|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
pieppiep
|
 hallo
Ik ben Pieter 34 lentes jong Ik heb via MP een metaaldetector aangeschaft { XP 250} Ben afgelopen weekend in zuid-Limburg naar een akker op zoek geweest Mijn eerste ervaring was niet zo mooi Een boer voor toestemming gevraagd, maar deze werd gelijk heel boos omdat hij in het verleden bedreigd was door andere zoekers die aan het zoeken waren zonder toestemming op zijn akkers. Hoop dat ik in de toekomst wel ergens toestemming krijg, anders ga ik mijn metaaldetector maar weer snel verkopen. gr Pieter
|
| 23 aug 2010, 14:44 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hallo
hoi @ Pieter,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier bij ons verder wens ik je een aangename tijd en voor vooral veel vermaak en plezier ja je hebt nu eenmaal van die onvriendelijk boeren erbij,ze strijken ook een nog hoop landbouwsubsidies op van de EEG waar wij ons belastingsgeld naar toe gaat maar gelukkig zijn dat maar enkele,de meeste hebben er geen problemen mee grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 23 aug 2010, 15:28 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Hoi Pieter, en allereerst van harte welkom hier op het forum.
Altijd jammer als je bij een boer zo ontvangen word, maar je kunt er ook uit leren hoe het NIET moet. Helaas bij deze boer is het verpest door iemand die het niet zo nauw neemt met de normen en waarden.
Als we met zijn allen een beetje nadenken zullen er best wel boeren overblijven die WEL mensen met detector op hun land zullen toelaten.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 23 aug 2010, 15:36 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Welkom in ons midden Pieter,. Dat is een negatief moment,zo maken we ze allemaal wel eens mee maar je laat je jou hobby toch niet afnemen door EEN boer in het algemeen gezien valt het wel mee,..de meeste zijn vriendelijk je hebt altijd wel eens een buitenbeentje,. veel plezier hier op het forum mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 23 aug 2010, 15:41 |
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
Hoi Pieter, Hier in het westen heb ik nog niet meegemaakt dat ik niet mocht zoeken vele van hen zijn juist zeer geinterresseerd. Tuurlijk zullen er een paar zijn die het niet prettig vinden dat je op hun land zoekt. Ik denk dat wat jij hebt meegemaakt net zo zeldzaam is als je eerste gouden munt. Laat je niet gek maken door 1 boer bij de volgende heb je meer succes. Veel plezier op dit fantastische forum. Hylke
|
| 23 aug 2010, 16:13 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom pieppiep
heb ik ook wel is mee gemaakt ook blije boer en mooie boerinen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 aug 2010, 16:17 |
|
 |
|
Travis
|
niet verkopen die zoekstok .......de meeste boeren zijn OK ...veel vondsten gewenst voor de toekomst je hebt er een mooie (verslavende?) hobby bij 
|
| 23 aug 2010, 16:30 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
welkom en veel plezier hier 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 23 aug 2010, 17:09 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom hier Pieppiep. Komen nog mooie vondsten aan en aardige boeren. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 23 aug 2010, 17:13 |
|
 |
|
benjamino
|
hoi Pieppiep  op deze mooie forum groetjes Benjamino 
|
| 23 aug 2010, 19:36 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
Ha die pieppiep, welkom 
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 24 aug 2010, 00:18 |
|
 |
|
king
|
 welkom pieter, en er zijn meer boeren dan ....... 
_________________ de groetjes van king minelab safari,,tesoro tiger shark,,ace 250,,power magneet
neem ook eens een kijkje op onze site. http://metaaldetectieforum.nl/forum.php
|
| 24 aug 2010, 08:05 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi pieppiep welkom bij de club  ,zoals al gezegd is laat je door 1boer niet uit het veld slaan bij mij vroeg een boer er geld voor om ff op zijn land te zoeken zeg je dat je een landmeter bent die op een nieuwe manier het land komt opmeten let maar op de aanhouder die veel moeite doet in deze hobby wordt uiteindelijk beloond gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 24 aug 2010, 09:04 |
|
 |
|
dagobert
|
Gewoon wachten tot die lastige boer  is en vraag het daarna aan zijn vrouw Welkom hier. En laat je niet uit het veld slaan. Dagobert
|
| 24 aug 2010, 12:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|