|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:12
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
J-P de zoeker
|
 Rally Wantage
Hallo mensen, Kreeg net een mail dat er een reactie is geplaats bij een filmpje op youtube van mij. Was dit filmpje al helemaal vergeten! Filmpje heb ik gemaakt tijdens de rally in Wantage. Zoals je op het filmpje kunt zien had toen nogal geregend! Als je goed kijkt zie je wel wat bekende zwijnen-stal zoekers voorbij komen. http://www.youtube.com/watch?v=74G69eTM ... t_receivedGroeten JP 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 27 jan 2011, 20:10 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Rally Wantage
whahahhaha,...had het filmpje al eens eerder gezien. Mij zie je in het begin tussen die mensen uit lopen. En iets wat later maak ik een gebaar dat ze niet sporen.
Leuk en modderig filmpje.
Dagobert
|
| 27 jan 2011, 20:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
die in het geel is hanniebal was met die goudemuntjes zoeken ik kon hem al  hier nog 1 http://www.youtube.com/watch?v=rvhihvU0hhA&feature=fvw
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 jan 2011, 20:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
J-P de zoeker schreef: Hallo mensen, Kreeg net een mail dat er een reactie is geplaats bij een filmpje op youtube van mij. Was dit filmpje al helemaal vergeten! Filmpje heb ik gemaakt tijdens de rally in Wantage. Zoals je op het filmpje kunt zien had toen nogal geregend! Als je goed kijkt zie je wel wat bekende zwijnen-stal zoekers voorbij komen. http://www.youtube.com/watch?v=74G69eTM ... t_receivedGroeten JP  ja je kon zo zien wie er oude rotten zijn met zoeken dagobert zat daar niet bij 
|
| 27 jan 2011, 20:39 |
|
 |
|
dagobert
|
Dat zijn Klaas, Kees, Johan. Wij stonden precies achter hun op die camping. Dagobert
|
| 27 jan 2011, 20:40 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: J-P de zoeker schreef: Hallo mensen, Kreeg net een mail dat er een reactie is geplaats bij een filmpje op youtube van mij. Was dit filmpje al helemaal vergeten! Filmpje heb ik gemaakt tijdens de rally in Wantage. Zoals je op het filmpje kunt zien had toen nogal geregend! Als je goed kijkt zie je wel wat bekende zwijnen-stal zoekers voorbij komen. http://www.youtube.com/watch?v=74G69eTM ... t_receivedGroeten JP  ja je kon zo zien wie er oude rotten zijn met zoeken dagobert zat daar niet bij  Egwel Dagobert
|
| 27 jan 2011, 20:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Dat zijn Klaas, Kees, Johan. Wij stonden precies achter hun op die camping. Dagobert jullie stonden daar 800 meters vandaan bij die schuur en strooi op dat flimje kan je jan willem zien in de auto en wij zijn aan het duwen wij stonden naast hun en wie waren wij ik speerpunt hanniebal en jw van de akker
|
| 27 jan 2011, 22:44 |
|
 |
|
clemens
Geregistreerd: 15 aug 2010, 21:08 Berichten: 657 Woonplaats: Soest
|
Lekker hoor, zo met zen allen in de modder ploeteren haha. Wel grappig dat vrouwtje wat langs komt zo tussen al die mannen.
_________________ wroet in aarde met een Safari
|
| 28 jan 2011, 13:53 |
|
 |
|
wiebren2
|
En wie haalde er een gouden munt uit de blubber? Je raad het al,wiebren2 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 28 jan 2011, 15:54 |
|
 |
|
dagobert
|
wiebren2 schreef: En wie haalde er een gouden munt uit de blubber? Je raad het al,wiebren2  Een goudhaantje ben je. Dagobert
|
| 28 jan 2011, 16:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja he he die lagen allemaal bij elkaar die goudemuntjes
|