|
|
Het is nu 03 jun 2026, 19:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Politiebureau dicht om afgeleverde granaat
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Politiebureau dicht om afgeleverde granaat
SCHAGEN ¿ Het politiebureau in Schagen is een uur lang gesloten geweest nadat een man een mortiergranaat bij de balie had afgegeven. Dit heeft de politie bekendgemaakt.
De politie besloot geen enkel risico te nemen en sloot het bureau volledig tot de Explosieven Opruimings Dienst (EOD) was gearriveerd. De EOD bracht de granaat vervolgens op een veilige locatie tot ontploffing.
De man had de granaat volgens de politie met goede bedoelingen op het bureau gebracht. Hij heeft het advies gekregen een dergelijke vondst in de toekomst, met het oog op de veiligheid, telefonisch te melden. (ANP
Pfffff leren ze het dan nooit. Ik zie het al helemaal voor me.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 okt 2010, 20:49 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Politiebureau dicht om afgeleverde granaat
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 13 okt 2010, 20:51 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
HET WAS EEN NEP BOM
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 okt 2010, 20:51 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hahahaha Hans kan je je voorstellen ik ging vroeger met een mortier op de fiets onder de snelbinder naar het politibureau mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 okt 2010, 21:51 |
|
 |
|
Hans1971
|
Bertoninus schreef: Hahahaha Hans kan je je voorstellen ik ging vroeger met een mortier op de fiets onder de snelbinder naar het politibureau mvg Bert Maar goed dat er toen nog niet zoveel drempels waren.... maar wel weer kuilen haha, Is maar weer goed afgelopen. Mensen denken dat ze goed doen door zo`n bom weg te brengen naar een politiebureau. Mensen laat lekker liggen in zijn kuil en markeer deze. Sein daarna de EOD in en geef de locatie door. Zij doen de rest, 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 okt 2010, 13:54 |
|
 |
|
dagobert
|
Bertoninus schreef: Hahahaha Hans kan je je voorstellen ik ging vroeger met een mortier op de fiets onder de snelbinder naar het politibureau mvg Bert Ben jij dat geweest Bert? Dat verhaal gaat al velen jaren in de ronde. Ik hoorde dat verhaal al 14 jaar geleden. Of had ik het nou ergens gelezen?? Dagobert
|
| 14 okt 2010, 14:55 |
|
 |
|
Hans1971
|
dagobert schreef: Bertoninus schreef: Hahahaha Hans kan je je voorstellen ik ging vroeger met een mortier op de fiets onder de snelbinder naar het politibureau mvg Bert Ben jij dat geweest Bert? Dat verhaal gaat al velen jaren in de ronde. Ik hoorde dat verhaal al 14 jaar geleden. Of had ik het nou ergens gelezen?? Dagobert Ja idd gerard. Dat verhaal heb ik vaker gehoord. Was jij dat Bert, dam heb jij er toendertijd de krant mee gehaald. 
|
| 14 okt 2010, 18:28 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
man man man, er lopen toch mensen op de wereld rond eh...
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 14 okt 2010, 19:11 |
|
 |
|
EXPLORER
Geregistreerd: 13 maart 2009, 10:02 Berichten: 197 Woonplaats: velsennoord
|
Hans1971 schreef: SCHAGEN ¿ Het politiebureau in Schagen is een uur lang gesloten geweest nadat een man een mortiergranaat bij de balie had afgegeven. Dit heeft de politie bekendgemaakt.
De politie besloot geen enkel risico te nemen en sloot het bureau volledig tot de Explosieven Opruimings Dienst (EOD) was gearriveerd. De EOD bracht de granaat vervolgens op een veilige locatie tot ontploffing.
De man had de granaat volgens de politie met goede bedoelingen op het bureau gebracht. Hij heeft het advies gekregen een dergelijke vondst in de toekomst, met het oog op de veiligheid, telefonisch te melden. (ANP
Pfffff leren ze het dan nooit. Ik zie het al helemaal voor me. bij jouw op het bureau vind je het zeker niet erg als ze langs gebracht worden. lekker even de tijd om te zoeken totdat ze klaar zijn gr martijn
_________________ groetjes martijn
ik heb dyslectie overwonnen! ik maak nog steets taalfouten....maar het maakt me geen donder meer uit....
|
| 14 okt 2010, 19:37 |
|
 |
|
Hans1971
|
EXPLORER schreef: Hans1971 schreef: SCHAGEN ¿ Het politiebureau in Schagen is een uur lang gesloten geweest nadat een man een mortiergranaat bij de balie had afgegeven. Dit heeft de politie bekendgemaakt.
Pfffff leren ze het dan nooit. Ik zie het al helemaal voor me. Ja dat is een goeie, is al eens gebeurt vorig jaar. Halve dag dicht. op mijn vrije dag bij jouw op het bureau vind je het zeker niet erg als ze langs gebracht worden. lekker even de tijd om te zoeken totdat ze klaar zijn gr martijn
|
| 14 okt 2010, 20:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
XpSven schreef: man man man, er lopen toch mensen op de wereld rond eh... hoe kom je er bij
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 okt 2010, 20:24 |
|
 |
|
Travis
|
XpSven schreef: man man man, er lopen toch mensen op de wereld rond eh... zeker dat blauwe ding nog in gedachte Sven 
|
| 15 okt 2010, 06:02 |
|
 |
|
j.degrijs
Geregistreerd: 27 jun 2009, 16:48 Berichten: 27 Woonplaats: Den Haag
|
Ik kan nog wel sterker, als knulletje verzamelde ik op de visafslag alles wat met de 2e WO te maken had. Ik had thuis zo`n mooie grote Gispenbureau met 6 laden die was afgeladen met kogels, granaten, handgranaten, te veel om op te noemen en ja allemaal scherp. Toen mijn broer een stuk van zijn vinger kwijtraakte omdat hij zo nodig de kracht van een slaghoedje moest proberen kwam mijn vader erachter dat ik wel heel veel rommel in huis had. Ik kreeg een pak slaag die met een explossie van al het spul niet te evenaren was en de politie kwam het gewoon met een VW busje (daar reden ze toen nog gewoon in) het spul ophalen, ik heb volgens mij nog steeds huisarrest (was wel 35 jaar geleden). J
_________________ Antea fodere
|
| 22 okt 2010, 22:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|