|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:00
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Welke md voor absulute beginner ?
| Auteur |
Bericht |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
 Welke md voor absulute beginner ?
Mijn tante wil ook een md gaan kopen,ik zou haar ff helpen met welke. Het moet binnen de 300,00 euro blijven,mijn oog viel op de volgende 3.
Tesoro Compadre 295,00 euro makkelijk te bedienen slechts een knop.
White`s prism 3 ook 295,00.
En tot slot de garett ace 250 voor 265,00
Wat is wijsheid ?
|
| 27 jul 2008, 16:44 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
 Re: Welke md voor absulute beginner ?
De Tesoro Compadre kost momenteel 269 euro en is een leuke lichtgewicht detector (vaak gebruikt voor het zoeken op de stort.) Voor een beginner is een detector met een schermpje wel erg leuk/handig dus de White's lijkt me een betere keus dan de Tesoro. Bovendien heeft de White's een pinpoint knop en een diepte indicator extra t.o.v. de Tesoro Compadre. Over de Garrett kan ik niks zeggen want daar ben ik geen dealer van, ik hoor alleen dingen over deze detector maar daar kan ik niet op af gaan.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 27 jul 2008, 16:56 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Welke md voor absulute beginner ?
leonardo schreef: Mijn tante wil ook een md gaan kopen,ik zou haar ff helpen met welke. Het moet binnen de 300,00 euro blijven,mijn oog viel op de volgende 3.
Tesoro Compadre 295,00 euro makkelijk te bedienen slechts een knop.
White`s prism 3 ook 295,00.
En tot slot de garett ace 250 voor 265,00
Wat is wijsheid ? Heb eventueel een nieuwe Garett ace 300 Voor je te koop. Het gaat om het oude model (die groene) maar wel nieuw! Deze detector heb ik nog over van toen ik nog een detectorshop had. Je mag hem ophalen na onze vakantie voor de prijs van een garrett ace 250. Zit een dieptemeter op Indentificatiemeter. Is een makkelijke detector met redelijke goede prestaties. Ik hoor het wel van je. Dagobert
|
| 27 jul 2008, 17:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|