|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:19
|
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3002 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: ROMEINS (ZAK)MES ???
hey chris,ik heb hem gisteren in handen gehad. ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de schoonmaak en conservering. ik zou hem wel profesioneel laten reinigen en schoonmaken. archeoplan heb ik mijn bacchus buste laten behandelen. bacchus. 
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 04 feb 2011, 14:12 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Mooie vondst Chris, ben benieuwd naar de foto's als die gereinigd/geconserveerd is.  Trouwens de Romeinen kenden de vork nog niet dus die kun je van het lijstje schrappen. Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 04 feb 2011, 15:03 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ iedereen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ook mijn dank aan jullie voor de reactie en ideeën ja ook ben heel benieuwd naar het eindresultaat Bacchus schreef: archeoplan heb ik mijn bacchus buste laten behandelen. zal ik zeker overwegen ,kreeg trouwens nog een tip van ed ik zie Bertoninus morgen en hij zal me zeker bijstaan met zijn ervaring in dit soort van zaken. Legionair schreef: Trouwens de Romeinen kenden de vork nog niet dus die kun je van het lijstje schrappen. heb ik eigelijk nooit over nagedacht of ze een vork haden  , maar Henk bedankt voor de tip ,heb ik mooi meegenomen grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 feb 2011, 20:09 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ha Chris echt een gevalletje microscoop gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 04 feb 2011, 21:49 |
|
 |
|
paul
|
Hoi Chris, Wederom een mooie vondst want je ons laat zien  , Het gaat je goed af met het vinden van glaspasta de ene vondst mooier dan de andere Gefeliciteerd met dit zeer begerenswaardig stukje TIP Restaura (kost wat maar dan heb je ook wat) Groetjes Paul 
|
| 04 feb 2011, 22:42 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ bubbels en Paul,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bubba schreef: echt een gevalletje microscoop jij ook alvast voorbaat bedankt voor de helpende hand paul schreef: TIP Restaura (kost wat maar dan heb je ook wat) klopt Paul wat is nog voor niets op de ag van vandaag , jou prachtig boek  en de muntjes van mij die in de quiz gooi grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 feb 2011, 16:06 |
|
|