|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
sjoho
|
 woordzoeker
Hoi allemaal, ik ga proberen een puzzel te maken voor het jeugdhonk. als test heb ik een woordzoeker gemaakt en hier geplaatst: http://www.historieweststellingwerf.nl/woordzoeker.htmhet lukt me niet 'm zo te maken dat je het digitaal kunt invullen, dus hij moet uitgeprint worden (of je moet met een stift op je beeldscherm afstrepen  ) als je alles gevonden hebt blijft er een woord over. als iemand de puzzel wil testen en de oplossing via pb wil sturen, dan weet ik of het naar behoren werkt. graag even laten weten of ie moeilijk is, duidelijk etc. de xjes zijn lege vakken en er blijven misschien nog wat letters over. er is nu nog geen prijs te winnen succes!
Laatst bijgewerkt door sjoho op 29 jan 2011, 15:50, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 29 jan 2011, 15:15 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 Re: woordzoeker
Mooi gemaakt Sjoho Goed dat je je zo inzet voor de jeugdhonk Ik probeer hem volgende week wel even Gr, Smits
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 29 jan 2011, 15:34 |
|
 |
|
Bonnie
|
Super idee 
|
| 31 jan 2011, 21:50 |
|
 |
|
sjoho
|
Oke ik ben ondertussen aan het nadenken hoe ik het het beste kan aanpakken. Waarschijnlijk worden het een paar opdrachten die letters opleveren en in totaal een woord of een zin. De prijs wordt een ganzenbord gebaseerd op de aanval op Vollenhove door de Stellingwervers in 1309.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 31 jan 2011, 22:03 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|