|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:55
|
zo even met rich op het stand geweest met de cold max
| Auteur |
Bericht |
|
Travis
|
 Re: zo even met rich op het stand geweest met de cold max
En al maar goed dat de aarde opwarmt ,anders was het nu nog kouder
|
| 17 dec 2010, 11:59 |
|
 |
|
Hans1971
|
Travis schreef: En al maar goed dat de aarde opwarmt ,anders was het nu nog kouder Warmde het maar op, ze hadden het nog zo beloofd. Het zou hier tropisch worden.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 17 dec 2010, 12:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
stel je niet aan het is niet anders ik maak mee daar niet druk over komt van zelf goed op strand kan je altijd zoeken ga nu maar is mee je zegt wel; ik wel niet maar op het strand kan je als je pas beginde heel veel leren een beetje geld voor de batterijen is ook altijd mooi en je ben een dag jer uit 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 dec 2010, 12:12 |
|
 |
|
EXPLORER
Geregistreerd: 13 maart 2009, 10:02 Berichten: 197 Woonplaats: velsennoord
|
ik trek mn droogpak aan en kom met mijn tiger shark jou vijver wel even onderzoeken gr martijn
_________________ groetjes martijn
ik heb dyslectie overwonnen! ik maak nog steets taalfouten....maar het maakt me geen donder meer uit....
|
| 17 dec 2010, 12:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
nou daar vindje wel wat
|
| 17 dec 2010, 12:33 |
|
 |
|
Hans1971
|
de ed schreef: nou daar vindje wel wat Jou hele tuin lijkt wel een stortakker. Als er ooit nog eens een archeologisch onderzoek komt daar dan breken ze hun hoofd. Hoe er zoveel scherven komen daar, van romeins tot heden, pijpenkopjes, muntjes en noem maar op.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 17 dec 2010, 12:51 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Als een stekker  klote weer
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 18 dec 2010, 02:06 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
als een stekker op een trekker
|
| 18 dec 2010, 02:25 |
|
 |
|
bobo
|
he ed
met wat voor voor instelling zocht je met de gmp op strand? ik heb het ook wel eens geprobeerd maar zodra ik op het natte gedeelte kwam kreeg ik zeer veel storing
|
| 18 dec 2010, 12:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bobo schreef: he ed
met wat voor voor instelling zocht je met de gmp op strand? ik heb het ook wel eens geprobeerd maar zodra ik op het natte gedeelte kwam kreeg ik zeer veel storing ja dat klopt je kan dan beter een a traker kopen bobo je moet je sens een om laag goooien en veel door zeten maar er zijn heel veel beteren md s voor het natten maar het kan wel 
|
| 18 dec 2010, 16:43 |
|
 |
|
Travis
|
de ed schreef: bobo schreef: he ed
met wat voor voor instelling zocht je met de gmp op strand? ik heb het ook wel eens geprobeerd maar zodra ik op het natte gedeelte kwam kreeg ik zeer veel storing ja dat klopt je kan dan beter een a traker kopen bobo je moet je sens een om laag goooien en veel door zeten maar er zijn heel veel beteren md s voor het natten maar het kan wel   de aap wet het wel 
|
| 24 jun 2011, 06:56 |
|
|