|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 zoeken met Rene en Danny
Na heel wat keren dat ik niet mee kon met dit gekleurde gezelschap was het afgelopen zondag dan eindelijk zover. Sta je niets vermoedens bij een slagboom te wachten en denk je ik zal Danny (Peepplaza) even bellen zegt ie doodleuk dat ie 75 km verderop de parkeerplaats oprijdt. Dus ik schrok en in mijn onschuld vraag ik aan hem of dat wel klopt.  Begint die l.....l te lachen om even later vrolijk aan te komen rijden met poffertje Rene. Maar goed laat ik naar de vondsten van die dag gaan die ik helaas eerder moest afbreken. 13 muntjes a € 5,77 2 zilveren oorbelletjes 1 steelring 2 zilveren ringen wo een dikke ( als dat goud was dan ) en een mooie witgouden trouwring van 14 kt Ik ben weer blij en mannen bedankt voor de gezellige dag. Cees
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 21 jul 2010, 16:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: zoeken met Rene en Danny
mooi weer euries
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 jul 2010, 16:34 |
|
 |
|
dagobert
|
Ben op het moment ook weer het water ingedoken. En niet zonder resultaat. Uiteraard was de concurrentie mij al voor geweest in de uren dat ik gezocht heb, maar had in 6 uurtjes toch 3x goud. Vanavond ga ik ook maar weer een plonsen in de hoop dat mijn geluk niet weggevaren is.
Mooie score Cees.
Dagobert
|
| 21 jul 2010, 16:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
veel succes ERELID dat klingt goed 
|
| 21 jul 2010, 17:04 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: veel succes ERELID dat klingt goed  Dank je wel Ed. Hoop dat ik een gouden knaller te pakken krijg? Dagobert
|
| 21 jul 2010, 17:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: de ed schreef: veel succes ERELID dat klingt goed  Dank je wel Ed. Hoop dat ik een gouden knaller te pakken krijg? Dagobert ik een gouden knaller te pakken krijg ja dat moet nu wel ik een gouden knaller te pakken krijg ik een gouden knaller te pakken krijg ik een gouden knaller te pakken krijg
|
| 21 jul 2010, 17:53 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
klasse gedaan  Willem vd Akker
|
| 21 jul 2010, 21:13 |
|
 |
|
dagobert
|
En de gouden knaller heb ik vanavond gevonden ook. Maar liefst 18 karaat en 6,7 gram!! Ik zal hem laters wel plaatsen. Dagobert
|
| 21 jul 2010, 22:23 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
dagobert schreef: En de gouden knaller heb ik vanavond gevonden ook. Maar liefst 18 karaat en 6,7 gram!! Ik zal hem laters wel plaatsen. Dagobert Je doet je naam eer aan  Ik ben benieuwd Gerard 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 21 jul 2010, 22:26 |
|
 |
|
dagobert
|
Ceesou schreef: dagobert schreef: En de gouden knaller heb ik vanavond gevonden ook. Maar liefst 18 karaat en 6,7 gram!! Ik zal hem laters wel plaatsen. Dagobert Je doet je naam eer aan  Ik ben benieuwd Gerard  Gaat op zich lekker Cees. Nu totaal een werkdag gezocht, en dan al 4x goud in totaal. Ben blij dat sommige zoekers bepaalde zwemplaatsen niet helemaal schoon stofzuigen. Dagobert
|
| 21 jul 2010, 22:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goed gedaan erelid
|
| 21 jul 2010, 22:32 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: goed gedaan erelid Dank je ed. Maar het is eigenlijk Cees zijn topic, dus we schakelen even over naar zijn vondsten. Dagobert
|
| 21 jul 2010, 22:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik zie geen rene en geen denny
|
| 21 jul 2010, 22:40 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
dagobert schreef: Ceesou schreef: dagobert schreef: En de gouden knaller heb ik vanavond gevonden ook. Maar liefst 18 karaat en 6,7 gram!! Ik zal hem laters wel plaatsen. Dagobert Je doet je naam eer aan  Ik ben benieuwd Gerard  Gaat op zich lekker Cees. Nu totaal een werkdag gezocht, en dan al 4x goud in totaal. Ben blij dat sommige zoekers bepaalde zwemplaatsen niet helemaal schoon stofzuigen. Dagobert Daar ben ik dan niet geweest Gerard Water genoeg bij jou in de buurt. 
|
| 22 jul 2010, 08:01 |
|
 |
|
dagobert
|
je doet je naam eer aan  Ik ben benieuwd Gerard  [/quote] Gaat op zich lekker Cees. Nu totaal een werkdag gezocht, en dan al 4x goud in totaal. Ben blij dat sommige zoekers bepaalde zwemplaatsen niet helemaal schoon stofzuigen. Dagobert[/quote] Daar ben ik dan niet geweest Gerard Water genoeg bij jou in de buurt.  [/quote] Zeker genoeg water Cees. Moet alleen binnenkort eens mijn vaste stekjes gaan af zoeken. Verwacht daar ook nog wel wat naar boven te halen, maar het blijft moeilijk. Vaak zijn anderen al voor geweest. Dagobert
|
| 22 jul 2010, 12:33 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 23 jul 2010, 18:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|