|
|
Het is nu 03 jun 2026, 11:35
|
| Auteur |
Bericht |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
 Re: auto ongeluk
Bedankt voor jullie reactie`s. Dat doet wel goed. Hierbij ook nog een kort filmpje. http://zideo.nl/index.php?zideo=6b34476 ... 586f6c5a77mvg Danny.
|
| 21 jul 2010, 22:00 |
|
 |
|
lampie
|
Tjee je bent ook nog in beeld man groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 21 jul 2010, 23:34 |
|
 |
|
bertellen
Geregistreerd: 14 apr 2009, 21:52 Berichten: 550 Woonplaats: Voerendaal
|
Shit man, ik hoop dat nooit zelf mee te maken, maar wel petje af over jou reageren, het te hulp schieten enz. Ik hoop dat je weer snel alles op een rij hebt en er achter komt wat die andere bestuurder heeft moeten doorstaan. Sterkte.
_________________ http://coindigger.webs.com
|
| 21 jul 2010, 23:39 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 597 Woonplaats: Heerenveen
|
Je hebt een beste beschermengel! Trouwens 100 punten dat je meteen die andere bestuurder te hulp schoot, respect man. Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel! Dick
|
| 21 jul 2010, 23:53 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi Danny, wat een verhaal zeg  . Heel veel sterkte met je herstel  . Groeten, Mart
|
| 22 jul 2010, 01:36 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
ha Danny wat een verhaal zeg. heel veel sterkte met het herstel en verwerken hiervan!!! gr Johan
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 22 jul 2010, 08:48 |
|
 |
|
giro
|
Hey Danny,
Pfff wat een verhaal zeg!!! Heel veel sterkte ermee de komende tijd.
Giro.
|
| 22 jul 2010, 09:09 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Danny, Pfff. Man!!!! Ook ik heb jouw verhaal met spanning gelezen!!! Ik kan me die adrenaline stoot echt wel voorstellen. Ik ben echt blij dat de verwondingen meevallen in vergelijkiing met het ongeluk!!!! Man, ben blij dat je dit nog hebt kunnen plaatsten!!! Mijn zoon heeft ook eergisteren een scooter ongeluk gehad, en hij heeft heel veel geluk gehad!!!! Ook hij heeft een nacht op de AOA moeten liggen. (Ziekenhuis, acute opname). Zijn verwondingen vallen ook mee. Scooter ligt in de garage - het zijn nog 4 delen. Hij heeft gebroken sleutelbeen, een vinger lag open - 5 hechtingen, en zijn hele lichaam onder de schrammen. De hele rug is eenschaafwond. Danny, ik wens jou een heel spoedig herstel, en hoop dat je er geen klachten aan overhoud!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 22 jul 2010, 09:54 |
|
 |
|
Lykle
|
Heftig verhaal! Zoiets gaat je absoluut niet in de koude kleren zitten en het delen met anderen helpt! Zo zie je maar weer al ken je elkaar niet altijd persoonlijk zo'n forum schept wel een band!
Ik hoop dat jij (en je familie) het een plekje kan geven. Vergeten doe je zoiets nooit maar je kan het wel voor je gevoel goed afsluiten!
Sterkte en ik hoop van ganserharte dat je er lichamelijk niets over zult houden.
Lykle
|
| 22 jul 2010, 10:11 |
|
 |
|
leonardo
|
Jvlivs schreef: Hey Danny, Pfff. Man!!!! Ook ik heb jouw verhaal met spanning gelezen!!! Ik kan me die adrenaline stoot echt wel voorstellen. Ik ben echt blij dat de verwondingen meevallen in vergelijkiing met het ongeluk!!!! Man, ben blij dat je dit nog hebt kunnen plaatsten!!! Mijn zoon heeft ook eergisteren een scooter ongeluk gehad, en hij heeft heel veel geluk gehad!!!! Ook hij heeft een nacht op de AOA moeten liggen. (Ziekenhuis, acute opname). Zijn verwondingen vallen ook mee. Scooter ligt in de garage - het zijn nog 4 delen. Hij heeft gebroken sleutelbeen, een vinger lag open - 5 hechtingen, en zijn hele lichaam onder de schrammen. De hele rug is eenschaafwond. Danny, ik wens jou een heel spoedig herstel, en hoop dat je er geen klachten aan overhoud!! Vele groeten, John. Bedankt voor je reactie John. En wens je zoon ook maar beterschap. mvg Danny.
|
| 22 jul 2010, 10:53 |
|
 |
|
leonardo
|
lampie schreef: Tjee je bent ook nog in beeld man groet lambert Ha ha ja je ziet mij lopen,ik was liever met een muntschat in de media gekomen. 
|
| 22 jul 2010, 10:54 |
|
 |
|
leonardo
|
Allemaal bedankt voor jullie reacties. 
|
| 22 jul 2010, 10:55 |
|
|