|
|
Het is nu 03 jun 2026, 19:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
feijenoord-RODA JC KERKRADE,eindelijk gerechtigheid
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
 feijenoord-RODA JC KERKRADE,eindelijk gerechtigheid
hoi fooks,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, roda jc kerkrade heeft opponent feijenoord verslagen en gerechtigheid is geschied,,,gelukkig kon die k-t scheidsrechter daar niets meer aan veranderen,vooral die k-t verslaggever die duidelijk voor de maasstadt was ,maar RODA JE KERKRADE had al eerder een elfmeter moeten hebben maar gelukkig heeft het voetbal vandaag weer gewonnen dus mijn vinger gaat weer omhoog,,,,de duim in dit geval grt Chris ps ik had bubba belooft niets meer te drinken 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 sep 2010, 23:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: feijenoord-RODA JC KERKRADE,eindelijk gerechtigheid
ik drink wel voor je dat is veel beter voor je proots heel goed dat je niet meer drink 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 sep 2010, 23:54 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
|
| 22 sep 2010, 23:56 |
|
 |
|
dagobert
|
Wat een geluk Dagobert Ja , sorry hoor 
|
| 23 sep 2010, 02:14 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 23 sep 2010, 07:34 |
|
 |
|
Hans1971
|
Het leven van een feyenoordfan gaat niet over rozen, diepe zucht.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 23 sep 2010, 08:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
1½ geleden was mijn cluppie nog opsterven na dood,en wat kreeg trainer van Veldhoven een lading strond over zich heen,nu worden beiden de hemel in geprezen. Fijenoord moet oppassen om niet in dat zelfde kielzog gezogen te worden,eens flink met de grote bezem erdoorheen,er zitten ook te veel meeëters tussen en het zijn de zgn bobo's. ik hoop dat deze grote club niet dat zelfde lot overkomt,want het was toch altijd een uithangbord voor de stad Rotterdam,dandy super Mario mogen ze wel wegjagen. dus Fijenoord,,,,,HAND IN HAND KAMERADEN 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 23 sep 2010, 11:57 |
|
 |
|
Hans1971
|
Bedankt CC, we blijven hoop houden. Maar het ziet er slecht uit, voor nu en de toekomst. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 23 sep 2010, 12:58 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 23 sep 2010, 17:30 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|