|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
indy1970
Geregistreerd: 18 sep 2010, 22:41 Berichten: 13 Woonplaats: noviomagus
|
 ff voorstellen Indy
hee allen,
mijn naam is ivo meestal indy genaamd. ik ben 39 en zoek al weer enige tijd met mijn detector. Nu schiet het niet echt op aangezien ik nog maar wieig interessante plekken heb gevonden. Wat is nou het geval. Ik woon in nijmegen en daar is het overal streng verboden te zoeken. Ook de omgeveing van nijmgen kent vak een verbod in hun APV's dit weer door de oorlog en de munitie die daar ligt.
Nu heb ik wel zoekmaten maar daar zoek ik met name militaria mee. Maar ik wil mijn gebied gaan verleggen naar de akkers en het zoeken naar munten. Als er nog zoekers zijn die in de omgeving nijmgene wonen en de weg weten op de akkers rondom graag een mailtje naar **KNIP** graag. Ik zoek altijd woensdag ochtend en verder als ik de kans zie..
E-mail adres verwijderd, indy is via dit forum bereikbaar of via PB
_________________ XP Goldmaxx Power v4 Tesoro Tejon Garret Pro Pinpointer
|
| 18 sep 2010, 23:02 |
|
 |
|
van Otterloo
|
 Re: ff voorstellen Indy
Hoi Indy,van harte welkom op ons forum en ik hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 18 sep 2010, 23:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ indy1970,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  hier bij ons en dat je een aangename en vooral plezierige tijd hier bij ons beleefd er zullen zeker zoekers bij jou in de buurt zitten grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 sep 2010, 23:12 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Hallo Indy en allereerst van harte welkom hier op Bodemvondstenwereld. Doe gewoon lekker mee dan word je vanzelf wel een keer mee gevraagd. Ik heb jouw mailadres verwijderd, geef je mailadres niet te makkelijk aan anderen, dat kan zoms best vervelend uitpakken. Mensen kunnen jou hier op het forum contacten of een prive bericht naar jou sturen.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 18 sep 2010, 23:34 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
welkom en veel plezier 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 19 sep 2010, 06:29 |
|
 |
|
Travis
|
welkom in ons midden Indy 
|
| 19 sep 2010, 07:55 |
|
 |
|
benjamino
|
 Indy1970 op het Forum. groetjes Benjamino 
|
| 19 sep 2010, 08:31 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom en veel plezier op dit Forum Indy, maar weest voorzichtig als je gaat zoeken met je MD. Het zoekverbod geldt niet alleen in Nijmegen maar in het gehele Rijk van Nijmegen.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 21 sep 2010, 15:01 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom hier en veel plezier gewenst 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 21 sep 2010, 16:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja natuurlijk ook nog van harte lijk welcom op dit blood mooie forum van Nederland
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 sep 2010, 16:52 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
van Otterloo schreef: Hoi Indy,van harte welkom op ons forum en ik hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt  . Grt, Addie  . Hoi Addie, wat die wilt vinden zit in de grond en niet op ons forum 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 21 sep 2010, 17:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|