|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
tip: kerstcadeau voor jou!
| Auteur |
Bericht |
|
sjoho
|
 tip: kerstcadeau voor jou!
Bij de Lidl, in elk geval in het noorden en oosten van Nederland, hebben ze aanstaande maandag een paar leuke cadeaus te koop: een ultrasoonreiniger, een mooie ondiepe vitrinekast, ideaal voor je kleinere vondsten en muntkoffers. Via deze site kun je kijken of dit ook bij jou in de buurt te koop is: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg//SID-75 ... l/4222.htmBen benieuwd of iemand van jullie hier ook iets van zal kopen, ik ga voor de vitrine en de ultrasoonreiniger... sjoerd 
|
| 18 dec 2010, 16:38 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
 Re: tip: kerstcadeau voor jou!
Jip, ik ga voor een muntenkoffer en misschien een vitrinekast (hangt ervan af hoe groot de eindejaarsuitkering is ) In deze tijd van bezuinigingen lijkt de inhoud van mijn portemonnee wel een akker met rotte muntjes... Ben al blij dat ik nog wat koper vindt....
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 18 dec 2010, 17:38 |
|
 |
|
Mat
|
 Re: tip: kerstcadeau voor jou!
Ultrasoon? Wat moet je daar nu mee? Is alleen goed voor sierraden, maar voor bodemvondsten geheel ongeschikt. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 18 dec 2010, 18:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|