|
|
Het is nu 03 jun 2026, 19:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
diggerjohn
|
 English Rally
|
| 11 sep 2010, 12:14 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: English Rally
Hey Digger John,
Hoop dat jij ook zo goed Nederlands kunt als Cliff? Het was weer een gezellige rally, maar helaas vielen de vondsten dit jaar voor de Nederlands wat tegen. Al mogen sommige niet klagen.
Uiteraard komen we volgend jaar weer Naar jullie rally toe. En zorg dan voor wat extra dixis(toilet)? We willen jullie weer bedanken voor een geweldige rally.
Is Cliff blij met zijn opblaasschaap??
Dagobert(Magicman)
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 sep 2010, 17:10 |
|
 |
|
diggerjohn
|
|
| 11 sep 2010, 17:34 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
dagobert schreef: Hey Digger John,
Hoop dat jij ook zo goed Nederlands kunt als Cliff? Het was weer een gezellige rally, maar helaas vielen de vondsten dit jaar voor de Nederlands wat tegen. Al mogen sommige niet klagen.
Uiteraard komen we volgend jaar weer Naar jullie rally toe. En zorg dan voor wat extra dixis(toilet)? We willen jullie weer bedanken voor een geweldige rally.
Dagobert(Magicman) Volgend jaar ga ik mee,maar bij het zien van verschillende foto's neem ik wel een tent met prikkeldraad omheining
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 12 sep 2010, 13:26 |
|
 |
|
bennie
|
peter schreef: dagobert schreef: Hey Digger John,
Dagobert(Magicman) Volgend jaar ga ik mee,maar bij het zien van verschillende foto's neem ik wel een tent met prikkeldraad omheining Dat laatste zou ik niet doen
|
| 12 sep 2010, 16:09 |
|
 |
|
Lykle
|
Ja prikkeldraad en detectors dat gaat niet goed samen dat weet toch iedereen! Lykle
|
| 13 sep 2010, 08:37 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Lykle schreef: Ja prikkeldraad en detectors dat gaat niet goed samen dat weet toch iedereen! Lykle S Nachts staat mn detector uit hoor 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 13 sep 2010, 20:46 |
|
 |
|
MDgek
|
Cliff, what is the name of your site? I can just glance and look at the brutal finds 
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 13 sep 2010, 21:06 |
|
 |
|
Hans1971
|
MDgek schreef: Cliff, what is the name of your site? I can just glance and look at the brutal finds  www.rallyuk.com of org of zo
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 sep 2010, 21:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|