|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:54
|
Speciale Dank voor COINHUNTER CHRIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Speciale Dank voor COINHUNTER CHRIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo nu lekker slapen en morgen weer gezond opstaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, @ bubba,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedanklt dat je me zo in het zonnetje zet in dat barre winterweer niets te danken hoor,ik doe het graag en ik kom makkelijker aan mijn munten doordat ik in een beter gebied woon. ik bied graag de kans om een aantal munten met jullie te delen en ben dan ook blij voor de winners en de nieuwe winnaars in de toekomst dus nogmaals graag gedaan hoor,ik vind redelijk veel en andere veel minder en daarom wil ik via deze weg graag iets terug doen.grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 21 dec 2010, 02:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 dec 2010, 07:37 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
coinhunter chris schreef: zo nu lekker slapen en morgen weer gezond opstaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, @ bubba,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedanklt dat je me zo in het zonnetje zet in dat barre winterweer niets te danken hoor,ik doe het graag en ik kom makkelijker aan mijn munten doordat ik in een beter gebied woon. ik bied graag de kans om een aantal munten met jullie te delen en ben dan ook blij voor de winners en de nieuwe winnaars in de toekomst dus nogmaals graag gedaan hoor,ik vind redelijk veel en andere veel minder en daarom wil ik via deze weg graag iets terug doen.grt Chris  NIET ZO BESCHEIDEN CHRIS ik ken zat zoekers die ook erg veel vinden , en nog geen verroeste spijker weggeven dus.... jij bent gewoon een gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 21 dec 2010, 23:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bubba schreef: coinhunter chris schreef: zo nu lekker slapen en morgen weer gezond opstaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, @ bubba,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedanklt dat je me zo in het zonnetje zet in dat barre winterweer niets te danken hoor,ik doe het graag en ik kom makkelijker aan mijn munten doordat ik in een beter gebied woon. ik bied graag de kans om een aantal munten met jullie te delen en ben dan ook blij voor de winners en de nieuwe winnaars in de toekomst dus nogmaals graag gedaan hoor,ik vind redelijk veel en andere veel minder en daarom wil ik via deze weg graag iets terug doen.grt Chris  NIET ZO BESCHEIDEN CHRIS ik ken zat zoekers die ook erg veel vinden , en nog geen verroeste spijker weggeven dus.... jij bent gewoon een gr bubba  ja zo is dat je kan het ook niet doen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 dec 2010, 23:44 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Ik wil best een spijker in de verloting doen hoor 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 22 dec 2010, 01:06 |
|
 |
|
de prakker
Geregistreerd: 18 mei 2008, 18:44 Berichten: 729 Woonplaats: voorhtuizen
|
Top chris Het is net wat bubba zegt een hoop mensen gunnen je nog niet de inhoud van je rommelbak laat staan een muntje. Het kan wel zo zijn dat jij er meer vind als een ander maar ook jij moet er voor gaan zoeken en steek er veel energie en tijd in.. Petje af hoeveel tijd jij erin steekt en dan ook nog zulke actie's van raad het gewicht en win een munt. Met 1 woord gewoon TOP. Gr. De prakker.
_________________ Http://www.houtworm-boktorbestrijding.nl[url][/url]
Http://www.jacht-outdoorkleding.nl[url][/url]
ALS HET NIET GAAT ZOALS HET MOET. DAN MOET HET MAAR ZOALS HET GAAT.
|
| 22 dec 2010, 18:55 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, inderdaad tof dat je je eigen vondsten weg geeft . gewoon TOP grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 22 dec 2010, 21:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ prakker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, de prakker schreef: Het is net wat bubba zegt een hoop mensen gunnen je nog niet de inhoud van je rommelbak laat staan een muntje. klopt als een bus Wilfred zo is ongeveer 75% van alle zoekers.huigelen en maar tegelijk hun verafschuwingen uiten in hun minds in vieze gemene woorden,maar deze mensen komen zich zelver tegen in de vorm dat het alleen maar erger wordt met hun verwensingen en helemaal niets meer vinden en hopelijk komt dat ook uit,dat is mijn wens in het volgende zoekseizoen de prakker schreef: Het kan wel zo zijn dat jij er meer vind als een ander maar ook jij moet er voor gaan zoeken en steek er veel energie en tijd in.. klopt stop er eigelijk te veel tijd in en af toe komt dat niet ten goede van mijn gezin,die toch nr 1 zijn voor mij en er zijn viezerikken bij die mijn gezin wilden chanteren voor een paar rotte munten,,gelukkig is een van die personen niet meer actief op ons forum en hij kan alles krijgen wat je je ergste vijanden toewenst denk maar eens goed na wie dat kan zijn ,hij heeft ook nog een hoop munten aan mij te danken die viezerik zo dat wou ik al een hele lange tijd kwijt grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 dec 2010, 23:59 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 23 dec 2010, 00:22 |
|
|