|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:19
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Viekante ogen
hallo allemaal
hebben jullie er ook last van als je lang achter de computter zit dat je er vierkante ogen van krijgt
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 apr 2008, 14:07 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: Viekante ogen
Heb je vroeger migraine gehad.? zoja dan moet je gaan plat liggen dan gaat het over. 2e je moet de bloeddruk laten meten.(kan een oorzaak zijn van vierkantjes om het zicht veld.) hoge bloeddruk merk je als 1 oorsuizen 2 blokjes om het zicht veld van je ogen duurt ongeveer 10 a 15 min. 3 zwevende hoofd pijn.
grt bennie7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 19 apr 2008, 14:20 |
|
 |
|
Mat
|
bertoninus schreef: hallo allemaal
hebben jullie er ook last van als je lang achter de computter zit dat je er vierkante ogen van krijgt
grt bert Hoi Bert, Probeer eens een bril met ronde glazen. Gr mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 19 apr 2008, 15:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Mat schreef: bertoninus schreef: hallo allemaal
grt bert Hoi Bert, Probeer eens een bril met ronde glazen. Gr mat 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 apr 2008, 21:50 |
|
 |
|
Plechelmus
|
nee, ik zit de gehele dag achter de computer. Tyemachine mailt zo lastig 
|
| 23 jul 2008, 20:39 |
|
 |
|
Joop
|
bertoninus schreef: hallo allemaal
grt bert Bert, koop een LCD scherm. beter voor je ogen en ze zijn heel goedkoop.
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 23 jul 2008, 21:03 |
|
 |
|
Johan
|
Hehe, ik zit ongeveer 9u per dag op m'n werk achter zo'n ding, en thuis van 19.00 tot 01.00, dus zo'n 15u per dag Geen last van mijn ogen... Nooit gehad, ook geen RSI of zo...
|
| 23 jul 2008, 21:04 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Joop schreef: bertoninus schreef: hallo allemaal
grt bert Bert, koop een LCD scherm. beter voor je ogen en ze zijn heel goedkoop. Hoi Joop,..en allemaal,.. Ben ik met jou eens Joop,..ze zijn goed te betalen op het ogenblik,. maar dit is mijn mening, die oude beeldbuizen vind ik van kwaliteit een stuk beter, mij dochter heeft een labtop,..ik wil niet met haar ruilen,.. Hoi allemaal,. na dat ik nu een tijdje met de pc bezig ben valt het wel mee met die vierkante ogen je raakt er wel aan gewend,..ik denk dat de ogen zich aanpassen, grt bert
|
| 23 jul 2008, 21:12 |
|
 |
|
Johan
|
Wat trouwens wel ERG belangrijk is, is dat de resolutie niet te hoog is (te kleine lettertjes) en dat er een LAMP in de buurt is, en anders daglicht!! Erg belangrijk dat de monitor niet de grootste bron van licht is.!!!!
|
| 23 jul 2008, 21:16 |
|
 |
|
Michel
|
Ik krijg geen vierkante ogen, maar wel een plat gat van achter de computer te zitten  Zonder zeveren. Ik zit er ook lang achter (mijn PC niet de buurvrouw) en heb me een plat scherm gekocht van Samsung. Geen probleem meer nu ! Met die oude schermen wordt ge orendul ! michel 
|
| 23 jul 2008, 21:18 |
|
 |
|
Joop
|
Bert, de huidige LCD schermen kan je niet met die van een laptop vergelijken. Ze zijn vele malen groter... Als je een nog een beeldscherm gebruikt wordt het tijd dat je overstapt. Het probleem met die beeldschermen is de lage verversingsfrequentie waardoor je moeie ogen krijgt!
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 23 jul 2008, 21:20 |
|
 |
|
Michel
|
Citaat: Wat trouwens wel ERG belangrijk is, is dat de resolutie niet te hoog is (te kleine lettertjes) en dat er een LAMP in de buurt is, en anders daglicht!! Erg belangrijk dat de monitor niet de grootste bron van licht is.!!!!
INDERDAAD HEEL BELANGRIJK !!
|
| 23 jul 2008, 21:22 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Joop schreef: Bert, de huidige LCD schermen kan je niet met die van een laptop vergelijken. Ze zijn vele malen groter... Als je een nog een beeldscherm gebruikt wordt het tijd dat je overstapt. Het probleem met die beeldschermen is de lage verversingsfrequentie waardoor je moeie ogen krijgt! Hoi Joop, Heel aanemelijk,kan je iets laten zien wat wel goed is,.. een voorbeeld alvast bedankt Bert
|
| 23 jul 2008, 22:14 |
|
 |
|
Michel
|
Citaat: Heel aanemelijk,kan je iets laten zien wat wel goed is,.. een voorbeeld
alvast bedankt Bert
Ja, een overzicht van mijn mooi ordentelijke bureau ! 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 23 jul 2008, 23:10 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Ik krijg er spleetoogjes van.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 jul 2008, 08:44 |
|
 |
|
Bertoninus
|
 Bert
|
| 24 jul 2008, 13:12 |
|
 |
|
dagobert
|
Heb nergens last van Hoezo.... Dagobert
|
| 24 jul 2008, 13:29 |
|
 |
|
Michel
|
|
| 24 jul 2008, 15:07 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Michel die Napoleon, wat is dat voor iets en hoe oud?
Groeten,
Nandus
|
| 24 jul 2008, 16:47 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 24 jul 2008, 20:13 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo Guus lucky badmuts,
wacht maar eens tot jij zo oud bent,..dan loop je ook met vierkante knikkers,
boven jou neus en onder je broekriem hahaha,..nee man grapje
grt bert
|
| 24 jul 2008, 21:14 |
|
 |
|
Michel
|
@ Nandus, Dat is geen Napoleon, dat is Frederik de Grote, koning van Pruisen ! Het borstbeeldje is in kunststof en is 2 jaar oud Michel 
|
| 24 jul 2008, 22:47 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
EEEEEEEEEEEEKS Michel, zo ziet je bureau er toch niet altijd uit?? als hier iemand achter de pc wil zal ie eerst het bureau moeten ontruimen! 
|
| 24 jul 2008, 22:55 |
|
 |
|
Michel
|
??? Wat scheelt er aan mijn bureau ? Alles is perfekt in orde. Je moogt me eender wat vragen, ik leg er zo de hand op. Als je dat nu zogezegd "in orde" zet, dan vind ik niets meer terug. Nee hoor.... streng verboden aan m'n gezellige rommel aan te komen. Trouwens .... om de maand gooi ik wel een papiertje weg ? Dus, waar is de wanorde ???  Tssss.... vrouwen toch hé !!!! michel 
|
| 24 jul 2008, 23:10 |
|
 |
|
dagobert
|
Michel schreef: ??? Wat scheelt er aan mijn bureau ? Alles is perfekt in orde. Je moogt me eender wat vragen, ik leg er zo de hand op. Als je dat nu zogezegd "in orde" zet, dan vind ik niets meer terug. Nee hoor.... streng verboden aan m'n gezellige rommel aan te komen. Trouwens .... om de maand gooi ik wel een papiertje weg ? Dus, waar is de wanorde ???  Tssss.... vrouwen toch hé !!!! michel  Michel, Je moet niet zo happen!!! Whahahahahaaa......weer zo,n uitspraak van die Gollanders Dagobert
|
| 24 jul 2008, 23:19 |
|
|