|
|
Het is nu 04 maart 2026, 13:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
het kan vriezen ,maar ook DOOIEN (gelukkig) dus kan er alweer gezocht...
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 het kan vriezen ,maar ook DOOIEN (gelukkig) dus kan er alweer gezocht...
worden wat denken jullie ik heb zo,n zin om de pieper weer eens uit te laten he ik heb al zolang niet gezocht ,dat ik niet eens meer weet hoe ik hem aanzet gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 01 jan 2011, 16:34 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: het kan vriezen ,maar ook DOOIEN (gelukkig) dus kan er alweer gezocht...
Dat vergeet je nooit Johan het is net als fietsen dat verleer je nooit meer 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 jan 2011, 16:36 |
|
 |
|
bubba
|
Ceesou schreef: Dat vergeet je nooit Johan het is net als fietsen dat verleer je nooit meer  hmm , fietsen heb ik ook al zo,n tig jaar niet meer gedaan eerst maar eens kijken of ik dat nog kan zo ja , dan zal zoeken ook wel gaan lukken gr bub 
|
| 01 jan 2011, 16:43 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4029 Woonplaats: Liemers
|
Met m'n nieuwe schep gaat het vast wel lukken Het is idd. al weer veel te lang geleden Grt , Pinpoint 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 01 jan 2011, 16:50 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Wordt inderdaad weer tijd om te gaan piepen. Groet, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 01 jan 2011, 17:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 jan 2011, 17:13 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Hier dooit het nu ook lekker door dus de schop kan komende week weer in de achterbak Veel succes allen!!!!!!!
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 01 jan 2011, 17:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ga morgen sinds een anderhalve maand weer eens zoeken. Weet nog niet waar, maar dat komt wel goed Ik heb er zin in zeg, niet te geloven. Als ik zou mogen kiezen morgen tussen sex en zoeken, nou dan ga ik zoeken denk ik 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 01 jan 2011, 21:29 |
|
 |
|
hannibal
|
Als ik zou mogen kiezen morgen tussen sex en zoeken, nou dan ga ik zoeken denk ik  [/quote] Hoef ik niet over na te denken Hans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gr Hannibal
_________________ gr Hannibal
|
| 01 jan 2011, 22:05 |
|
 |
|
bubba
|
Hans1971 schreef: Ga morgen sinds een anderhalve maand weer eens zoeken. Weet nog niet waar, maar dat komt wel goed Ik heb er zin in zeg, niet te geloven. Als ik zou mogen kiezen morgen tussen sex en zoeken, nou dan ga ik zoeken denk ik  dat ligt er helemaal aan hoevaak je sex (krijgt) is het langer dan anderhalve maand geleden , nou dan wist ik het wel hoor HANS gr bubba (en daarna meteen zoeken) 
|
| 01 jan 2011, 22:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hannibal schreef: Als ik zou mogen kiezen morgen tussen sex en zoeken, nou dan ga ik zoeken denk ik  Hoef ik niet over na te denken Hans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gr Hannibal[/quote] nou han geen six nou dan dan ga ik mee
|
| 01 jan 2011, 22:22 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi Johan. Gelukkig heeft de dooi ook hier een aarzelend begin gemaakt. Toch heb ik bij mijn dagelijkse veldwandeling nog heel wat sneeuw moeten plattrappen. Onder de laag sneeuw die nog 10 tot 25 cm. dik is, is de bodem nog bevroren. De weervoorspelling is echter gunstig en dus ga ik morgen maar weer eens op verkenning. Ik kan het nauwelijks afwachten dat de spade weer de grond in kan. Ik denk dat het ons allemaal zo vergaat. Dus een dezer dagen trekken we weer ons beste pakkie aan en zetten we de pieper weer aan her werk.  . Succes allemaal. Groeten Peter
|
| 01 jan 2011, 22:31 |
|
 |
|
bubba
|
devoon schreef: Hoi Johan. Gelukkig heeft de dooi ook hier een aarzelend begin gemaakt. Toch heb ik bij mijn dagelijkse veldwandeling nog heel wat sneeuw moeten plattrappen. Onder de laag sneeuw die nog 10 tot 25 cm. dik is, is de bodem nog bevroren. De weervoorspelling is echter gunstig en dus ga ik morgen maar weer eens op verkenning. Ik kan het nauwelijks afwachten dat de spade weer de grond in kan. Ik denk dat het ons allemaal zo vergaat. Dus een dezer dagen trekken we weer ons beste pakkie aan en zetten we de pieper weer aan her werk.  . Succes allemaal. Groeten Peter zo is het Peter gewoon proberen ik ga morgen ook op pad hoor 
|
| 01 jan 2011, 22:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wij zijn ook al geweest bijna geen hal
|
| 01 jan 2011, 22:41 |
|
 |
|
Travis
|
Als het goed is gaan Sven en ik vandaag erop uit.........een nieuwe plek besnuffelen Hopelijk komen we thuis met iets moois @Sven....vergeet uw boterhammen niet 
|
| 02 jan 2011, 07:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|