|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:27
|
XP Goldmaxxpower -> Minelab E-Trac
| Auteur |
Bericht |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
 XP Goldmaxxpower -> Minelab E-Trac
He allen , heb een vraagje Ik zocht, voor dat ik met de goldmaxx zocht , met de adventis , die een lagere frequentie heeft, nu met de gmp, een echte topper , Maar , ik hoorde enorm veel goeds over de E-Trac, ik hoorde ook datie meerdere frequenties heeft , dus grotere voorwerpen ook dieper vind dan de hoge frequentie van de gmp, Heb ook met de ace gezocht , en moet zeggen , ik vond het wel fijn om een display te hebben waar je meer info krijgt dan alleen geluid ... is de overstap gmp  E-Trac het geld waard? gaat die E-Trac dieper ? @ ed en anderen , jij zoekt met de gmp en E-Trac, wat zijn jou ervaringen? Help me aub Hannes
|
| 12 dec 2010, 22:59 |
|
 |
|
jeroen V.
|
 Re: xp Goldmaxxpower -> minelab etrekker
Hannes, jij zoekt helemaal nog niet lang met de Goldmaxx. Als ik jou was zou ik eerder je detector wat beter leren kennen...
Steeds overschakelen naar duurder en meerdere opties zorgt enkel voor geld verlies, en absoluut niet voor meerdere vondsten!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 13 dec 2010, 00:02 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
 Re: XP Goldmaxxpower -> Minelab E-Trac
ik heb de gmp ook gehad goede detector maar ik kon niet aan de geluiden van de gmp wennen na maanden graafde ik nog teveel ijzer op naar me zin ben niks te beroerd om te graven maar geen ijzer ben over gestapt naar de e-trac en graaf nu iets minder maar de etrac is wel een berg zwaarder ik zou zeggen zijn je vondsten met de gmp goed lekker daar mee blijven lopen ik vind de beide detectoren gelijkwaardig verder minimale verschillen maar iedereen zal een eigen ervaring hebben zoveel mensen zoveel detectoren gr john
|
| 13 dec 2010, 10:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
@ ed en anderen , jij zoekt met de gmp en E-Trac, wat zijn jou ervaringen?
het zijn alle 2 top md
hoeveel wil je leren oven md
heb je geld zat koop dan een e trekkker
ik zoek zelf met de cold max voor zijn geld een super md kan de e trekker nog een puntje aan zuigen kwa geld
cold maxx kost 899,00 euro E-Trac kost 1495,00 euro
gmp nooit gezocht
gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 dec 2010, 11:26 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
oké , maar soms weet ik niet genoeg met de geluidjes Wat ik er wel vergat bij te zetten is dat ik niet zo heel ver van de kust woon , en dat ik mss wel is aan het strand wou zoeken, In dat zwarte zand en met de goldmax we zien wel , bye
|
| 13 dec 2010, 18:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ADVENTIS schreef: oké , maar soms weet ik niet genoeg met de geluidjes Wat ik er wel vergat bij te zetten is dat ik niet zo heel ver van de kust woon , en dat ik mss wel is aan het strand wou zoeken, In dat zwarte zand en met de goldmax we zien wel , bye ja dat zeg je nu pas cold maxx gaat goed op het droge zand niet op nat zand
|
| 13 dec 2010, 18:47 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
Ja heb ik al ondervonden , Mischien een 2de hands cz fisher ofzo , 
|
| 13 dec 2010, 19:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 13 dec 2010, 19:53 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
ADVENTIS schreef: Wat ik er wel vergat bij te zetten is dat ik niet zo heel ver van de kust woon, en dat ik mss wel is aan het strand wou zoeken, In dat zwarte zand Als je dat wilt is de E-Trac het allerbeste wat je kan overkomen! Zeker op het stuk tussen eb en vloed. Veel goede vondsten en weinig treklipjes etc. Met zijn 28 frequenties is de e-Trac daar in zijn element en stoort totaal niet!
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 13 dec 2010, 20:17 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
ja maar prijzig Maar gaat de etrack op land dieper? Of ... Wat zijn de betere aspecten @ coinhunter chris , ik zag op het forum is een uitspraak van je dat etrekker zoekers , op het zelfde veld meer vond dan de xp's ... Hannes
|
| 13 dec 2010, 21:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
ja dat klopt dat ik dat zei hij is ook een veel betere allrounder dan de XP en dat is ook te zien aan het resultaat  bij koud weer de absolute kampioen en daar kan bijna geen enkele detecter tegenop. de nadelen is dat hij best zwaar is(ik heb er totaal geen last van) de nadelen is dat hij onrustig kan zijn,maar dat probleem heb ik niet meer met mijn instelling,je kunt ermee over de vervuilste akkers lopen en dan nog houdt hij zijn mond het is een metaaldetector die je beheersen moet,dus je moet effen geduld hebben in wat een goede toon is of een slechte toon is,maar ik graaf praktisch alles op romeinse akkers. hij pakt geen kleine stukken ijzer als je hem goed hebt afgesteld,je hoort ze ook niet,wel de grote stukken,als ze niet al te groot zijn kun je dat het geluid horen en je behoeft niet te graven,bij hele grote stukken ijzer heb je wel een zuiver geluid,daar is niets aan te doen.doe je het wel vind je ook geen munten meer helaas. tenslotte waar een E-trac heeft huis gehouden zal er niet veel meer te vinden zijn,we merken het de laatste jaren zeer sterk,er komt steeds minder van de velden af omdat hij keer op keer heelveel uit de grond haald. zo kan nog wat dingen vergeten zijn,maar dit komt heel dicht in buurt hoor. Ooh ja hij is een stuk duurder dan rest,maar dat moet je er voor over hebben en,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik heb er geen enkel belang bij om deze metaaldetechtor de lucht in te prijzen,dit zijn enkel mijn ervaringen.ook mensen met de minelab bezitten kunnen hier wel een woordje over meespreken,ook deze zoekmachine heb ik nog steeds in mijn bezit,maar deze heb ik meer als reserve of als iemand eens met me mee zoeken wilt die er geen heeft. ik vind de E-trac weer een tikketje beter dan de Minelab,is dat ik hem wat rustiger krijg op Romeinse villa's/ grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 dec 2010, 23:28 |
|
 |
|
detector.be
|
Ik heb de goldmaaxx power ingeruild voor de etrac en er nog geen seconde spijt van gehad.
|
| 14 dec 2010, 00:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ADVENTIS schreef: ja maar prijzig Maar gaat de etrack op land dieper? Of ... Wat zijn de betere aspecten @ coinhunter chris , ik zag op het forum is een uitspraak van je dat etrekker zoekers , op het zelfde veld meer vond dan de xp's ... Hannes gaat de etrack op land dieper? JA JA IK HEB MET ZOEKERS GELOPEN DIE OOK MET ZO E TREKKER LIEPEN OP EEN AKKER ZE KONDEN ME TOEN NIET VERSLAAN WE HADDE EVENVEEL GEVONDEN AAN HET EIND VAN DE DAG HET IS OOK HOE JE MET JE MD OMGAAT DE E TREKKER IS OOK EEN SUPER MD VROEG LIEP IK MET ZO TESORO CUTLAS 2 WAAR ANDEREN MET EEN TOP MD LIEPEN VOND IK OOK VAAK HET MEEST VRAAG HET MAAR IS AAN ALPHEN NOG EEN VOOR BEELD KIJK NU IS NA BUBBA VALT MIJN ALTIJD OP DAT HIJ ALTIJD WAT MOOIS VIND HIJ KAN GOED ZOEKEN MAAR HIJ WEET OOK HOE ZE MD WERKT DAT IS TOCH MOOI IK HOOP DAT JE HET NOU SNAPT HEEL VEEL SUCCES HET IS WEL ZO MET ZO E TREKKER KAN JE OVER AL ZOEKEN MAAR DAT MAG OOK VOOR ZE GELD GR DE ED 
|
| 14 dec 2010, 02:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hoi chris ik lees net je ver haal gewoon zo als het is mooi 1 vraag wat bedoel je hier mee Minelab die e trak is tocht minelab ik vind de E-trac weer een tikketje beter dan de Minelab,is dat ik hem wat rustiger krijg op Romeinse villa's/ gr de ed viewtopic.php?f=192&t=21344&p=230751#p230751
|
| 14 dec 2010, 02:31 |
|
 |
|
Marco
|
Ik heb ook een etrac en heb er ook wel eens wat leuks mee gevonden zal me benieuwen wanneer er weer eens een nieuwe uitkomt, want qua zoekprestaties verschilt de e-trac niet zoveel met z`n voorganger de explorer standaard met draadloos koptelf. zou ook wel lekker zijn.
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 14 dec 2010, 11:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja marco dat zou super zijn ik snap nog niet dat ze dat nog niet hebben gedaan
ik loop zelf met zo xp met zo w s 1 super is die zou nooit meer anders willen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 14 dec 2010, 11:52 |
|
 |
|
Marco
|
ik heb hem ook draadloos hoor, maar met een ander merk headset dat werkt ook goed wat wel weer een voordeel daarvan is dat ik die ook op m`n gpx 4500 kan gebruiken en ook nog eens een perfect stereo geluid geeft als tie aangesloten zit aan mijn mp3 speler maar ja, liever standaard in de etrac
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 14 dec 2010, 12:12 |
|
 |
|
Hoth
|
@ Chris:
Welke instelling heb jij voor de E-Trac?
Gr,
Patrick
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 14 dec 2010, 12:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Marco schreef: ik heb hem ook draadloos hoor, maar met een ander merk headset dat werkt ook goed wat wel weer een voordeel daarvan is dat ik die ook op m`n gpx 4500 kan gebruiken en ook nog eens een perfect stereo geluid geeft als tie aangesloten zit aan mijn mp3 speler maar ja, liever standaard in de etrac  mag best voor dat geld
|
| 14 dec 2010, 13:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Hoth schreef: Welke instelling heb jij voor de E-Trac? zal het van de week eens stap voor stap uitleggen 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 14 dec 2010, 15:02 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
de ed schreef: hoi chris ik lees net je ver haal gewoon zo als het is mooi 1 vraag wat bedoel je hier mee Minelab die e trak is tocht minelab ik vind de E-trac weer een tikketje beter dan de Minelab,is dat ik hem wat rustiger krijg op Romeinse villa's/ gr de ed viewtopic.php?f=192&t=21344&p=230751#p230751chris wat boedel je hier mee
|
| 14 dec 2010, 15:54 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
Ed , ik begrijp je , mijn besluit , betere velden zijn belangrijker dan een beter metaaldetector ( bv gmp en etrek ) Hannes 
|
| 14 dec 2010, 21:48 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ADVENTIS schreef: Ed , ik begrijp je , mijn besluit , betere velden zijn belangrijker dan een beter metaaldetector ( bv gmp en etrek ) Hannes  als het er niet legt kan je het ook niet vinden zegik altrijd tegen han 
|
| 14 dec 2010, 21:55 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
ADVENTIS schreef: betere velden zijn belangrijker dan een beter metaaldetector ( bv gmp en etrek ) absolute bullshit dit antwoord je vroeg om een mening en die kreeg je,,,,,,ook betere velden helpen hier niet als je niet zoeken kunt of je metaaldetector niet beheers. neem vaak zoekmaten mee met met mindere metaaldetectors,normaal moeten ze als ik 30 munten munten vind de helft ervan kunnen vinden,maar niet elke metaaldetecter is geschikt waar veel ijzer in de grond zit.bij iedere gebouwen uit het verre verleden is ijzer gebruikt,en als het maar was om de houten palen te verankeren in de grond. ik doe dit toevallig al dertig jaar en ik weet wat het beste is momentueel,maar je moet ermee om kunnen gaan,ook de XP is een van de betere metaaldetectors,maar haald het niet bij de E-trac.en je moet er ook overheen lopen , grt Chris 
|
| 14 dec 2010, 23:11 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
ok chris bedankt voor je mening! Nu komen de dagen van denken zoiezo loop ik nog een HELE poos met de gmp , maar, voor op het strand zal ik eens beginnen denken 
|
| 14 dec 2010, 23:29 |
|
|