|
|
Het is nu 21 apr 2026, 01:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Hoth
|
 Beste vrienden....
Beste vrienden,
Sommigen van jullie zag ik dit jaar voor het eerst, anderen kende ik al wat langer en velen van jullie noem ik een vriend:
Mag ik jullie allen bedanken voor wederom een fantastisch zoekweekend in Engeland?
Ik heb gelachen, gedronken, gevreten, gescheten, geslapen ( vooral geslapen ) en lekker gezocht :-)
Tot volgend jaar maar weer...
Patrick aka Hoth
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 01 sep 2010, 09:10 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: Beste vrienden....
_________________ Gr. Highlander
|
| 01 sep 2010, 09:41 |
|
 |
|
Freelander
|
Ik sluit me hier ook volledig bij aan. Het was weer beregezellig. Edje bedankt voor het organiseren  en alle mede(bus)reizigers bedankt voor alle lol en gezelligheid die we beleefd hebben. Peter aka Freelander.
|
| 01 sep 2010, 10:31 |
|
 |
|
dagobert
|
Uiteraard sluit ik me daar ook bij aan. Het was weer reuze gezellig, en heb weer veel lol gehad. Iedereen bedankt voor een topweek wat we hebben gehad Dagobert
|
| 01 sep 2010, 14:10 |
|
 |
|
bennie
|
Alle woorden zijn al gezegd, vond het ook zeer aangenaam toeven daar
|
| 01 sep 2010, 14:37 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
 Ik heb er geen woorden voor, Twas weer geweldig, allen bedankt voor de afgelopen dagen. Super, guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 01 sep 2010, 14:40 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
hoi patrick dat zijn weer mooie woorden van jou. ik kan me daar helemaal bij aansluiten,ook ik heb dit jaar weer genoten en ik verheug me nu alweer op volgend jaar. gr. lucky nero 
|
| 01 sep 2010, 14:41 |
|
 |
|
MDgek
|
´t was heerlijk, heb genoten, gelachen en pijn in mijn ......... MANNEN  TOP
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 01 sep 2010, 15:20 |
|
 |
|
Guusgeluk
|
MDgek schreef: ´t was heerlijk, heb genoten, gelachen en pijn in mijn ......... MANNEN  TOP Je was gewaarschuwd, gebruik vaseline. guus
|
| 01 sep 2010, 15:24 |
|
 |
|
dagobert
|
Guusgeluk schreef: MDgek schreef: ´t was heerlijk, heb genoten, gelachen en pijn in mijn ......... MANNEN  TOP Je was gewaarschuwd, gebruik vaseline. guus  Wie niet luisteren wil, moet maar voelen. Dagobert
|
| 01 sep 2010, 15:28 |
|
 |
|
MDgek
|
dagobert schreef: Guusgeluk schreef: MDgek schreef: ´t was heerlijk, heb genoten, gelachen en pijn in mijn ......... MANNEN  TOP Je was gewaarschuwd, gebruik vaseline. guus  Wie niet luisteren wil, moet maar voelen. Dagobert Ja dat was voor 1 man. maar 34 man is wel wat aan de grove kant. 
|
| 01 sep 2010, 15:48 |
|
 |
|
rakker
Geregistreerd: 04 jul 2009, 15:41 Berichten: 1606 Woonplaats: zeeland
|
het was voor mij de eerste engeland reis.. maar deze 5dgn zullen nog lang in het geheugen blijven staan  fantastische mensen leren kennen. veel gelachen veel gedronken  en nog mooie vondsten ook  ..edje bedankt voor de perfecte reis  en alle anderen ook voor deze onvergetelijke mooie dgn  ...zal mijn keltische toppertjes een dezer dgn posten.(liggen nog in de vaseline)...morgen dan operatie  maar gelukkig heb ik dit nog mogen beleven.. gr rakker
|
| 01 sep 2010, 17:17 |
|
 |
|
MDgek
|
rakker schreef: het was voor mij de eerste engeland reis.. maar deze 5dgn zullen nog lang in het geheugen blijven staan  fantastische mensen leren kennen. veel gelachen veel gedronken  en nog mooie vondsten ook  ..edje bedankt voor de perfecte reis  en alle anderen ook voor deze onvergetelijke mooie dgn  ...zal mijn keltische toppertjes een dezer dgn posten.(liggen nog in de vaseline)...morgen dan operatie  maar gelukkig heb ik dit nog mogen beleven.. gr rakker wens je alvast beterschap en dat het snel over mag zijn. Laat ons niet te lang wachten op die keltische toppers.
|
| 01 sep 2010, 17:37 |
|
 |
|
Guusgeluk
|
rakker schreef: het was voor mij de eerste engeland reis.. maar deze 5dgn zullen nog lang in het geheugen blijven staan  fantastische mensen leren kennen. veel gelachen veel gedronken  en nog mooie vondsten ook  ..edje bedankt voor de perfecte reis  en alle anderen ook voor deze onvergetelijke mooie dgn  ...zal mijn keltische toppertjes een dezer dgn posten.(liggen nog in de vaseline)...morgen dan operatie  maar gelukkig heb ik dit nog mogen beleven.. gr rakker Hoi kerel, veel succes morgen. Dat je maar snel hersteld en weer snel kan en piepen. gr guus
|
| 01 sep 2010, 17:43 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 597 Woonplaats: Heerenveen
|
Sterkte morgen Rakker! En een snel en voorspoedig herstel.  , Dick
|
| 01 sep 2010, 17:51 |
|
 |
|
dagobert
|
rakker schreef: het was voor mij de eerste engeland reis.. maar deze 5dgn zullen nog lang in het geheugen blijven staan  fantastische mensen leren kennen. veel gelachen veel gedronken  en nog mooie vondsten ook  ..edje bedankt voor de perfecte reis  en alle anderen ook voor deze onvergetelijke mooie dgn  ...zal mijn keltische toppertjes een dezer dgn posten.(liggen nog in de vaseline)...morgen dan operatie  maar gelukkig heb ik dit nog mogen beleven.. gr rakker Veel succes met de operatie morgen. Dagobert
|
| 01 sep 2010, 18:17 |
|
 |
|
ernie
|
hele mooie woorden patrick ik sluit me hier helemaal bij aan . allen bedankt voor weer een onvergetelijk reisje. gr ernie
|
| 01 sep 2010, 20:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi dit goed gedaan Hoth
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 sep 2010, 20:29 |
|
 |
|
Dax
ERELID
|
Inderdaad mooi verwoord Patrick  ... ik kan me hier alleen maar bij aansluiten ... de buikspieren zijn nog aan het bijkomen van het lachen, de vondsten zijn meegenomen maar bijzaak Tot volgend jaar allemaal 
|
| 01 sep 2010, 21:08 |
|
 |
|
pauke
|
voor mij was het ook de eerste keer op die engelse akkers,maar zeker niet de laatste. wat een gezellige bende,maar dat kan ook niet anders met zo een bont gezelschap. jongens bedankt,en Rakker veel beterschap,dat je weer snel op je velden mag staan zoeken. groeten Pauke
|
| 01 sep 2010, 21:23 |
|
 |
|
detector.be
|
bennie schreef: Alle woorden zijn al gezegd, vond het ook zeer aangenaam toeven daar En de prikdraad? Jammer dat de closeup foto niet gelukt is.
|
| 01 sep 2010, 22:37 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|