|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Een bedankje
Beste medezoekers, Zo vlak voor het nieuwe jaar mogen we de beheerders en moderators wel eens een bedankje geven voor hun inzet. Chris die met Romeinse munten strooit door middel van zijn welbekende quiz. Muta die achter de schermen bezig is zodat Bodemvondstenwereld goed blijft draaien. En de moderators die hun steentje bij dragen met dtm,s enz,... Joppie die al vanaf het begin de financies regelt voor het forum. Maar ook de leden die het forum vullen met allerlei threads die het forum levend houd. En niet te vergeten, The Joker. En de erelid Not en Pinpoint. Vanuit mijn kant, Bedankt voor alle energie en tijd die jullie erin steken zodat het forum het forum is. En uiteraard de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een vondstrijk jaar mag worden. Dagobert
Laatst bijgewerkt door dagobert op 29 dec 2010, 23:12, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 29 dec 2010, 15:15 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Een bedankje
Mee eens Gerard Bedankt en een goed jaar allemaal 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 29 dec 2010, 18:31 |
|
 |
|
bikernico
|
Klopt, ben het er helemaal mee eens Zonder deze beheerders & moderators geen forum Bedankt voor jullie inzet  groeten uit apeldoorn Nico
|
| 29 dec 2010, 18:41 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 29 dec 2010, 20:16 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Ook vanaf deze kant, alle lof voor iedereen die aan dit forum meewerkt! Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar 2011. Groeten uit Emst, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 29 dec 2010, 20:23 |
|
 |
|
Highlander
|
_________________ Gr. Highlander
|
| 29 dec 2010, 21:16 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4020 Woonplaats: Liemers
|
Beste forumleden , Hierbij wil ik een ieder die het afgelopen jaar een steentje heeft bijgedragen, om dit forum zo te houden als het nu is , bedanken voor inzet en medewerking. De moderators bedankt voor jullie support , de leden bedankt voor het plaatsen van jullie vondsten en reacties. Ik heb het al eens eerder vermeld , ik voel me "thuis"op dit pracht forum en het kan alleen maar beter en interessante worden. Ik wens hierbij dan ook alle leden en medewerkers voor het komend jaar veel gezondheid , zoekersgeluk en forumplezier toe Met vriendelijke groet jullie Erelid , Pinpoint p.s : ik zet het er toch maar even bij want ik ben toch echt gesteld op deze titel 
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 29 dec 2010, 21:19 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
pinpoint schreef: Beste forumleden , Hierbij wil ik een ieder die het afgelopen jaar een steentje heeft bijgedragen, om dit forum zo te houden als het nu is , bedanken voor inzet en medewerking. De moderators bedankt voor jullie support , de leden bedankt voor het plaatsen van jullie vondsten en reacties. Ik heb het al eens eerder vermeld , ik voel me "thuis"op dit pracht forum en het kan alleen maar beter en interessante worden. Ik wens hierbij dan ook alle leden en medewerkers voor het komend jaar veel gezondheid , zoekersgeluk en forumplezier toe Met vriendelijke groet jullie Erelid , Pinpoint En dat mag ook best Pinpoint, wat ik begrepen heb van vele Forum-leden is dat je determinaties zeer op prijs gesteld worden. Dus een gelukkig en gezond 2011 en dat nog vele leden van je determinaties genieten kunnen p.s : ik zet het er toch maar even bij want ik ben toch echt gesteld op deze titel 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 29 dec 2010, 22:26 |
|
 |
|
dagobert
|
pinpoint schreef: Beste forumleden , Hierbij wil ik een ieder die het afgelopen jaar een steentje heeft bijgedragen, om dit forum zo te houden als het nu is , bedanken voor inzet en medewerking. De moderators bedankt voor jullie support , de leden bedankt voor het plaatsen van jullie vondsten en reacties. Ik heb het al eens eerder vermeld , ik voel me "thuis"op dit pracht forum en het kan alleen maar beter en interessante worden. Ik wens hierbij dan ook alle leden en medewerkers voor het komend jaar veel gezondheid , zoekersgeluk en forumplezier toe Met vriendelijke groet jullie Erelid , Pinpoint p.s : ik zet het er toch maar even bij want ik ben toch echt gesteld op deze titel  Ik was jou en Not vergeten te bedanken. Jullie als erelid natuurlijk ook bedankt voor jullie tomeloze inzet. Dagobert
|
| 29 dec 2010, 23:14 |
|
 |
|
paul
|
|
| 30 dec 2010, 01:14 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
Helemaal mee eens. Bedankt voor alle energie die jullie in dit forum steken. Dit is echt een top forum  . Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en hopelijk veel mooie vondsten. Groeten Roderick
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 30 dec 2010, 09:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi gedaan daGOBERT MAAR IK BEDANK IEDER 1 DIE OP DIT FORUM ZIT EN ZIJN AANDEEL GROOT OF KLEIN IS BEDANKT
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 dec 2010, 12:56 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Mooi gesproken Ed! Een forum rust op een aantal peilers. zonder mensen die hun vondsten posten is een forum maar doods zonder dat moderatoren belangeloos helpen met determinaties zal er steeds minder gepost worden en valt het forum ook langzaam maar zeker dood. Juist door de inzet van iedereen heeft dit forum zover kunnen komen als het nu is, daarvoor heeft iedereen die pluim verdiend! Manne en vrouwen  Ga zo door! Een goede jaarwisseling toegewenst, en een fantastisch 2011 in geluk en gezondheid en natuurlijk met de meest fantastische vondsten toegewenst!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 30 dec 2010, 14:09 |
|
 |
|
zandhaas
|
|
| 30 dec 2010, 14:25 |
|
|