| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 onze eigen CEESOU op 10 februari bij RTV Utrecht. (KIJKEN DUS!!!!)
hallo forumleden binnenkort gaat onze CEES , meewerken aan een filmpje over metaaldetectie het gaat over waterzoeken , maar uiteraard vertelt hij ook over het landzoeken De uitzending is op 10 februari bij RTV Utrecht.(word elk uur herhaalt) ZORG DAT JE HET NIET MIST gr bubba 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 28 jan 2011, 21:01 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: onze eigen CEESOU op 10 februari bij RTV Utrecht. (KIJKEN DUS!!!!)
Doen we Jo de boy with the wooden shoes en thuis heeft hij er nog veel meer mvg Bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 28 jan 2011, 21:08 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik er twee paar Bert Rene Verhoef is er ook bij 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 28 jan 2011, 21:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 jan 2011, 21:19 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Cees, Leuk man!!!! Ben benieuwd of we deze zender ook "ontvangen"!!! Indien ja, dan zal ik zeker kijken. Ben heel erg benieuwd!!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 28 jan 2011, 21:20 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ben bang dat wij deze zender niet kunnen ontvangen. Misschien is er nog wat te vinden via internet. Ben benieuwd, succes Rene en Cees, 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 jan 2011, 21:24 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Jvlivs schreef: Hey Cees, Leuk man!!!! Ben benieuwd of we deze zender ook "ontvangen"!!! Indien ja, dan zal ik zeker kijken. Ben heel erg benieuwd!!! Vele groeten, John. Ik zat tzt een link plaatsen. Ik zal proberen om onze hobby op een positieve manier te promoten en bvw niet vergeten te noemen. Ook zal ik het hebben over een trouwring die ik gevonden heb ik de regio Utrecht waarvan ik vind dat ie terug moet naar de eigenaar. Als alles ijsvrij blijft gaan ze ook mee op een waterzoektocht met Rene Verhoef en ik. groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 28 jan 2011, 21:26 |
|
 |
|
MDgek
|
succes Cees, maak er een mooi verhaal van zou ik zeggen. Hoop dat je stingray weer heel is voor de uitzending. hier een link om de uitzending te zien: http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemist(met dank aan Marcel Kerk)
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 28 jan 2011, 23:33 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Cees, Super idee!!! Weet ik tenminste zeker dat we het filmpje kunnen zien!!! Super!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 28 jan 2011, 23:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 ZAL IS EVEN KIJKEN CEES
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 jan 2011, 23:38 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 29 jan 2011, 16:48 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Leuk om te horen Bub en ik ga zekers kijken Cees.Trouwens die plastick zak komt me héél bekend voor van de koffie en koekjes waarmee je ons altijd verrast Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 30 jan 2011, 01:14 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Gisteren zijn de opname's geweest. man, man ze zijn de hele dag zowat bezig geweest. Hier zijn wat foto's van de dag. De foto's zijn wat klein, maar daar kan ik even niets aan doen 
|
| 04 feb 2011, 20:57 |
|
 |
|
Maurits
|
Tering wat een kleine foto's Cees.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 04 feb 2011, 21:47 |
|
 |
|
ronald
|
Leuk man,het is toch een hele dag! klasse!
|
| 04 feb 2011, 23:54 |
|
 |
|
van Otterloo
|
De datum staat op de kalender Cees  Ben benieuwd wat er van zo'n dag overblijft aan beeldmateriaal  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 04 feb 2011, 23:58 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Deze aankondiging staat al op de site.
Afl. 6 10 februari
Vandaag gaan we met Cees Ouwehand en zijn metaaldetector op zoek naar bijzondere voorwerpen op de bodem van de Maarsseveense Plassen. Na deze frisse duik stappen we in een boot in Amersfoort om whisky te proeven met Reinder Carton en zijn whiskyclub. Wist u dat er wel duizenden verschillende soorten whisky bestaan? Ook krijgen we naailes van Anita uit Leusden en haar 3 cursistenmeiden.
Cees Ouwehand speurt al jaren met zijn metaaldetector land en water af. Hij doet dit niet om een schatkist vol goud op te speuren, voor Cees zijn de uren met zijn metaaldetector pure ontspanning. Samen met goed vriend Rene Verhoef, trekt hij geregeld naar de Maarsseveense Plassen om daar in het water te speuren. Vandaag nemen wij een duik in de wereld van metaaldetectors. Eens zien wat het zo leuk maakt en of we nog iets bijzonders vinden.
Wist u dat er wel duizenden verschillende soorten whisky bestaan? Reinder Carton is de oprichter van Single Malt Matters, zijn whiskyclub in Amersfoort. Vandaag nemen we daar een kijkje, ook gaan we daarvoor met Reinder de openingswhisky van de avond kopen bij Whisky- en Wijnhandel Verhaar in De Bilt. klik hier voor de website.
Een rokerige whisky of een die in een vat met port heeft verjaard. Alles wordt geproefd vanavond. Lijkt het u leuk om lid te worden van de club? Kijk voor meer info op de website van whiskyclub Single Malt Matters.
Leuk om te weten is dat de whiskyclub een eigen clubblad (in kleur) heeft van 20 pagina's dat professioneel vormgegeven en uitgegeven wordt door Reinder Carton. In zijn dagelijks leven is Reinder Art Director en Copywriter bij een ontwerpbureau in Soest. Vandaar de creativiteit voor het clubblad en de proeverij-placemats.
De tips van vandaag komen uit Leusden. 3 tienermeiden zitten op naailes bij Anita van Mod'Ani. Ze maken vandaag naast kleding ook een tas van een spijkerbroek. Wilt u ook eens op naailes of lijkt het u leuk een workshop te volgen kijk op de website en neem contact op met Anita.
|
| 07 feb 2011, 20:41 |
|
 |
|
dagobert
|
Ben reuze benieuwd. Gelukkig hebben wij alle lokale zenders. Dagobert
|
| 07 feb 2011, 20:50 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Op deze link alvast een voorproefje en op deze link is het ook terug te zien voor de mensen die rtv Utrecht niet kunnen ontvangen, http://www.rtvutrecht.nl/programmapagin ... 743/325853
|
| 10 feb 2011, 09:21 |
|
 |
|
dagobert
|
Zit al vanaf vanmorgen te kijken, maar geen Cees te zien. Zal het pas in de avond zijn?
Dagobert
|
| 10 feb 2011, 15:41 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik krijg net te horen dat er door een fout in de programering  ivm een verkiezingsprogramma het vanaf 18.30 uur wordt uitgezonden 
|
| 10 feb 2011, 16:22 |
|
 |
|
dagobert
|
Nu kijken mensen. Cees is nu op tv.
Dagobert
|
| 10 feb 2011, 19:51 |
|
 |
|
Maurits
|
Ik heb geen tv-Utreggg kan iemand later ff een link plaatsen pliessss
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 10 feb 2011, 19:53 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
zit net rtl boulevard te kijken 
|
| 10 feb 2011, 19:54 |
|
 |
|
dagobert
|
Erg leuk in elkaar gezet. Totaal niet zenuwachtig en recht door zee zonder al te veel poeh ha.
Maar zoeken met ijs op het water?? Dat deed ik 14 jaar terug. Maar nu niet meer.
Dagobert
|
| 10 feb 2011, 20:07 |
|
|