|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:11
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Oh wat een klotebaan...!
Wat is je meest kloterige, rotte, smerige (vakantie) baan/klus ooit geweest?
Ik trap af met twee klussen.
Voor een uitzendbureau moest ik "vrachtwagens laden". Ik kom daar aan en krijg een muts, handschoenen, en een jas...buiten is is het "kraaienvallendoodvanhetdak" weer. Verbaasd hoor ik dat het in een vriescel -25 graden is waarin ik containers moet laden die vervolgens de vrachtwagen ingaan die ze daarna weer naar winkels van een supermarkt-keten brengt. Twee weken gedaan!
Een sloopbedrijf benaderd mij..."ja er moet wat vuil uit een huis weggehaald worden". Aangekomen blijkt het een junkenpand te zijn...de bewoners hadden hun behoefte gedaan in de hoeken van het huis...soms tot een halve meter hoog! In de badkuip (vol water) lag een kat te verrotten, maden en vliegen overal. Ik kots nooit bij klussen maar toen heb ik mij ff lekker leeggekotst...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 okt 2010, 18:16 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Oh wat een klotebaan...!
Lekker werkje Maus, ik moet er niet aan denken.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 12 okt 2010, 18:18 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
komt ie nu mee zo'n baan zoek ik nog!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 12 okt 2010, 18:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 okt 2010, 18:21 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 ed!
|
| 12 okt 2010, 18:26 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Ben op mijn 14-de zo stom geweest om een vakantie-job op de enigste margarine-fabriek in Nijmegen aan te nemen. Mijn taak: het reinigen van de filterdoeken en de machinekamer. De stank viel wel mee, de temperatuur daarentegen niet, 45 graden constant, de troep en het vet waren overweldigend. Je was de hele dag drijfnat en liep te glibberen en te glijen over de vloer en het afsteekken van de filterdoeken een loodzware klus. Ik heb de klus geklaard en er ook nog wat van geleerd: Geld komt je niet tegemoet rollen, er moet wat voor gedaan worden. Een les die me de rest van mijn leven best van pas is gekomen!!!!!!! Nu volg ik de Ed en pak ook een biertje ter herinnering aan zogenoemde Ouwe Gouwe Tijden 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 12 okt 2010, 18:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja henk was zondag top 
|
| 12 okt 2010, 18:42 |
|
 |
|
Maurits
|
Lekker baantje Henk! Dat zou nu niet meer kunnen zulke omstandigheden...ook wij (Hes&ik) komen buurten.
Er is niemand die je een miljoen geeft en zegt "ga maar stil leven".....maar werken, ik heb er geen hekel aan hoor!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 okt 2010, 18:45 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Maurits schreef: Lekker baantje Henk! Dat zou nu niet meer kunnen zulke omstandigheden...ook wij (Hes&ik) komen buurten.
Er is niemand die je een miljoen geeft en zegt "ga maar stil leven".....maar werken, ik heb er geen hekel aan hoor! Altijd welkom, Hes en Maus!!!!!! Werken is het niet het mooiste wat er is, maar geloof het of niet, ik mis mijn vak dus mijn werk nog altijd. Wat de omstandigheden betreft, mijn eerste jaren op een gieterij waren beslist niet beter maar je wist ook niet beter. Vandaag de dag met alle Arbo- en weet ik veel andere regels is het gezondheids-technisch misschien iets beter (?) geworden op menige werkvloer maar na wat ik heb meegemaakt beslist niet leuker.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 12 okt 2010, 20:19 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Klote zooi Maus  ik voel met je mee mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 12 okt 2010, 20:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
help Maus de winter door
giro 4062971w
|
| 12 okt 2010, 22:30 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Mijn eerste rotklote baantje was etterlapjes in het ziekenhuis uitzuigen. Ik kreeg toen 25 cent per etterlapje. Mijn tweede rotklote baantje was spiraaltjes schoonmaken. Als je ziet wat daar een kilo's aan snot aanhangt???? Pff!!!!! Ben toen maar begonnen met echt werken. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 okt 2010, 22:53 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
etterlapjes? die werden gerecycled?! 
|
| 12 okt 2010, 23:30 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 12 okt 2010, 23:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Oh wat een klotebaan...! bij een klotbaan hoor ook een klot zak je
|
| 12 okt 2010, 23:33 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
Jvlivs schreef: Mijn eerste rotklote baantje was etterlapjes in het ziekenhuis uitzuigen. Ik kreeg toen 25 cent per etterlapje. Mijn tweede rotklote baantje was spiraaltjes schoonmaken. Als je ziet wat daar een kilo's aan snot aanhangt???? Pff!!!!! Ben toen maar begonnen met echt werken. Vele groeten, John. Echt werken ik geloof er geen snars van Nou je kunt nog altijd gigolo worden,ervaring met spiraaltjes heb je toch al  gr alfa 
|
| 12 okt 2010, 23:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Jvlivs schreef: Mijn eerste rotklote baantje was etterlapjes in het ziekenhuis uitzuigen. Ik kreeg toen 25 cent per etterlapje. Mijn tweede rotklote baantje was spiraaltjes schoonmaken. Als je ziet wat daar een kilo's aan snot aanhangt???? Pff!!!!! Ben toen maar begonnen met echt werken. Vele groeten, John. het is maar net wat je lekker vind
|
| 12 okt 2010, 23:43 |
|
 |
|
dagobert
|
ALFABOY schreef: Jvlivs schreef: Mijn eerste rotklote baantje was etterlapjes in het ziekenhuis uitzuigen. Ik kreeg toen 25 cent per etterlapje. Mijn tweede rotklote baantje was spiraaltjes schoonmaken. Als je ziet wat daar een kilo's aan snot aanhangt???? Pff!!!!! Ben toen maar begonnen met echt werken. Vele groeten, John. Echt werken ik geloof er geen snars van Nou je kunt nog altijd gigolo worden,ervaring met spiraaltjes heb je toch al  gr alfa  Whoehahahahah,......Gigolo!!! Dat zou wat voor john zijn. Kopjes wassen op het heren loilet Sorry Dagobert
|
| 12 okt 2010, 23:49 |
|
 |
|
johoo
|
de meest nare baan was dat ik 15 jaar op de markt heb gestaan ik verkocht bikini's.......de hele dag die vrouwen helpen passen wat een rotwerk was dat hou er helemaaaaaaal niet van nee ,nu ben ik bakker .....veel beter ,uche.. uche.. heb toch iets verkeerd gedaan 
|
| 12 okt 2010, 23:54 |
|
 |
|
dagobert
|
johoo schreef: de meest nare baan was dat ik 15 jaar op de markt heb gestaan ik verkocht bikini's.......de hele dag die vrouwen helpen passen wat een rotwerk was dat hou er helemaaaaaaal niet van nee ,nu ben ik bakker .....veel beter ,uche.. uche.. heb toch iets verkeerd gedaan  Heb je toch nog dagelijks met bolletjes en puntjes te maken Dagobert
|
| 12 okt 2010, 23:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo koekerbakkers ik ga  het bier is op de stoom is op het inkt van de pc is bijna op
|
| 12 okt 2010, 23:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mijn eeeeeste baan jullie geloofen dit tocht niet
was goude munten in der grond stoppen
dat was niet leuk meer je word er zo moe van
wat een baan was dat zeg
|
| 13 okt 2010, 00:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|