|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|
onze jongen is er niet meer!!!!!(HOND)
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 onze jongen is er niet meer!!!!!(HOND)
prettig en aangenaam weekend en voor die vakantie vieren ,geniet ervan vrijdag hebben we afscheid moeten nemen van onze trouwe vriend ASTRA (onze jongen)  in een acceptabele leeftijd van 14 jaar die hij vorige week dinsdag mocht delen met ons gezinnetje.hij werd nog eens extra in watten gelegd het was de bedoeling dat hij samen met ons de "laatste trip" zou maken naar een groot natuurgebied in Duitsland,maar dat was niet meer voor hem weggelegd helaas,vrijdag kwam daar een abrupt einde aan,zijn ouderdom was ook zij handicapt,hij zakte steeds vaker door zijn achtergestel en kwam op eigen kracht niet meer op zijn poten.hij wou altijd door leven maar zijn lichaam liet dat niet meer toe en hebben het verschrikkelijke besluit moeten nemen om hen in vrede in te laten slapen. we hoopte altijd dat hij rustig in zijn vertrouwende omgeving zijn laatste adem zou uit blazen we denken vaak aan hem terug met een grote glimlach om het plezier dat hij ons heeft gegeven  ,maar de leegte in huis blijft voorlopig,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 aug 2008, 17:16 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: onze jongen is er niet meer!!!!!
sterkte kerel en voor de rest van de family ook
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 03 aug 2008, 17:20 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi cris sterkte met het verlies van jullie vier voeter. grt bennie7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 03 aug 2008, 17:22 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Chris en famillie,
Ja kerel dat zijn geen leuke dingen,sterkte gewenst
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 aug 2008, 17:24 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie allemaal.
Groeten,
Nandus
|
| 03 aug 2008, 17:30 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi chris en familie wat een rot bericht voor jullie jullie wisten al een tijd dat het einde nabij zou zijn. maar als het dan zover is, is het nog alijd te snel. ik wens jullie veel sterke toe de komende tijd. gr. lucky nero
|
| 03 aug 2008, 17:55 |
|
 |
|
Michel
|
Ik heb verleden jaar ook mijn duitse scheper moeten afgeven. Echt rottig is dat !!! Sterkte man ! Michel 
|
| 03 aug 2008, 18:12 |
|
 |
|
Joop
|
Sterkte Chris!
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 03 aug 2008, 18:28 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi Chris, Ptvdr. Wat erg!!!! Wij wensen jullie heel veel sterkte met dit verlies. Vele groeten, John en fam.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 03 aug 2008, 18:53 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
sterkte met het verlies CHRIS & GEZIN hij heeft zeker een mooi leven gehad ,maar aan alles komt een eind 14 jaar is een hoge leeftijd voor een labrador ,dus hij heeft het goed gehad bij jullie gr bubba
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 aug 2008, 19:17 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
hoi chris,ik weet wat het is om een van je beste kameraden te verliezen,ik heb dit zelf al 3 keer heb moeten doen  . ik leef met je mee,ook omdat ik je hond erg lief vond. veel sterkte met dit verlies,ook voor je gezin. je zoekmaat joppie.
|
| 03 aug 2008, 20:13 |
|
 |
|
Tonnie
|
Chris onwijs veel sterkte met het verlies
|
| 03 aug 2008, 20:18 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Chris,ik wens jullie sterkte met het verlies van jullie trouwe viervoeter.Ook wij hebben in ons gezin een aantal jaren geleden afscheid moeten nemen van ons gezinslid en daar hebben we het allemaal héél slecht mee gehad. Het heeft even geduurd,maar we konden toch niet zonder en hebben er nu weer een trouwe vriend bij. Makker,hou je taai. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 03 aug 2008, 21:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
goede avond. ik wou jullie hierbij bedanken voor het medeleven van onze (jongen) ook namens de overige gezinsleden grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 03 aug 2008, 23:07 |
|
 |
|
Lykle
|
 Re: onze jongen is er niet meer!!!!!(HOND)
Beste Chris,
Het is altijd weer zwaar klote om dat weer mee te moeten maken maar voor mij geldt: "ik kan ook niet zonder...". De herinneringen blijven echter en die moet je / moeten jullie maar goed koesteren!
Sterkte!
Lykle
|
| 04 aug 2008, 15:20 |
|
 |
|
Plechelmus
|
Beste Chris (en gezin), Het is vervelend een goede vriend te verliezen. Wat Bubba ook zegt, veertien jaar is voor een lab een mooie respectabele leeftijd, wat toch een teken is dat hij het goed en gelukkig leventje moet hebben gehad. Het blijft toch altijd vervelend, maar koester de mooie herinneringen die je aan hem hebt. Twee jaar terug hebben we het zelf ook mee moeten maken (daarmee verlies je tevens een trouwe zoekmaat). Ik wens jou en je gezin veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie trouwe viervoeter. Grt. Plechelmus 
Laatst bijgewerkt door Plechelmus op 04 aug 2008, 18:36, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 04 aug 2008, 16:58 |
|
 |
|
Dwayne
Geregistreerd: 28 apr 2008, 20:52 Berichten: 107 Woonplaats: Bij Mederiacum
|
Enorm veel sterkte !  Ook voor je gezin.
|
| 04 aug 2008, 17:22 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Sterkte Chris en familie.
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 04 aug 2008, 18:57 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi chris. Wat triest ! Wanneer je zo'n trouwe vriend moet missen weet je even niet meer waar je het moet zoeken. Sterkte. Wanneer jullie er aan toe zijn moeten jullie toch maar overwegen zo'n nieuwe vriend te zoeken. Groeten Peter.
|
| 04 aug 2008, 23:12 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
Hoi Chris en gezin
Sterkte met het verwerken van het verlies van jullie trouwe vier voeter.
Gr harold
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 05 aug 2008, 10:01 |
|
 |
|
aureum
|
hoi CC
dat is jammer om te horen...was altijd een goede medezoeker van je...toen je nog op WWII ging...hij heeft een zeer goed leven bij jullie gehad...en een goede leeftijd bij jullie behaald..sterkte met het verliez voor jou en je famillie
ik hoop dat je het lied voor hem gespeeld heb "ich hatte einen kameraden"
leon
|
| 05 aug 2008, 21:01 |
|
 |
|
kees
|
hoewel veel mensen (zonder hond) denken het is maar een hond,het is toch heel veel meer dan dat..een hond is het meest betrouwbare deel in je leven,liegt nooit en staat altijd voor je klaar..en een hond is meer dan een blaffend en achter katten aanjagend projectiel op vier poten.. ik heb zelf een aantal jaren terug hetzelfde meegemaakt en moest mijn 14 jaar oude hond laten inslapen doordat deze een tumor in zijn kop had..het heeft mij erg veel pijn gedaan,maar wetende dat de hond beter af was door hem in te laten slapen was dit de juiste keuze..de hond heeft zijn leven lang mij respect gegeven en wie ben ik om dat niet terug te geven..veel sterkte voor jullie allemaal met dit verlies..troost je met de gedachte dat hij je dankbaar is voor het besluit wat hij zelf niet zou kunnen aandragen.. 
|
| 06 aug 2008, 22:54 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
meeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn bahbah wat een verhaal Chris.....
uit ervaring weet ik hoeveel leegte een hond achterlaat.....
Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
|
| 07 aug 2008, 11:24 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi chris Weet hoe het voelt ,heeel veel sterkte grt antonio
|
| 08 aug 2008, 01:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
ook jullie allemaal hartstikke bedankt voor jullie spontane reactie's het is al weer een weekje geleden,de tijd vliegt en de pijn van dit grote verlies iets minder,maar we troosten ons met de gedachte dat hij een goed leven had gehad nogmaals bedankt voor jullie mede leven ook namens de andere famillieleden grt chris 
|
| 08 aug 2008, 12:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|