|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
MAAND MEI, FILM MAAND .VOOR MIJ IS DIT DE GOUD MAAND VAN MEI
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 MAAND MEI, FILM MAAND .VOOR MIJ IS DIT DE GOUD MAAND VAN MEI
HOI, EVEN EEN UURTJE WEZEN ZOEKEN, 4,20 EURO EEN ARMBAND A' 13,30 GRAM MET 4 STEMPELS . LENGTE 20 CM. STEMPEL , DEZE MOET IK NOG FOTOGRAFEREN .  GRT BENNIE7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
Laatst bijgewerkt door bennie7 op 31 mei 2008, 19:58, in totaal 4 keer bewerkt
|
| 26 mei 2008, 21:57 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: MAAND MEI FILM MAAND VOOR MIJ IS DIT DE GOUD MAAND VAN MEI
|
| 26 mei 2008, 22:02 |
|
 |
|
robert2
|
mooie vangst zeg  die muntjes komen i.d.d. altijd zwart uit het water. gr robert
|
| 26 mei 2008, 22:04 |
|
 |
|
dagobert
|
bennie7 schreef: HOI, EVEN EEN UURTJE WEZEN ZOEKEN, 4,20 EURO EEN ARMBAND A' 13,30 GRAM MET 4 STEMPELS . LENGTE 20 CM. DEZE MOET IK NOG FOTOGRAFEREN .  GRT BENNIE7 Mag ik trouwens weten met welke detector jij in het water zoekt?? Deze armbandjes zijn namelijk moeilijk te detecteren. Dagobert
|
| 26 mei 2008, 22:05 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
HOI, DE HEADHUNTER (BLAUWE)
GEEFT BIJ DE ARMBAND EEN GELUID VAN EEN TREKHAAKJE. DUS ALTIJD OP SCHUPPEN VAAK MIS MAAR KAN OOK RAAK ZIJN ZOALS BIJ MIJ GRT BENNIE7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 26 mei 2008, 22:09 |
|
 |
|
dagobert
|
bennie7 schreef: HOI, DE HEADHUNTER (BLAUWE)
GEEFT BIJ DE ARMBAND EEN GELUID VAN EEN TREKHAAKJE. DUS ALTIJD OP SCHUPPEN VAAK MIS MAAR KAN OOK RAAK ZIJN ZOALS BIJ MIJ GRT BENNIE7 Oke, Dat blijkt wel een gevoelige detector te zijn. Gaan helaas niet zo diep. Gefeliciteerd met de gouden armband. Ik koop hem graag van je. De goudprijs ligt lekker hoog. Dagobert
|
| 26 mei 2008, 22:13 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
 Re: MAAND MEI, FILM MAAND .VOOR MIJ IS DIT DE GOUD MAAND VAN MEI
Mooi Bennie goud is altijd mooi om te vinden groet Rene
|
| 26 mei 2008, 22:30 |
|
 |
|
bennie7
|
thx allen voor de reacties.
wie weet er een site met keurtekens van goud
grt bennie7
|
| 26 mei 2008, 22:44 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 26 mei 2008, 23:31 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
he badmuts,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, heb je goed gedaan jogggieee prachtig armbad,,,moet je aan een pandjeshuis verkopen dan brengt het veel meer op dan goudprijs,hier in Kerkrade heb je ook een grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 mei 2008, 00:28 |
|
 |
|
Axel
|
dagobert schreef: bennie7 schreef: HOI, EVEN EEN UURTJE WEZEN ZOEKEN, 4,20 EURO EEN ARMBAND A' 13,30 GRAM MET 4 STEMPELS . LENGTE 20 CM. DEZE MOET IK NOG FOTOGRAFEREN .  GRT BENNIE7 Mag ik trouwens weten met welke detector jij in het water zoekt?? Deze armbandjes zijn namelijk moeilijk te detecteren. Dagobert Mooi armbandje Benny,,top. Dagobert,,ik lees dit en vraag me eerder af of deze wel te missen is dan wel te detecteren. Liep zelf met de Fisher CZ20 maar als ik dan gouden kinderringetjes vond of trouwringen dan kan ik me moeilijk voorstellen dat ie deze niet zou pakken,,heeft dat met vormen van voorwerpen te maken?? Ik weet dat rond altijd goed pakt (ringen-oorbellen etc.) Ik kan me wel herinneren dat al het goud wat ik met de CZ20 vond een treklipsignaal of ijzersignaal gaf. Soms denk ik er toch weer over om weer het water in te stappen,,zeker met de goudprijzen. Daar kun je leuk je volledige hobby mee financiëren,,zeker omdat ik veel rijd voor het zoeken naar oud spul. Wie weet plons ik nog`s 
_________________ Mvg Axel
|
| 27 mei 2008, 06:42 |
|
 |
|
dagobert
|
Axel schreef: dagobert schreef: bennie7 schreef: HOI, EVEN EEN UURTJE WEZEN ZOEKEN, 4,20 EURO EEN ARMBAND A' 13,30 GRAM MET 4 STEMPELS . LENGTE 20 CM. DEZE MOET IK NOG FOTOGRAFEREN .  GRT BENNIE7 Mag ik trouwens weten met welke detector jij in het water zoekt?? Deze armbandjes zijn namelijk moeilijk te detecteren. Dagobert Mooi armbandje Benny,,top. Dagobert,,ik lees dit en vraag me eerder af of deze wel te missen is dan wel te detecteren. Liep zelf met de Fisher CZ20 maar als ik dan gouden kinderringetjes vond of trouwringen dan kan ik me moeilijk voorstellen dat ie deze niet zou pakken,,heeft dat met vormen van voorwerpen te maken?? Ik weet dat rond altijd goed pakt (ringen-oorbellen etc.) Ik kan me wel herinneren dat al het goud wat ik met de CZ20 vond een treklipsignaal of ijzersignaal gaf. Soms denk ik er toch weer over om weer het water in te stappen,,zeker met de goudprijzen. Daar kun je leuk je volledige hobby mee financiëren,,zeker omdat ik veel rijd voor het zoeken naar oud spul. Wie weet plons ik nog`s  Ik zelf heb ook de cz20 en die had deze armband zeker niet gedetecteerd. Dit komt omdat de armband uit schakeltjes is gemaakt. Hij kijkt er als het ware doorheen. Test de cz20 en je komt er achter dat deze detector geen armbanjes,kettingen en klein goud pakt. Al met al is dit dus een veel te duure detector die veel te veel laat liggen  Een pluspunt heeft de cz20 wel. Hij gaat erg diep op zilver en grote voorwerpen. Nee, geef mij maar een detector die gevoelig is en wat minder diep gaat. Ik zoek tegewoordig met de lobo in het water. Kastje hang ik om mijn nek zodat er geen water in komt. Op dit ogenblik is het nog niet echt de moeite om in het water te zoeken omdat het niet lang genoeg mooi weer is geweest. Het water temperatuur is helaas te laag gebleven zodat er weinig mensen gezwommen hebben. Groetjes, Dagobert Ps. Wat is nou echt een gevoeligge detector voor in het water? Whites Surfmaster  En zijn er al weer nieuwe detectoren op de markt  Er komen maar weinig detectoren uit voor in het water. Wordt wel eens tijd zeg Dagobert
|
| 27 mei 2008, 13:09 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: he badmuts,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, heb je goed gedaan jogggieee prachtig armbad,,,moet je aan een pandjeshuis verkopen dan brengt het veel meer op dan goudprijs,hier in Kerkrade heb je ook een grt chris  Hey broodrover, Ik geef nog meer als het pandjeshuis. Ik ga uit van de goudprijs en reken daar nog eens een percentage bij. Geloof me,Ik geef hele goede prijsen voor recreatie goud. Er is nog nooit iemand niet tevreden geweest met wat ik bied. Groetjes, Dagobert
|
| 27 mei 2008, 13:14 |
|
 |
|
bennie7
|
stempel.  wie kan hier uit maken welke stempel het hier om gaat. deze staan 4x op de armband grt bennie7
Laatst bijgewerkt door bennie7 op 27 mei 2008, 20:26, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 27 mei 2008, 19:18 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 27 mei 2008, 20:05 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi waterrat het seizoen is alweer begonnen voor jou zie ik alvast gefeliciteerd met je eerste goud in 2008. gr. lucky nero
|
| 29 mei 2008, 23:02 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Benniebadmuts
goed gedaan kerel,..dat is wat we willen zien,
ik zeker als waterrat,..dat zijn de dollars mooie vondst,het zwembad is nog niet open in Montfort haha
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 29 mei 2008, 23:15 |
|
 |
|
bennie7
|
hahahahaha het zwembad is allang open in montfort.  grt
|
| 30 mei 2008, 22:22 |
|
 |
|
bennie7
|
THX ALLEN VOOR REACTIE'S grt
|
| 31 mei 2008, 18:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|