|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Beste ervaren leden ik kom me even voor stellen
| Auteur |
Bericht |
|
raketje
Geregistreerd: 01 feb 2011, 16:47 Berichten: 109 Woonplaats: Kerkrade
|
 Beste ervaren leden ik kom me even voor stellen
Zo als de titel luid, kom ik me hier even voorstellen. Mijn naam is Freddy/Raketje en ik ben 35 jaar. Zolang ik me herrineren kan ben ik al bezeten van bling bling!!! Nooit heb ik hier iets mee gedaan,totdat ik de wereld van detecten leerde kennen op youtube en dacht: "he", dat moet ik ook hebben zo'n metaal detector.Met de gedachte een "jackpot" te vinden maar tevergeefs het was een acer 150 en heb hem maar snel weer verkocht. Na een tijdje heb ik toch maar weer een nieuwe detector gekocht en heb nu een whit's dfx.De Whit's DFX doet stukken beter, alleen vind ik nog veel bier lipjes en veel ijzer!! "grrrrr" maar natuurlijk moet ik het nog leren en ook het apparaat natuurlijk. Ik ben zo nu en dan even een veld ingegaan en kom er achter dat je niet met je nike's moet gaan detecten.Ik zag er namelijk uit als een varken helemaal onder de modder tot in mijn bilnaat hahaha. Hopelijk door vaker te gaan en te leren hoe en wat zal ik misschien wel mijn zoektalent vergaren en wie weet nog wat meer?? Mijn vriendin maak ik al weken gek met het detecten, het speuren op het internet en met de geschiedenis van de Romeinen. Misschien zijn er plekken waar ik wat kan vinden. Ik vroeg aan mijn vriendin of zij geen plekken of mensen kon.En na 3,5 jaar relatie kwam ik erachter dat haar oom Chris, een fanatiek zoeker en verzamelaar is. Ik kon mijn geluk niet op!!! Snel stapte we in de auto en we reden naar haar oom toe ik was benieuwd en meteen helemaal gefasineerd van zijn uitleg en van zijn gevonden voorwerpen natuurlijk ik stelde me voor dat ik de vriend van zijn nichtje ben en dat ik graag wel eens met hem mee wilde gaan om de kneepjes van het vak te leren waarop haar oom "coinhunter chris" zei: Dat is geen probleem!! Dus de afspraak was meteen gemaakt gelukkig nu maar afwachten wat het in de toekomst gaat brengen maar ben blij dat ik het van een "MEESTER" leren mag. Ik houd jullie op de hoogte van mijn "avonturen", eerst zal ik nog een en ander uitvogelen hoe het allemaal precies werkt!! Groetjes  Freddy/Raketje 
|
| 06 feb 2011, 21:04 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Beste ervaren leden ik kom me even voor stellen
welkom hier, raketje!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 06 feb 2011, 22:00 |
|
 |
|
dagobert
|
Welkom op dit forum.
Dagobert
|
| 06 feb 2011, 22:02 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 06 feb 2011, 22:05 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Welkom in ons midden Freddy Chris die wijst je wel de weg, die weet er genoeg vanaf fijne tijd hier op het forum gewenst mvg bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 06 feb 2011, 22:06 |
|
 |
|
clemens
Geregistreerd: 15 aug 2010, 21:08 Berichten: 657 Woonplaats: Soest
|
Welkom hier !!
En je hebt geluk met zo een oom, heeft vaak top vondsten.
Succes met je verdere speurtocht naar alles wat de bodem herbergt.
_________________ wroet in aarde met een Safari
|
| 06 feb 2011, 22:09 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ freddy,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ten eerste van harte  op ons forum  verder wens ik je een leerzame en vooral plezierige tijd hier bij ons ja Dinsdag krijg je je vuurdoop , maar eerst je DFX afstellen zodat je niet meer onnodig voor ijzer hoeft te graven  een DFX is eigelijk niet voor de beginnende zoeker ,maar ik heb vroegeer een XLT gehad, de DFX is een verbeterde versie van de XLT en zeker een top detector die zonder moeite de kleinste Romeinse of Mideleewse pennikjes detecteerd ik zal je deze machine afstellen en het programma opslaan , ik stel ieder metaaldetector perfect af wat voor een merk dan ook , mag dat mag ook al je al meer dan 25 jaar ervaring hebt dan ook wel. om het over DFX te hebben absolute topdetector,,,,,,,,maar de gebruikte materialen laten wel vaker de wensen over helaas,maar als hij goed is afgesteld zal je nog heel veel zoekplezier ervaren en vooral mooie vondsten doen,daar ben ik absoluut van overtuigt. verder wens ik je veel succes en veel topvondsten,,,,ik zie je Dinsdag grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 feb 2011, 22:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wel com , raketje! zo als ik zie moet je wel wat rustiger geen worden en niet eigenwijs zijn tegen je oom en als je gaag wil leren dan kan je heel veel leren van je oom chris daarom wens ik je veel succes de groetjes van de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 feb 2011, 22:40 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 raketje veel plezier hier op t forum,en je valt met je neus in de boter met een oom als Chris gr peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 07 feb 2011, 00:04 |
|
 |
|
raketje
Geregistreerd: 01 feb 2011, 16:47 Berichten: 109 Woonplaats: Kerkrade
|
Wil even alvast iedereen bedanken het is nu al een leuk begin Gr Freddy/Raketje
|
| 07 feb 2011, 00:26 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Welkom Raketje, Nou je hebt een goede leermeester en dan moet het goedkomen met het onder de knie krijgen van deze geweldige hobby. groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 07 feb 2011, 17:54 |
|
 |
|
Maurits
|
Welkom.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 07 feb 2011, 20:24 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom Fredje 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 07 feb 2011, 20:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|