|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:42
|
Foto,s van onze vakantie + vervolg
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Foto,s van onze vakantie + vervolg
Beste medezoekers,
Na twee weken op vakantie te zijn geweest mag ik jullie de foto,s die ik genomen heb niet onthouden. De eerste week stonden we op een camping in Valkenburg en de tweede week ik Maurik. We hebben ook gasten op visite gehad en een klein feestje gebouwd met zijn allen. Hier heb ik allemaal foto,s van gemaakt en plaats dan op zijn tijd elke keer nieuwe foto,s bij zodat je kunt zien wat we allemaal hebben meegemaakt.
De eerste foto,s laten zien dat de Limbo,s een dagje bij onze camping een biertje kwamen drinken.
Veel plezier.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dagobert op 17 aug 2008, 23:20, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 13 aug 2008, 23:39 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Foto,s van onze vakantie
En nog een paar.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dagobert op 14 aug 2008, 13:48, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 13 aug 2008, 23:40 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 13 aug 2008, 23:47 |
|
 |
|
dagobert
|
Nog een paar foto,s.
Let op de vrouw van Chris. Die is onze baby aan het voeren. Tja....je moet toch even voordoen hoe je je mond open doet voordat het voer naar binnen word geschoven, Whahahah......
Dagobert
|
| 13 aug 2008, 23:57 |
|
 |
|
Ambianii
|
laat me raden; die met die hoed was de baby 
|
| 14 aug 2008, 00:02 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
leuke fotos ,,,,,,blijven voor altijd in je geheugen gegrift dagobert schreef: Let op de vrouw van Chris. Die is onze baby aan het voeren. Tja....je moet toch even voordoen hoe je je mond open doet voordat het voer naar binnen word geschoven, Whahahah......
kan je het nu voorstellen dat ik thuis niets te vertellen heb als ze die scheur UUUUUUh ik bedoel schuur open trekt was een leuke dag dago,,,bedankt ,,ook je famillie voor de gast vrijheid grt en tot de volgen keer  chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 aug 2008, 00:14 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Dago Leuke foto's, zijn ook altijd leuke dagen zo met een paar zoekers wat bijkletsen. Groetjes Gerrit
|
| 14 aug 2008, 10:17 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 14 aug 2008, 10:25 |
|
 |
|
dagobert
|
Dank je wel mannen(en vrouwen). Het was inderdaad gezellig zo met zijn allen. Ik moest wel lachen om mijn vrouwtje. Het gesprek ging al snel over zoeken en vondsten. En natuurlijk wat de beste foto camera is. Komt mijn vrouwtje naar me toe. Zegt ze,kunnen ze het niet ergens anders over hebben dan alleen maar dat gelul over die hobby van jullie. Nee zeg ik,daar hebben ze nog niet genoeg bier voor op!!! En het bier ging er ook goed in moet ik zeggen,proost!!!
Hierbij nog wat foto,s
Dagobert
ps. Let nogmaals op vrouw van Chris,hoe krijgt ze het voor elkaar he?!? Daar ken je een stokbrood overdwars in zetten. Whahahah......geintje Chris,kan je wel hebben he???
|
| 14 aug 2008, 12:57 |
|
 |
|
dagobert
|
En nog een paar. Op deze foto,s zien jullie Francisca,Naziha(mijn vrouwtje)Jai,Wilco(Guusgeluk). En nog wat Limbo,s.
Dagobert
|
| 14 aug 2008, 13:01 |
|
 |
|
dagobert
|
En nog een paar foto,s.
Dochter van Chris eet lekker een chippie. Fotomodelletje hoor!
En mijn zoontje(Jamy) Heeft zich ook prima vermaakt.
Dagobert
|
| 14 aug 2008, 13:22 |
|
 |
|
dagobert
|
Van mij hebben ze ook nog een foto genomen(onderste foto)
Dagobert
|
| 14 aug 2008, 14:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 aug 2008, 15:45 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 14 aug 2008, 18:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 dagobertje als ik die foto s zie dan was je wel aan vakantie toe zeg 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 aug 2008, 22:35 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: :ls dagobertje als ik die foto s zie dan was je wel aan vakantie toe zeg  Geloof me Ed. Die chris weet niet van ophouden. Waar wij stoppen. Gaat hij nog vrolijk door. Dagobert
|
| 15 aug 2008, 01:15 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Mooie foto`s Gerard,..
ik hoop voor jou, dat jullie met zijn allen een mooie verkantie hebben gehad,
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 15 aug 2008, 13:01 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: Mooie foto`s Gerard,..
ik hoop voor jou, dat jullie met zijn allen een mooie verkantie hebben gehad,
grt Bert Hey Berterittus, We zijn heerlijk uitgerust en ontstrest. Maar twee weken is wel te kort hoor  Drie weken hebben we toch wel nodig om helemaal tot rust te komen. Maar ja,Jamy moest weer naar school he. Laatste jaar van de basisschool en dan begint de elende pas echt. We hebben genoten en gelachen. Ik wou dat het al volgende maand was. Lekker naar Engeland Dagobert
|
| 15 aug 2008, 13:06 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Foto,s van onze vakantie + vervolg
Vervolg van de vakantie. In Valkenburg was/is een opgraving aan de gang. Bovenste foto.
Dagobert
|
| 17 aug 2008, 23:26 |
|
 |
|
dagobert
|
En we gaan gewoon lekker verder.
|
| 17 aug 2008, 23:28 |
|
 |
|
dagobert
|
En nog een paar.
Dagobert
|
| 17 aug 2008, 23:31 |
|
 |
|
dagobert
|
Nu gaan we naar Maurik. Bij Wilco(Guusgeluk) en Franciska op de camping. Jai(zoontje van de familie Geluk) was jarig. We zijn toen naar het pannenkoekenhuis geweest.
Dagobert
|
| 17 aug 2008, 23:36 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 17 aug 2008, 23:51 |
|
 |
|
dagobert
|
Ook hebben we een Dag op forel gevist. We hadden er 29 gevangen!!!
De volgende keer kom ik weer met nieuwe foto,s van hoe we deze visjes bereiden en opeten.
Dagobert
|
| 18 aug 2008, 00:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
het is weer wat anders dan die zoekers op de foto s mooi fotos dagobert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|