|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:19
|
Grote schotel maar ik denk dat dit niet dieper gaat
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Grote schotel maar ik denk dat dit niet dieper gaat
au me arm
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 sep 2010, 12:30 |
|
 |
|
jeep
|
De sef schotel [17 inch] gaat sukken dieper en pakt zowiezo meer dan de standaard schotel je moet er gewoon veel mee zoeken dan merk je het vanzelf.
gr jeep
|
| 16 sep 2010, 12:50 |
|
 |
|
dagobert
|
Dank jullie wel voor de reacties.
Kort gezegd: Op schone grond gaat de grote schotel iets dieper. Verliest diepgang op bevuilde grond, gaat dus even diep als een standaard schotel. Beslaat meer oppervlak bij elke zwaai. Is vaak te zwaar om er lekker een hele dag mee te zoeken.
Al met al meer nadelen als voordelen.
We wachten op Kleidigger zijn test. Klei,...ook op bevuilde(ijzerhoudende) grond testen he!!
Mocht de test niet goed uitpakken? Te koop een S.E.F schotel.
Dagobert
|
| 16 sep 2010, 12:54 |
|
 |
|
peter regter
|
ik denk dat het een vergissing is dat een grote schotel meer oppervlakte beslaat
op het diepste bereik van de schotel is je zoek punt ook weer een dubbeltje (zo groot als een )
ik bedoel als je een grote schotel op je mdd heb je nog steeds de hele plek moet af stofzuigen
_________________ groeten peter regter http://www.regter.be/
|
| 16 sep 2010, 16:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Kort gezegd: Op schone grond gaat de grote schotel iets dieper. Verliest diepgang op bevuilde grond,
ja dat is al jaren zo ook met je gewonen schotel
of wist je dat nog niet
|
| 16 sep 2010, 16:42 |
|
 |
|
giro
|
de ed schreef: Kort gezegd: Op schone grond gaat de grote schotel iets dieper. Verliest diepgang op bevuilde grond,
of wist je dat nog niet 
|
| 17 sep 2010, 10:21 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
de ed schreef: Kort gezegd: Op schone grond gaat de grote schotel iets dieper. Verliest diepgang op bevuilde grond,
of wist je dat nog niet Klopt Edwin op vervuilde grond velies je altijd diepte ik ken zelfs plekken daar kom ik niet dieper dan 7cm de grond in maakt niet uit met welke MD,. ik merk ook op deze plaatsen dat het signaal wat de md uitzend niet de bodem ingaat maar erover heen gaat ik moet dan oppassen dat hij de schop niet pakt, en sleep deze dan ver achter mij aan,.. mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 17 sep 2010, 11:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Bertoninus schreef: de ed schreef: Kort gezegd: Op schone grond gaat de grote schotel iets dieper. Verliest diepgang op bevuilde grond,
of wist je dat nog niet Klopt Edwin op vervuilde grond velies je altijd diepte ik ken zelfs plekken daar kom ik niet dieper dan 7cm de grond in maakt niet uit met welke MD,. ik merk ook op deze plaatsen dat het signaal wat de md uitzend niet de bodem ingaat maar erover heen gaat ik moet dan oppassen dat hij de schop niet pakt, en sleep deze dan ver achter mij aan,.. mvg Bert mooi bert
|
| 17 sep 2010, 13:57 |
|
|