|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Even op bezoek bij legionair
| Auteur |
Bericht |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 Even op bezoek bij legionair
Hallo allemaal, Vandaag op bezoek geweest bij legionair om een paar lakenloodjes op te halen. Om 5 uur s'midaggs aangekomen. Daar eenmaal aangekomen bleken het vleesloodjes te zijn, maakt mij niks uit, ik ben er namelijk heel blij mee. Legionair had er dus wat romeinse spijkers en een vuurslag bijgedaan. Even wat gedronken en toen mocht ik zijn vondsten bekijken. TWEE KAMERS VOL MET VONDSTEN: Vooral veel aardewerk, romeins aardewerk. Maar ook fibels, munten, ringen, slingerkogels, wapens en nog veel meer. Fantastische vondsten zaten daar tussen, ik heb er echt van genoten. Kreeg ook nog een romeins muntje van Legionair, twee stukjes romeinse wandschilderingen en een romeins olielampje. Bedankt legionair daarvoor. Het was echt een leuk uurtje. Dus: Henk en Monique nogmaals bedankt daarvoor. Groetjes, Smits 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30 okt 2010, 22:09, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 30 okt 2010, 19:38 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Even op bezoek bij legionair
Mooi Smits, zijn fijne mensen die Henk en Monique. Ik geloof ook wel dat jij je ogen uitgekeken heb 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 30 okt 2010, 19:40 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 30 okt 2010, 19:50 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 30 okt 2010, 20:12 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
Legionair, je bent een geweldige man.. Maar het zal er de eerste tijd nog niet van komen. Maar heb hier 2 prachtige dingen van je staan in mijn vitrinekastje. Ze hebben echt een ereplaats gekregen :p Bedankt XpSven
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 30 okt 2010, 20:14 |
|
 |
|
Hans1971
|
XpSven schreef: Legionair, je bent een geweldige man.. Maar het zal er de eerste tijd nog niet van komen. Maar heb hier 2 prachtige dingen van je staan in mijn vitrinekastje. Ze hebben echt een ereplaats gekregen :p Bedankt XpSvenAls je een keer tijd heb moet je zeker gaan Sven. Neem Travis mee, ik weet zeker dat jullie een toffe dag hebben. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 30 okt 2010, 20:15 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Hans1971 schreef: Mooi Smits, zijn fijne mensen die Henk en Monique. Ik geloof ook wel dat jij je ogen uitgekeken heb  Klopt, niet normaal meer hoeveel Legionair heeft. Vond het ook leuk om bij iemand van het forum langs te gaan.
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 01 nov 2010, 17:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|