|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
24 Juli. Lekker gevonden vandaag !! 7x zilver ,EN 3x ....
| Auteur |
Bericht |
|
aeneas
|
 24 Juli. Lekker gevonden vandaag !! 7x zilver ,EN 3x ....
Gisteren maar weer naar het strand geweest. Had een uurtje gelopen, en had al wat muntjes gevonden. Toen waren de batterijen leeg. Ben toen maar naar de auto gegaan om me om te kleden, en te gaan plonzen. Had op het strand €6,60 en een nep armband en twee vis loodjes. Ben toen nog 4 uurtjes het water in geweest, en ben zeer tevreden met de vondsten. Vorige week had ik daar weinig gevonden in het water. Totaal vondsten water: €18,50 / Fl1,67 Zelfs een zilveren dubbeltje 1916. ( 58 muntjes totaal, water/strand ) 3X GOUD  1 ring met steentjes 18 Kt 3,5 gr  1 hanger 18 Kt 6,4 gr  1 slotje 14 Kt 0,1 gr Bijlage: watervondsten 24 juli goud 2010 008.jpg 3 oor stekertjes 2 ringen zilver 1 enkel bandje 1 kruisje 1 navel piercing enz.. enz Alle vondsten strand en water. Bijlage: strand watervondsten 24 juli 2010 007.jpg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten Aeneas
|
| 25 jul 2010, 14:09 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: 24 Juli. Lekker gevonden vandaag !! 7x zilver ,EN 3x ....
Jij boert anders ook niet slecht hoor. Als je mij laat raden? In de randmeren gezocht?? En nog een paar vragen: Met welke detector zoek jij in het water? De vorige keer had je niets in het water, en een week later wel?!?! Top gevonden man Dagobert
|
| 25 jul 2010, 14:14 |
|
 |
|
aeneas
|
Dago, Ik heb gezocht met de Minelab Excalibur2 1000, deze heb ik sinds kort. Moet er nog erg aan wennen, maar dat gaat goed komen. Normaal zoek ik met de Tesoro Stingray II en die bevalt me erg goed. Vorige week heb ik op een ander gedeelte gezocht in het water, nu iets verder weg naar achteren. Vorige week had ik wel iets daar in het water, maar het was niet wild. Je moet er ook wel over heel zwaaien toch ?  Ben niet in de rand meren geweest.....
|
| 25 jul 2010, 14:40 |
|
 |
|
dagobert
|
aeneas schreef: Dago, Ik heb gezocht met de Minelab Excalibur2 1000, deze heb ik sinds kort. Moet er nog erg aan wennen, maar dat gaat goed komen. Normaal zoek ik met de Tesoro Stingray II en die bevalt me erg goed. Vorige week heb ik op een ander gedeelte gezocht in het water, nu iets verder weg naar achteren. Vorige week had ik wel iets daar in het water, maar het was niet wild. Je moet er ook wel over heel zwaaien toch ?  Ben niet in de rand meren geweest..... Ik dacht in de randmeren omdat je dat zilveren dubbeltje had gevonden. Randmeren zijn erg oud vergelijken met zwemplasjes. Maar uiteraard heb je ook oude zwemplasjes. Waarom ik vroeg met welke detector jij zoekt? Je hebt een sluit knopje gevonden van een gouden oorbel. Dat is erg klein om voor een detector te detecteren!! Die Minelab heeft daar dus geen problemen mee? En inderdaad, ik zocht ik de diepere gedeeltes en ik vond zo goed als niets. Ben toen maar op ondiep water gaan zoeken en toch nog een hoop kunnen vinden. Net andersom dus En wat dat betreft heb je groot gelijk! Je moet er maar net overheen zwaaien Dagobert
Laatst bijgewerkt door dagobert op 25 jul 2010, 14:58, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 25 jul 2010, 14:46 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
dat heeft zich zeker weer geloond. ik heb pas een keer goud gevonden dit seizoen in het water. maar ik heb dan wel weer een mooie zilveren koningsketting van bijna 100 gram gevonden. gr. lucky nero 
|
| 25 jul 2010, 14:56 |
|
 |
|
aeneas
|
Dago, dat sluitinkje zat toevallig in m'n waadschep, samen met een stukje aluminium folie. De Excalibur en de Tejon pakt deze ook niet. Maar de Lobo st pakt hem nog wel op 3 a 4cm.
Ik heb ook vaak met de Lobo in het water gezocht, en leuk wat mee gevonden.
|
| 25 jul 2010, 14:58 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi tjonge wat een buit maak je in het water,ik denk dat ik ook maar eens over stap.klasse gedaan grt john
|
| 25 jul 2010, 16:48 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goed gedaan 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 jul 2010, 18:15 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Mooie buit Gijs-Jan 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 26 jul 2010, 09:56 |
|
 |
|
aeneas
|
Bedankt mannen voor de leuke reacties 
|
| 26 jul 2010, 12:27 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
zo das heel wat edelmetaal mooi gevonden gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 26 jul 2010, 21:08 |
|
 |
|
dagobert
|
aeneas schreef: Dago, dat sluitinkje zat toevallig in m'n waadschep, samen met een stukje aluminium folie. De Excalibur en de Tejon pakt deze ook niet. Maar de Lobo st pakt hem nog wel op 3 a 4cm.
Ik heb ook vaak met de Lobo in het water gezocht, en leuk wat mee gevonden. Ik zoek met de lobo in het water maar pak deze sluitingkjes ook niet hoor. Zo op zijn tijd heb je wel eens het geluk dat je een dun kettingkje pakt zonder dat je detector hem heeft gedetecteerd. Trouwens, Zilveren pak ik wel altijd. Dagobert
|
| 26 jul 2010, 22:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|