| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 PINPOINT ERELID Bodemvondstenwereld
Hallo Forumleden bij deze wil ik jullie voorstellen aan ons nieuwe ERELIDPinpointPinpoint zet zich flink in voor de forumleden als je een munt plaatst , staat er voordat je het weet al een mooie en juiste determinatie bij voor al zijn inzet, tijd en hulp willen wij van het Team hem bedanken , en hem benoemen tot BODEMVONDSTENWERELD-ERE-FORUMLIDPinpoint van harte met deze Titel gr bubba 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 05 okt 2010, 22:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: PINPOINT ERELID Bodemvondstenwereld
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 okt 2010, 22:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
JA ZEKER WETEN MOETEN DIE EREN LIT ZIJN WEL IS EEN FEEST GEVEN 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 okt 2010, 22:38 |
|
 |
|
dagobert
|
Op zeker verdiend  Hij zet zich belangeloos in voor ons allen. En dit is eigenlijk het minste wat we voor hem kunnen betekenen. Pinpoint, Gefeliciteerd met deze titel. Dagobert
|
| 05 okt 2010, 22:39 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Zeker weten gefeliciteerd Pinpoint mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 05 okt 2010, 22:39 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Van harte, Pinpoint!! gr. Vincent
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 05 okt 2010, 22:42 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3098 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
Dat heeft hij wel verdiend  de meest moeilijke munten weet hij te determineren Grt Alphen.
|
| 05 okt 2010, 22:44 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Pinpoint is een klasse apart  wat een kennis en kunde terecht erelid  Willem vd Akker
|
| 05 okt 2010, 22:53 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
willem vd akker schreef: Pinpoint is een klasse apart  wat een kennis en kunde terecht erelid  Willem vd Akker hier sluit ik mij volkomen bij aan dik en dik verdiend gr. lucky nero 
|
| 05 okt 2010, 22:58 |
|
 |
|
flappie25
Geregistreerd: 12 jan 2009, 01:31 Berichten: 483 Woonplaats: Zevenaar
|
Geheel verdiend Pinpoint gefeliciteerd met je ERELIDMAATSCHAP Groet Flap
|
| 05 okt 2010, 23:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
flappie25 schreef: Geheel verdiend Pinpoint gefeliciteerd met je ERELIDMAATSCHAP Groet Flap IK VIND JOU OOK GOED 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 okt 2010, 23:06 |
|
 |
|
Travis
|
van harte gegund en zeker verdiend pinpoint....VIVA EL CHE 
|
| 06 okt 2010, 06:36 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Proficiat Pinpoint, een terechte onderscheiding 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 06 okt 2010, 09:05 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Gefeliciteerd pinpoint! Het is verdient!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 06 okt 2010, 09:41 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4020 Woonplaats: Liemers
|
Beste Forumvrienden Helaas ben ik gisteren niet on-line geweest dus ik zie dit bericht nu pas Ik wordt hier uiterst vrolijk van als ik zie dat ik benoemd ben tot erelid. Ben nog niet zolang actief op jullie forum en dan deze "promotie" al. Ik voel me in deze tijd al behoorlijk thuis op jullie forum en er worden toch regelmatig pracht vondsten geplaatst . Wat mij opvalt op dit forum is de rust en eenvoud die het uitstraalt en dat bedoel ik natuurlijk positief. Vaak zie je op andere fora eindeloze discussies en onenigheid die vaak uitloopt op ruzie en leden die vertrekken. Daarom , moderators en leden ga op deze manier door en we zullen nog lang plezier hebben van dit prachtforum Het determineren van munten is sinds dat ik mijn eigen eerste muntjes vond een grote passie geworden. Door al die jaren heen is er natuurlijk een behoorlijke kennis onstaan en daar hoop ik nu andere mee van dienst te kunnen zijn. Dus zijn er nog muntjes blijven liggen , plaatsen maar en misschien lukt het ons om er een passende det. bij te vinden Nogmaals bedankt voor het toekennen van deze Eretitel Bodemvondstenwereld bedankt Grt , Pinpoint 
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 06 okt 2010, 18:32 |
|
 |
|
Hans1971
|
Hier straalt een stuk waardering uit voor jou Pinpoint. Jij bent gewoon echt snel met dtm`s en zover ik weet altijd de juiste. Top, en bedankt voor jou inzet. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 06 okt 2010, 18:36 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 06 okt 2010, 18:42 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Iemand die ongedwongen veel voor dit forum doet krijgt dmv het erelidmaatschap een stukje waardering en respect Het komt je dus toe Pinpoint Wat jij zegt overhet forum, het verschil zit hem denk ik dat dit forum meer over vondsten in het algemeen gaat en hier meer zoekers komen dan numismaten. Als ik een munt vind wil ik graag weten waar die vandaan komt, welk jaar of tijd en natuurlijk of het een gangbare of zeldzame is. Deze info krijgen de zoekers vaak zonder al te lang te wachten van jou 
_________________ Soms...........
|
| 06 okt 2010, 18:58 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 06 okt 2010, 19:14 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
|
| 06 okt 2010, 19:24 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 06 okt 2010, 19:36 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Ere die ere toekomt geldt zeker hier  . Van harte. Groeten, Nandus
|
| 06 okt 2010, 19:47 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
pinpoint schreef: Beste Forumvrienden Helaas ben ik gisteren niet on-line geweest dus ik zie dit bericht nu pas Ik wordt hier uiterst vrolijk van als ik zie dat ik benoemd ben tot erelid. Ben nog niet zolang actief op jullie forum en dan deze "promotie" al. Ik voel me in deze tijd al behoorlijk thuis op jullie forum en er worden toch regelmatig pracht vondsten geplaatst . Wat mij opvalt op dit forum is de rust en eenvoud die het uitstraalt en dat bedoel ik natuurlijk positief. Vaak zie je op andere fora eindeloze discussies en onenigheid die vaak uitloopt op ruzie en leden die vertrekken. Daarom , moderators en leden ga op deze manier door en we zullen nog lang plezier hebben van dit prachtforum Het determineren van munten is sinds dat ik mijn eigen eerste muntjes vond een grote passie geworden. Door al die jaren heen is er natuurlijk een behoorlijke kennis onstaan en daar hoop ik nu andere mee van dienst te kunnen zijn. Dus zijn er nog muntjes blijven liggen , plaatsen maar en misschien lukt het ons om er een passende det. bij te vinden Nogmaals bedankt voor het toekennen van deze Eretitel Bodemvondstenwereld bedankt Grt , Pinpoint  mooi gesproken Pinpoint. (rotte appels wijzen wij de deur) en het gaat niet alleen om hoelang je actief bent , maar vooral ook om wat je bijdrage is aan het forum en die is TOP dus nogmaals,,,,, dubbel en dwars verdiend en ga zo door zou ik zeggen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 07 okt 2010, 21:20 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Felies met je nieuwe kleur! Hij staat je goed! en bovenal: hij is dubbel en dik verdiend! Keep up the good work 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 07 okt 2010, 23:32 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Pinpoint,van harte met deze verdienstelijke titel,hij komt jou zeker toe  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 09 okt 2010, 00:40 |
|
|