|
|
Het is nu 03 jun 2026, 19:31
|
Bodemvondstenwereld zet zijn JOKER in !!! (lees hier)
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 Bodemvondstenwereld zet zijn JOKER in !!! (lees hier)
hallo forumleden zoals jullie kunnen zien , hebben sommige leden / moderators en beheer hun naam in een andere kleur staan. dat is om snel te kunnen zien wie wie is en wat hij/zij doet. zo heb je beheer ( rood) en moderators (blauw) en voor leden die de Erelidstatus hebben verdiend in het Groen MAAR er is nog een kleur sinds vandaag en die kleur word maar 1x uitgedeeld. deze Kleur is BRUIN en dat is onze troef namelijk de JOKER. de Joker staat voor Humor , maar ook voor een stukje Extra de ED is zo,n vent met humor , en hij geeft net dat beetje extra soms iets teveel extra ,maar dat krijgt hij dan ook te horen uiteraard al met al , is de ED een topgozer met altijd zijn eigen kijk op zaken dus bij deze is onze de ED onze FORUMJOKER met bijna 20.000 berichten de ED van harte gefeliciteerd met deze TITEL gr bubba en coinhunter chris 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 18 okt 2010, 21:14 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: Bodemvondstenwereld zet zijn JOKER in !!! (lees hier)
Van harte ED!!!!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 18 okt 2010, 21:14 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 18 okt 2010, 21:15 |
|
 |
|
van Otterloo
|
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 18 okt 2010, 21:16 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
hieperdepiep..... een heel eigen status die niemand anders gaat krijgen! Wat mij betreft dubbelendwars verdiend! keep up the  Ed met je altijd positieve bijdrage op ons forum!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 18 okt 2010, 21:17 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 18 okt 2010, 21:19 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Van Harte EDBruin past wel bij jou, met al die chocolademunten  Willem vd Akker
|
| 18 okt 2010, 21:20 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 18 okt 2010, 21:22 |
|
 |
|
benjamino
|
ed gefeliciteerd , groetjes Gerda en Benjamino 
|
| 18 okt 2010, 21:22 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Joker Ed, Van harte met deze benoeming!!!! Vele groeten, en op naar de 50.000, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 18 okt 2010, 21:23 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Goed idee Jo mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 18 okt 2010, 21:24 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Bertoninus schreef: Goed idee Jo mvg Bert en Chris gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 18 okt 2010, 21:25 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 18 okt 2010, 21:25 |
|
 |
|
dagobert
|
We hebben een forum joker Ed, Van harte gefeliciteerd met deze titel. Hoop dat je het zelf ook leuk vind? Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 18 okt 2010, 21:29 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
BRUINER KUNNEN ZE ZE TOCH NIET MEER BAKKEN. EDWIN SUPER GEFELICITEERD MET DEZE ÉÉNMALIGE ONDERSCHEIDING. Monique en ik drinken er nog iets op 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 18 okt 2010, 21:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ de ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gefeliciteerd kerel,,,,was niet moeilijk om wat voor je terug te doen,, ERETITEL vond ik wat ver gezocht,,,maar toen Johan me belde waren we binnen enkele tellen eens over je titel JOKER een joker staat voor een extra troef en dat ben je zeker dus nogmaals van harte gefelis grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 okt 2010, 21:32 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
gefeliciteerd met de titel The joker 
|
| 18 okt 2010, 21:39 |
|
 |
|
Hans1971
|
Mooi Ed, een titel die enkel en alleen jou past. Een titel die je echt gegund wordt. Kan alleen maar zeggen, ga zo door grote vriend. Zie je morgenavond. Dan nemen we er een op. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 18 okt 2010, 21:49 |
|
 |
|
Mat
|
En nu is Ed helemaal van de leg. Proficisat in ieder geval Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 18 okt 2010, 21:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
coinhunter chris schreef: hoi @ de ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gefeliciteerd kerel,,,,was niet moeilijk om wat voor je terug te doen,, ERETITEL vond ik wat ver gezocht,,,maar toen Johan me belde waren we binnen enkele tellen eens over je titel JOKER een joker staat voor een extra troef en dat ben je zeker dus nogmaals van harte gefelis grt Chris  ik zal zeggen als ze mee erenlit haden willen maken had ik dat geweigerd om dat ik iedereen gelijk wil behandelen ik doe ook niet zo veel voor het forum ik ben ook bezig om het forum op nr 1 in nederland te krijgen dagobert werk hier ook aan je kan denken wat je wil over dagobert maar het is zo peer hij staat tocht maar op de DDA dag de mensen zzallen wel is denken komt die weer aan met zo oude bericht maar dat doe ik om dat er nog niks op gezegt is anders gaat zo fomum lid denken krijg nou de hik ik kom niet meer vrienschap staat altijd voor op daar kan geen goud tegen op zo ik stop gr de joker
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 okt 2010, 22:08 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 18 okt 2010, 22:13 |
|
 |
|
dagobert
|
Mooi gesproken Ed Je bent een persoon met een hart van goud die een ander in de zon laat staan. Terwijl je zelf in de regen staat. Dagobert
|
| 18 okt 2010, 22:16 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Helemaal met Dagobert eens Ed, mooi en van uit je hart gesproken. Tot dusverre hebben we elkaar pas 1 keer gesproken en gezien maar toen heb je ook diepe indruk op me gemaakt als zijnde een mensen-mens. Hopelijk kunnen we in de toekomst nog vele vervolg-ontmoetingen hebben. Ik kijk er al naar uit.
Vele groeten uit het Ewijkse, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 18 okt 2010, 22:26 |
|
 |
|
bennie
|
Proficiat De ED met je nieuwe titel 
|
| 18 okt 2010, 22:27 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ de ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, de ed schreef: ik zal zeggen als ze mee erenlit haden willen maken had ik dat geweigerd om dat ik iedereen gelijk wil behandelen ik wil het nog niet over de rest van je teks hebben,maar de eertste zin die ik citeer is hoe bescheiden je bent je bent een uit miljoenen met hart op de juiste plek en dat siert je enorm,ik weet dat het soms mensen ergerd als je wat overijverig bent ,,,,maar gelukkig de meeste leden vinden je een wereld gozer en daarom deze titel voor jou ,JOKER staat voor iets extra,voor iemand waar je altijd op kan rekenen zonder dat hij er iets voor terug vraagt zo geniet maar vol trots van deze titel,,dubbel en dik verdiend grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 okt 2010, 22:29 |
|
|