|
|
Het is nu 05 maart 2026, 08:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Fantastische romeinse schaal...
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Fantastische romeinse schaal...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 06 feb 2011, 20:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Fantastische romeinse schaal...
hoe dan bij henk langs gaan maus 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 feb 2011, 20:22 |
|
 |
|
Maurits
|
Nou het was een beetje rustig in die hoek Ed...als er iets te winnen vallen de Nederlanders doorgaans aan als gieren.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 06 feb 2011, 20:25 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
de ed schreef: hoe dan bij henk langs gaan maus  Ed, je bent ten aller tijde altijd van harte welkom om de spullen te bekijken, maar dit stuk staat niet bij mij maar op het Jeugdhonk. Dus je zult of naar Zoeterwoude of naar Gorinchem moeten gaan om je prijs op te halen. Mits je de prijs natuurlijk wint!!!!!!! Veel succes, moet toch een makkie zijn 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 06 feb 2011, 21:14 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Legionair schreef: de ed schreef: hoe dan bij henk langs gaan maus  Ed, je bent ten aller tijde altijd van harte welkom om de spullen te bekijken, maar dit stuk staat niet bij mij maar op het Jeugdhonk. Dus je zult of naar Zoeterwoude of naar Gorinchem moeten gaan om je prijs op te halen. Mits je de prijs natuurlijk wint!!!!!!! Veel succes, moet toch een makkie zijn  Bonnie heeft die romeinse schaal, dus naar zoeterwoude gaan is makkelijker @Maurits: Bedankt 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 07 feb 2011, 17:29 |
|
 |
|
Legionair
|
Als ik de foto's van de te winnen schaal eens goed bekijk dan is dat een prijs die beslist de moeite waard is mensen!!!!!!! Dus waag een gokje en verrijk je vitrine Mijn gok van vandaag: aardewerk uit het Donau-gebied met een Scytische invloed.
|
| 07 feb 2011, 18:22 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Klasse dat je dit doet Maurits. Ja wat moet ik nou roepen "boerenbont"  ik heb geen flauw idee 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 07 feb 2011, 18:25 |
|
 |
|
Legionair
|
Ceesou schreef: Klasse dat je dit doet Maurits. Ja wat moet ik nou roepen "boerenbont"  ik heb geen flauw idee  Cees, boerenbont is toch rood-wit geblokt? Heb je al iets gehoord van het Valkhof, ben best benieuwd? Groetjes, Henk
|
| 07 feb 2011, 18:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|