|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Ik heb een probleem. HELP!!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Ik heb een probleem. HELP!!!!!!
Beste medezoekers, Ik kan het haast niet meer verdragen en zeg het eerlijk tegen jullie. Ik ben verslaaft aan het forum. Op radio bij 538 hoorde ik dat er games verslaafden bestaan. Die mensen moeten een paar uur per dag gamen omdat ze anders niet meer lekker in hun vel zitten. Dan heb je gokverslaafden,drugsverslaafden,enz....Maar verslaaft zijn aan een forum??? Daar heb ik nog nooit van gehoord,maar merk het wel!!!! Ik moet per dag een paar uur aan het forum besteden anders voel ik me eenzaam,alleen,verlaten,verdrietig,enzz....Ik kan gewoon niet meer zonder dit forum. Komt dat nou omdat in me zo thuis voel tussen die andere mensen die niet sporen? Of zijn het al die mooie vondsten die ik voorbij zie komen? Mijn vrouw begint eenzaam te worden. Mijn dochter schreeuw om een schone luier. En mijn zoontje heeft de moed al opgegeven en vraagt al niet eens meer wat aan mij. Nee geintje,maar ik moet er wel aan toegeven dat ik niet meer zonder het forum kan. Ik heb in de tijd toch wel wat vrienden(kenissen)erbij gekregen. En ik leer natuurlijk elke dag weer wat bij,en dat niet zonder dank naar alle mensen die zich enorm inzetten voor dit forum. Mensen van het forum. Ik bedank jullie allen omdat ik nu een forumjunk ben. De rekening horen jullie wel Groetjes en tot forums, Dagobert
|
| 14 aug 2008, 18:50 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Ik heb een probleem. HELP!!!!!!
Hallo die junk eend,.. beter verslaafd aan het forum dan aan iets anders moet je maar denken, maar moest je dat nu schrijven,..dat wisten wij allang,hahaha hier nog een foto van wat famillie grt bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 aug 2008, 19:14 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ dagobert,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dank je wel kerel,dat beschouw ik al een compliment en een teken van waardering ik heb er ook last van,vooral als ik in bed lig,daar beginnen mijn vingers naar het toetsenbord te zoeken,maar dat is maar altijd voor een moment,want mijn vrouw begint te gillen laaaaaaaaaaaaaaat me slapen maarja voor de rest heb ik er niet zo,n problemen mee grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 aug 2008, 19:41 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Geeft niet hoor kerel je kunt er altijd mee naar een zieleknijper gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 14 aug 2008, 19:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 aug 2008, 22:21 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: Hallo die junk eend,.. beter verslaafd aan het forum dan aan iets anders moet je maar denken, maar moest je dat nu schrijven,..dat wisten wij allang,hahaha hier nog een foto van wat famillie grt bert Whahahaha.....wat zullen die konijnen geslapen hebben zeg. Maare bert....Ik ben een eend hoor! Geen konijn! Dagobert
|
| 15 aug 2008, 13:11 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Knuppel Je hebt gewoon een pan af, krijgt de beste dakdekker niet meer gerepareerd. Groetjes Gerrit
|
| 15 aug 2008, 17:43 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
krokdundee schreef: Hi Knuppel Je hebt gewoon een pan af, krijgt de beste dakdekker niet meer gerepareerd. Groetjes Gerrit hoi gerrit een pan af? een heel DAK bedoel je gr. lucky nero
|
| 15 aug 2008, 17:55 |
|
 |
|
dagobert
|
Nou,zeg. Zo erg is het nou ook weer niet. Voor de rest gaat het wel goed hoor.
Dagobert
|
| 15 aug 2008, 18:15 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
dagobert schreef: Nou,zeg. Zo erg is het nou ook weer niet. Voor de rest gaat het wel goed hoor. Dagobert He badmuts, wat voor rest, wat bijft er dan nog over grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 15 aug 2008, 19:41 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: dagobert schreef: Nou,zeg. Zo erg is het nou ook weer niet. Voor de rest gaat het wel goed hoor. Dagobert He badmuts, wat voor rest, wat bijft er dan nog over grt Bert Oh! Gaan we dagobertje plagen??? Ik ben ook altijd de pineut he?!? Wacht maar als ik later groot ben Dagobert
|
| 15 aug 2008, 21:01 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|