|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:05
|
Wie het raad krijg een Frietketel.
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Re: Wie het raad krijg een Frietketel.
Mooi Mat. Je hebt een frietketel(frituurpan) gewonnen Je hebt je best erop gedaan, en duidelijk verdient Dagobert
|
| 26 jul 2010, 21:52 |
|
 |
|
Mat
|
dagobert schreef: Mooi Mat. Je hebt een frietketel(frituurpan) gewonnen Je hebt je best erop gedaan, en duidelijk verdient Dagobert Wil nog een klonter Belgische maionaise erbij verdienen. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 26 jul 2010, 22:05 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jul 2010, 22:07 |
|
 |
|
Mat
|
Sjit, zie nu pas dat ik echt heb gewonnen, hoeraaaaa, een Belgische patatten oven. Ga eens kijken of deze ook de Hollandsw stroom kan verdragen. GR Mat
|
| 26 jul 2010, 22:11 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
feli mat
dat zal de vondst van je leven geweest zijn die robijn
|
| 26 jul 2010, 22:18 |
|
 |
|
Mat
|
john b schreef: feli mat
dat zal de vondst van je leven geweest zijn die robijn Jammer genoeg heb ik die niet gevonden en ik woon nogwel aan het begin van de Maas hier bijna recht tegenover Kotem. Gr Mat
|
| 26 jul 2010, 22:26 |
|
 |
|
dagobert
|
benjamino schreef: Proficiat Mat,  Een hanger met een Robijn erin. en verdient heb je het ,ff een bp sturen naar mij aub,waar ik de frietketel moet heen sturen,Proficiat . groetjes Benjamino. Mag hier een close-up foto van geplaatst worden?? In een thread apart als het kan? Dagobert
|
| 26 jul 2010, 22:30 |
|
 |
|
benjamino
|
hoi Dagobert, dan zal je toch moeten wachten op die foto ,de bank is nu dicht  groetjes Benjamino
|
| 26 jul 2010, 22:33 |
|
 |
|
dagobert
|
benjamino schreef: hoi Dagobert, dan zal je toch moeten wachten op die foto ,de bank is nu dicht  groetjes Benjamino Oh!! Gaat het hier om een stukje wat waarde heeft?? Bank Neem de tijd. Dagobert
|
| 26 jul 2010, 22:43 |
|
 |
|
kleidigger
|
wat waarde heeft?? Zie die knoeperd van een robijn! 
|
| 28 jul 2010, 11:51 |
|
 |
|
detector.be
|
Robijn De naam robijn is gereserveerd voor een rode transparante korund. De naam robijn is dan ook afgeleid van het Latijnse woord "rubinus", hetgeen rood betekent. Hoe dieper de kleur deste waardevoller is de robijn. De prijs van een top kwaliteit robijn kan de prijs van een diamant met een vergelijkbaar gewicht evenaren en zelf overschrijden!
De mooiste robijnen, met een diepe duivenbloedrode kleur, komen uit Birma, uit het Mogok district. Deze robijnen worden gevonden in een marmer en in de verweringsbodem op deze marmer. Mooie robijnen worden ook gevonden in Kenia, Thailand en Cambodja.
Lijkt mij dan ook sterk dat men een zo waardevolle robijn in een tinnen of loden zetting zet. Ik geloof helaas niet meer in die baron Von Munchhausen verhalen.
|
| 28 jul 2010, 18:14 |
|
 |
|
benjamino
|
hier nog een foto,,waarom de steen in het lood en tin zat wisten ze me niet te vertelen,ik zelf vond het ook al raar, maar ik heb hem toch maar 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 28 jul 2010, 19:28 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Mat, is de friet al klaar?
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 28 jul 2010, 20:41 |
|
 |
|
Mat
|
Aardvark schreef: Mat, is de friet al klaar? Moet nog even op de post wachten, hoop dat hij ook een zak aardappellen bij heeft, anders moet ik weer terug naar het veld Gr Mat
|
| 29 jul 2010, 10:51 |
|
 |
|
detector.be
|
Graag een scan van het expertise rapport van Antwerpen. Volgens mij is deze steen gewoon geslepen glas.
|
| 30 jul 2010, 13:18 |
|
 |
|
Mat
|
Vandaag de patatten apparaat in goede gezondheid mogen ontvangen. Benjamino, alsnog bedankt, zal iedere keer als ik patatten maak even aan je denken. Gr Mat 
|
| 30 jul 2010, 14:56 |
|
 |
|
kleidigger
|
detector.be schreef: Graag een scan van het expertise rapport van Antwerpen. Volgens mij is deze steen gewoon geslepen glas. Dacht ik ook ja! Anders heeft ie een fortuin in handen! Graag rapportje, heb ik ook bij mijn ring kostte maar 10 euro! Bij officiele edelsteen kenner! Als hij het niet kan tonen, vind ik deze quiz niet rechtsgeldig. Aangezien het dan om glas zal gaan en geen robijn... Ga nog maar niet bakken Mat!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 30 jul 2010, 15:08 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Gefeli MAT gooi er voor mij maar alvast een frikandelletje in (met mayo) gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 30 jul 2010, 21:28 |
|
 |
|
Sjengsje84
|
Beetje Domme reactie´s hierboven! Lekker boejend of de steen nu echt is of niet! Ik vind hem mooi! en het is maar een quiz en Mat kan nu fijn frieten bakken!  Gefeliciteerd Mat!!! Groetjes!
|
| 30 jul 2010, 21:44 |
|
 |
|
benjamino
|
|
| 30 jul 2010, 22:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
we komen zo eten mat mooie steen benjo 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 jul 2010, 22:54 |
|
 |
|
Mat
|
Kom juist van de akker, heb 2 ton aardappels gerooid en heb gelijk maar geprobeerd een paard van de akker mee te nemen om frikandellen van te maken, maar er lagen alleen maar botten. Dus ik kan geen frikandellen maken, maar een bordje paardensoep kan dus wel. Gr Mat
|
| 31 jul 2010, 00:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ook lekker hoor
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|