Logo
Het is nu 03 jun 2026, 21:11

Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Joran van der Sloot 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Joran van der Sloot
dagobert schreef:
Ceesou schreef:
Ik zal je vertellen hoe of dat gaat en hoe wij meebetalen.

De man krijgt een aanbod voor een interview voor een aanzienlijk bedrag, want onze patalogische leugenaar doet het niet voor minder. Hij moet overleven en gokken toch :07

Er is en vooraankondiging op radio, tv en kranten en daarvan profiteren ze allemaal.
Het gros gaat ernaar kijken ook van BVW helaas want hier is ook een aankondiging :07
Rtl 4 vaart er wel bij vanwege de kijkcijfers en de reclameinkomsten van oa bier, de Gamma etc waar we met z'n allen gebruik van maken.
Daar gaat via de btw weer een deel van naar de staat, want we blijven zuipen en vreten met z'n allen. Ja want tijdens zo'n diepte interview komt Cora van Mora en freddie Heineken ook nog even langs.

De telegrof heeft een wereldoplage vandaag en dr gaat weer van deze oplage BTW naar onze staat, want wie wil het geleuter van onze nationale boef nou niet missen.

Tja wie betaald nou eigenlijk zijn advocaat en andere juridische bijstand en wordt daar in de bajes in Peru beter van.
Wij betalen en Jawel Joran wordt er beter van terwijl wij er aandacht aan besteden :sd :sd :sd

Groet
Cees :sd

En wij maar kijken en lezen over deze psycho :09

Toch zou ik niet in zijn schoenen willen staan Cees. Ik denk dat hij nu nog stoer is maar dat zal in de loop van de jaren wel veranderen.

Dagobert

oprotten met die eikel en voor mij einde verhaal :dansenderomein: :dansenderomein: :dansenderomein:

gr ed :sd

06 sep 2010, 23:13
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Joran van der Sloot
Hij is toch dood of had hij dat ook verzonnen?

07 sep 2010, 17:47
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3