| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Re: Jonge meiden bieden zich aan voor SEX aan forumleden!
Ergens in oktober? Roep maar iets hoor!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 07 sep 2010, 20:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Ergens in oktober? Roep maar iets hoor! 2 OKT MAG OOK OP ZONDAG
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 sep 2010, 20:30 |
|
 |
|
Maurits
|
Twee oktober gaat Hester naar Engeland dat gaat nie lukken nie...Drie oktober vier ik niet.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 07 sep 2010, 20:48 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Het Archäologischer Park Xanten is zonder meer de moeite van een trip waard. Het geeft je een indruk van hoe een Romeinse stad zoals Colonia Ulpia Traiana eruit heeft gezien. In het park liggen ook altijd wel wat putjes open, goed afgeschermd trouwens, en men is er ook nog bezig om lemen huizen te bouwen. De thermen zijn grandioos mooi en groot en de overkapping geeft je een indruk hoe of het eruit heeft gezien. Het museum is een must voor elke Romeinen-liefhebber en één van de betere in zijn soort. Kortom, een aanrader!!!!!!!
Is er nog wat tijd over, wandel het huidige Xanten dan ook eens in want ook de Dom is een bezoekje meer dan waard.
Als jullie gaan, veel plezier.
Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 08 sep 2010, 10:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Zondag 25 september? op gelost kan wel Maurits hans kijk is hier
Laatst bijgewerkt door de ed op 08 sep 2010, 19:27, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 08 sep 2010, 12:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
 puth schinnen
ik ben er al vaker geweest en het is zeker de moeite waard helaas ben ik verhinderd op die datum anders had ik graag mee gewilt jongens als je van die tijd houdt moet je beslist de moeite nemen om met de groep mee te gaan en je leerd andere forum-leden beter kennen grt Chris  ps Jonge meiden bieden zich aan voor SEX aan forumleden! mogen ook in de dertig zijn 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 sep 2010, 12:06 |
|
 |
|
giro
|
Hey Maus, Regel je er ook nog een akkertje bij in de buurt? Wil nu eindelijk wel eens mee genieten van zelf gevonden romeinse vondsten Greetz Giro
|
| 08 sep 2010, 12:29 |
|
 |
|
dagobert
|
Is het de bedoeling dat er met een grote bus afgereisd word? En mogen vrouw en kinderen ook mee?? Wat zijn de kosten?
Dagobert
|
| 08 sep 2010, 13:34 |
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
Hoi Maurits, Als het kan zou ik ook graag meegaan.
Hylke
|
| 08 sep 2010, 16:07 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
|
| 08 sep 2010, 16:26 |
|
 |
|
Henri
|
wat is dat toch voor ding heb ik ook nog liggen ?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 08 sep 2010, 19:20 |
|
 |
|
Hans1971
|
Propellor van een vliegtuigje. Tsja, 2 okt. helaas werken. Schijnen in de sleutelstad een raar oud feestje te vieren. Isse moeielijk, dag vinden dat iedereen kan. Vind het wel een goed initiati ini  idee van jou Maus. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 08 sep 2010, 19:24 |
|
 |
|
Legionair
|
Henri schreef: wat is dat toch voor ding heb ik ook nog liggen ? Het word idd. propellorbeslag genoemd, Henri en het was een onderdeel van het paardentuig, de versiering daarvan althans. Groetjes, henk
|
| 08 sep 2010, 19:52 |
|
 |
|
Hans1971
|
Legionair schreef: Henri schreef: wat is dat toch voor ding heb ik ook nog liggen ? Het word idd. propellorbeslag genoemd, Henri en het was een onderdeel van het paardentuig, de versiering daarvan althans. Groetjes, henk Haha, zat ik er toch dicht bij. Ik denk zeg ook eens wat 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 08 sep 2010, 19:58 |
|
 |
|
vogel
Geregistreerd: 01 jan 2009, 15:16 Berichten: 101 Woonplaats: Bij Utrecht
|
giro schreef: Hey Maus, Regel je er ook nog een akkertje bij in de buurt? Wil nu eindelijk wel eens mee genieten van zelf gevonden romeinse vondsten Greetz Giro Ik ben er jaren terug ook geweest, ik weet nog dat er plekken waren waar men blijkbaar gegraven had, ik kon er zo nog scherven rapen, niemand nam daar aanstoot aan. Veel plezier, groet Vogel
|
| 08 sep 2010, 20:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: Legionair schreef: Henri schreef: wat is dat toch voor ding heb ik ook nog liggen ? Het word idd. propellorbeslag genoemd, Henri en het was een onderdeel van het paardentuig, de versiering daarvan althans. Groetjes, henk Haha, zat ik er toch dicht bij. Ik denk zeg ook eens wat  ja je ben niet dom 
|
| 08 sep 2010, 20:41 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: Is het de bedoeling dat er met een grote bus afgereisd word? En mogen vrouw en kinderen ook mee?? Wat zijn de kosten? ja zeg ik blijf een beetje bussen betalen....tis geen "vooruitnaarhetverleden" dag...die sponsor ik al. Citaat: ps Jonge meiden bieden zich aan voor SEX aan forumleden! mogen ook in de dertig zijn Hee ouwe 30ers zijn voor ons toch al jonge meiden...kijk dat die meiden van 30 ons niet meer zien zitten kan ik ook niets aan doen! Animo genoeg voor een trip dus...
|
| 08 sep 2010, 22:34 |
|
 |
|
dagobert
|
Maurits schreef: Citaat: Is het de bedoeling dat er met een grote bus afgereisd word? En mogen vrouw en kinderen ook mee?? Wat zijn de kosten? ja zeg ik blijf een beetje bussen betalen....tis geen "vooruitnaarhetverleden" dag...die sponsor ik al. Citaat: ps Jonge meiden bieden zich aan voor SEX aan forumleden! mogen ook in de dertig zijn Hee ouwe 30ers zijn voor ons toch al jonge meiden...kijk dat die meiden van 30 ons niet meer zien zitten kan ik ook niets aan doen! Animo genoeg voor een trip dus...[/quoe] Dat bedoel ik niet. Mochten er zo veel mensen mee willen? Dan is er wel een bus nodig om te vervoeren. Iedereen betaald dan een bepaald bedrag voor de reis. Dagobert
|
| 09 sep 2010, 00:09 |
|
 |
|
rta40
Geregistreerd: 26 apr 2008, 16:51 Berichten: 25 Woonplaats: Barendrecht
|
Hallo Maurits,
Ik heb ook wel interesse.
Groetjes,
Ronald
|
| 09 sep 2010, 09:51 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 885 Woonplaats: Voerendaal
|
Hoi Maurits, ik dacht dat je bedoelde om te zoeken daar. Musea bezoeken doe ik niet zo graag
Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 09 sep 2010, 17:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
3 OKT
GAAN WE HARING ETEN MET MAURTIS
|
| 09 sep 2010, 18:09 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
met wittebrood zeker?
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 09 sep 2010, 19:01 |
|
 |
|
Legionair
|
Muta Abundantia schreef: met wittebrood zeker? Dan komt de Ed beslist uit Lijden?? 
|
| 09 sep 2010, 20:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
brrr blij dat ik dan niet in NL ben....
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 09 sep 2010, 20:10 |
|
 |
|
Legionair
|
Muta Abundantia schreef: brrr blij dat ik dan niet in NL ben.... Hoezo??? Hou je niet van haring met wittebrood Hester?? Ook een makreel is te regelen 
|
| 09 sep 2010, 20:14 |
|
|