|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
zoveel moois en ik ben pas volgende maand jarig
| Auteur |
Bericht |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
 zoveel moois en ik ben pas volgende maand jarig
Vrienden ik ben met stomheid geslagen , heb geen woorden, dat is voor het eerst in 11 jaar huwelijk volgens mijn vrouw, maar dat even terzijde. mijn goede vriend Roger is terug uit nederland en had voor mij wat dingetjes aan coinhunter chris afgegeven, deze op zijn beurt (God zegenen deze man)heeft wat voor mij meegegeven, mensen wat is het mooi, haaientanden, romeinse ring, sleutel, fibulae, munten echt te gek voor woorden, ik weet niet of ik moet juichen of huilen. ik heb het op mijn bed uitgespreid en lig er lekker van te genieten, mijn vrouw heeft een prachtig kruis in gepikt en is dat nu boven de voordeur aan het spijkeren Chris, man wat heb jij een groot hart, ik en mijn zoontje zijn nu de blijste mensen op aarde, hartstikke bedankt  Bijlage: verjaardag geschenk.jpg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
Laatst bijgewerkt door Mako op 13 aug 2010, 18:49, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 13 aug 2010, 18:25 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: zoveel moois en ik ben pas volgende maand jarig
Mooi man, Chris heeft een grote bek maar ook een groot hart. Megalodon tand erbij en een hele fraaie Romeinse sleutel.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 13 aug 2010, 18:42 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
|
| 13 aug 2010, 18:43 |
|
 |
|
de prakker
Geregistreerd: 18 mei 2008, 18:44 Berichten: 729 Woonplaats: voorhtuizen
|
dat is nog eens een mooi gebaar... daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen...
_________________ Http://www.houtworm-boktorbestrijding.nl[url][/url]
Http://www.jacht-outdoorkleding.nl[url][/url]
ALS HET NIET GAAT ZOALS HET MOET. DAN MOET HET MAAR ZOALS HET GAAT.
|
| 13 aug 2010, 19:05 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
ja mako chris is een wereldgozer  en ervaar ik regelmatig , maar zoveel van zijn eigen vondsten weggeven is geweldig , geniet er maar van mako en zoon  . gr.joppie.
|
| 13 aug 2010, 19:26 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 aug 2010, 20:36 |
|
 |
|
paul
|
|
| 13 aug 2010, 22:41 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 13 aug 2010, 22:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28454 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi Lejo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, eindelijk wat een opluchting voor mij dat je er zeer blij mee bent hoe ik al eerder zei ,ik was een beetje overvallen na Roger's telefoontje en ik had het helemaal niet meer verwacht dat hij nog contact met me opnam en heb hals over kop een klein lotje bijeen geschrapt. die kruisjes had ik er expres bij gevoegd,ik weet niet of jullie gelovig zijn,maar als dat zo is hoop ik dat jullie gezinnetje van kommer en leed bespaard zullen blijven voor en nu en voor in de toekomst.(ook als jullie niet gelovig zijn uiteraard.) wat ik het mooiste vind van alles voor mijn gevoel is dat ik die vondsten die je van mij kreeg met passie uit moeder aarde heb onttrokken en dat waren ook voor mij bijzondere momenten. wat ik een betreur is dat ik niet aan je zoon heb gedacht,maar dan heeft hij iets tegoed van mij weet effen niet of je maar een zoon hebt,of heb je meerdere kinderen zo tenslotte geniet ervan en nogmaals ik voel me vereerd dat het je er zeer blij mee bent grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 aug 2010, 17:44 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 15 aug 2010, 09:08 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 15 aug 2010, 23:56 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
gouwe kerel
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 15 aug 2010, 23:57 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi Mako,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, wat ik hier heb vergeten te melden is dat ik er ook een hoop tegenover stond van jou kant,wereldgozer klik op de link beste mensen en sta versteld viewtopic.php?f=173&t=20109grt Chris 
|
| 16 aug 2010, 00:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|