftig dat gelijk aan die andere chauffeur dacht (held) groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 21 jul 2010, 19:32 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Wat een ellende zeg, maar gelukkig alles toch weer goed afgelopen. Sterkte en beterschap Willem vd Akker
|
| 21 jul 2010, 19:34 |
|
 |
|
Maurits
|
Damn!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 21 jul 2010, 20:24 |
|
 |
|
benjamino
|
manmanman toch na vertellen na een ongeval ,tof dat je dat nog kunt na vertellen,  ben erg blij dat je het overleeft heb veel beter schap gewens van Gerda en Benjamino.
|
| 21 jul 2010, 20:34 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
Pffffff dat is ff schrikken maar gelukkig niks ernstigs... Sterkte en dat je vlug van de pijnen af bent...
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 21 jul 2010, 20:39 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Leonardo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, met een brok in de keel probeer ik jou gebeurtenis, verhaal in een keer af te lezen ,,,,,maar word ageleid door de foto van de auto die omgekeerd in het water ligt en denkend daar een man worsteld met zijn vedrinkingsdood.maar nadat ik je verhaal hebt afgelezen gaat er een gevoel van opluchtig door mijn lijf heen  ,,,,gelukkig is het relatief goed aflopen daar ergens in Nederland op dat stukkie afvalt en waar naar de ravage is opgeruimd de onophoudeliijke stroom auto's hun weg weer vinden naar hun bestemming en het lijkt of daar nooit iets gebeurd is.alleen door de betrokkende zal dat kleine stukje asfalt altijd op hun netvleizen gebrandmerkt staan. ik maak ook vaak vele kilometers op het asfalt en ik ben gelukkig tot nu toe bespaard gebleven van deze verschrikkelijke dingen en hoop dat ook in de verre toekomst niet mee te hoeven maken maar heb wel al veel gezien onderweg en dan lijkt zo,n rit over het asfalt eindeloos en eeuwig te duren.zelf heb ik al een jonge vrouw uit haar auto geholpen, doordat haar auto op de zijkant lag was ze moeilijk uit te halen,gelukkig was ze ongedeerd,maar onder shock. verder hoop ik dat je lichamelijk snel opknapt,maar vergeten zal je het nooit meer,,,,praat het maar lekker van je af,,,,,maar ik ben bang dat het besef nog moet komen. heel veel sterkte met het verwerken van dit dramatisch ongeluk grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 21 jul 2010, 20:42 |
|
 |
|
jeep
|
Bliksem Danny gelukkig dat alles goed afgelopen is gr jeep
|
| 21 jul 2010, 20:42 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Geloeiende Dan,..pffffffffffffffffffffffffffff ben je goed weggekomen kerel,... gelukkig maar grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 21 jul 2010, 21:42 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Wat een beleving zeg, nou sterkte man 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 21 jul 2010, 21:46 |
|
 |
|
van Otterloo
|
De angst van iedere weggebruiker!!!!Een ongeval klein of zoals in dit geval groot,als je elke dag deel neemt aan het verkeer op de Nederlandse snelwegen,is dit waar je ook iedere dag weer mee geconfronteerd kan worden. Leonardo,ik vind dat je met je aktie een dikke pluim verdient hebt  en ik hoop dat je er zelf niets aan over houdt  . Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 21 jul 2010, 21:55 |
|
|