|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:24
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
kenny
|
 ?????????????????????
Ik snap er niets van (Ace 250) Lekker aan het zoeken geweest na een uurtje of 3 en een berg spijkers te hebben gevonden Had ik er genoeg van en had ook geen tijd meer Plots zie ik een zware bonk zwarte aarde denk nou effe proberen begint mijn pieper toch te gillen, he he denk ik ik graven op die bonk breekt mijn schep Dus heb alles in mn auto gelegd en ben ik die bonk op wezen halen en heb ik ook mee genomen
Thuis met een hakbijl en spa uit elkaar gehaald want hij bleef in het midden vd bonk maar gillen wat denk je bonk uit elkaar zit er echt helemaal niets in ?????????? en ook gilde mijn Ace niet meer
Ik heb vervolgens een gouden ring en een zilveren ketting gepakt om daar eens op te oefenen Geprobeerd om ze te elimineren hij blijft ze gewoon aangeven en piepen? Ook zegt de Ace dat het ijzer is aluminium en munten???? Wat doe ik verkeerd of moet ik terug met mn Ace omdat het misschien een maandag ochtend machine is
Het is waardeloos zoeken als je je machine niet onder controle hebt een echte goede beschrijving zit er ook niet bij Weet iemand hoe of wat
Maar ja ik geef de moed niet op de aanhouder wint
Groet Kenny
|
| 31 aug 2010, 22:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: ?????????????????????
goed zo Kenny je moet wat meer dissen spijker moet je laten leggen vroeger pak te ik een spijker van 5a 6 cm lang en een wilhelmina dubbeltje ik stel de md af dat ik het dubbeltje pakte en de spijk niet ik weet niet of die md van jou dat ook kan
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 31 aug 2010, 22:49 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi kerel,. als je problemen hebt zeker even vragen,. het is niet mogelijk dat je alleen maar ijzer vind,..dan doe je iets fout zet je discriminatie eens op 3-4,..dan moet dat ijzer zeker weg zijn,.niet op lul (o) suc 6 we horen het wel Mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 31 aug 2010, 22:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
kenny als het 1 het weet dan is bert dat wel daar kan ik nog een pnutje aan zuigen bert zoek al zo lang 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 31 aug 2010, 22:58 |
|
 |
|
kenny
|
Hoi Bert Ik zet de gevoeligheid op 3 of 4 doe ik altijd soms zet ik ook de keuze juwerly aan of discrimineer ik ijzer Toc blijft de Ace gillen als ik over ijzer kom Kan het zijn dat er wat fout is aan mijn Ace? 
|
| 01 sep 2010, 08:48 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|