|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:27
|
XP dagje met Alain Loubet
| Auteur |
Bericht |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
 Re: XP dagje met Alain Loubet
ernie schreef: Nou wat ik graag zou willen weten willem is waarom non motion ? wat is daar het voordeel van en word dit eigenlijk wel gebruikt. Lijkt mee een beetje achterhaald non motion.
Het is inderdaad een beetje achterhaald maar vooral handig om precies te zien waar bijvoorbeeld een leiding loopt. Je kunt die dan gemakkelijk volgen. Ook kun je gemakkelijk bepalen hoe groot een (grote) vondst is. In de praktijk zal het echter weinig gebruikt worden. Militaria zoekers vinden het wel prettig, en dan in combinatie met de diepzoekende 4 kHz frequentie en de grote schotel is de Deus natuurlijk weer een ideale militaria zoeker.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 22 feb 2011, 22:57 |
|
 |
|
kleidigger
|
voor mij geen deus... heb met auto's ook niet teveel acces. nodig zoals airco elektr. ramen etc. Kan en gaat allemaal altijd bij mij kapot.... 
|
| 23 feb 2011, 17:24 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
kleidigger schreef: voor mij geen deus... heb met auto's ook niet teveel acces. nodig zoals airco elektr. ramen etc. Kan en gaat allemaal altijd bij mij kapot....  Hoezo? Bij de Deus heb je juist minder accessoires, je hebt namelijk geen kabels meer en juist daarin komen altijd de breuken...
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 23 feb 2011, 18:18 |
|
 |
|
kleidigger
|
Wilhelm schreef: kleidigger schreef: voor mij geen deus... heb met auto's ook niet teveel acces. nodig zoals airco elektr. ramen etc. Kan en gaat allemaal altijd bij mij kapot....  Hoezo? Bij de Deus heb je juist minder accessoires, je hebt namelijk geen kabels meer en juist daarin komen altijd de breuken... Weet je hoevaak ik gedonder heb met mijn draadloze internet verbinding??? Naja, vooroordelen heb ik niet hoor. Tis alleen niet mijn ding. Een kabel kan ik nog vervangen. Een draadloze iets (lucht?) zou ik niet weten hoe te vervangen.. 
|
| 23 feb 2011, 22:00 |
|
 |
|
ernie
|
Eerst proberen kleidigger, dan denk ik dat je anders gaat praten. Het is een genot om draadloos te zoeken , vooral de draadloze koptelefoon is  . gr ernie
|
| 24 feb 2011, 08:59 |
|
 |
|
kleidigger
|
ernie schreef: Eerst proberen kleidigger, dan denk ik dat je anders gaat praten. Het is een genot om draadloos te zoeken , vooral de draadloze koptelefoon is  . gr ernie Ga ik zeker eens doen Ernie 
|
| 24 feb 2011, 10:34 |
|
 |
|
jodocuspiep
Geregistreerd: 11 nov 2010, 17:43 Berichten: 32 Woonplaats: akosombo ghana
|
[quote="kleidigger"][quote="ernie"]Eerst proberen kleidigger, dan denk ik dat je anders gaat praten. Het is een genot om draadloos te zoeken , vooral de draadloze koptelefoon is  . gr ernie[/quote] Ga ik zeker eens doen Ernie  [/quote] precies ,in het begin denk je nog na over je koptelefoon kabel [ als je de detecor neerlegt ],maar dat went snel dat tie er niet meer is 
|
| 24 feb 2011, 12:50 |
|
 |
|
detector.be
|
De grote schijf is geweldig. De diepgang heb ik met verbazing naar staan te kijken en de gevoeligheid is top (maar dat wisten we al).
Mag ik weten hoe jullie de diepgang getest hebben en bij welke temperatuur?
Bij testen op de testbaan is de diepgang niet beter als bij de goldmask (350 euro) Testen van 13-02-2011.
|
| 24 feb 2011, 13:04 |
|
|