|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:27
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
fabietech
|
 Wat raden jullie aan
Hallo allemaal,
Vorig jaar begonnen met zoeken en om te testen of het wel wat voor mij was heb ik een simpele 2de hands metaaldetector aangeschaft. Echter ben ik nu helemaal in to the game en wil ik toch een stapje hoger.
Ik vindt het niet erg om 2de hands te kopen meby bij een winkel of op marktplaats ( iemand trouwens goede winkel hiervoor ) en welke raden jullie natuurlijk aan, mijn budget ligt ongeveer tussen de 250 en 350 euro.
Hoor heel veel mensen over de White's dat die toch wel erg goed blijken te zijn mijn voorkeur gaat wel uit naar digitaal met display.
Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.
|
| 24 feb 2011, 13:53 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
 Re: Wat raden jullie aan
Hallo, Weet zeker dat je hier reactie op krijgt waar je wat aan hebt van Moderator Wilhelm! Groeten 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 24 feb 2011, 14:40 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
Tussen de 250 en 350 euro... Laten we dus zeggen 300 euro. Dan raad ik je zeer zeker deze aan. viewtopic.php?f=192&t=20555Zeer goede detector voor die prijs. Krijgt er ook een grote schotel bij voor als je 'anders' wilt zoeken, zeer functioneel dus :) Iss mijn zoekmaat die deze verkoopt, en geloof me, hij heeft er prachtige vondsten mee gedaan. XpSven
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 24 feb 2011, 17:23 |
|
 |
|
fabietech
|
J-P de zoeker schreef: Hallo, Weet zeker dat je hier reactie op krijgt waar je wat aan hebt van Moderator Wilhelm! Groeten  Wachten we die af :)
|
| 24 feb 2011, 18:52 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Beste Fabitech,
Voor die prijs kun je bij sommige fabrikanten niet terecht zoals bijvoorbeeld Minelab en XP. Hun instap model is duurder (boven de € 400,00).
Wat wel lukt is een Tesoro of een White's (twee topmerken). Tesoro levert de Silver uMax voor € 349,00 White's levert de Coinmaster voor € 228,00 of de Coinmaster Pro voor € 299,00 Omdat je aangeeft dat je het liefste een digitale detector wilt met een schermpje denk ik dat je het beste uit bent met een White's
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 24 feb 2011, 22:39 |
|
 |
|
detector.be
|
Jammer dat je er niet bijvermeld met welke detector je nu zoekt. De silver umax en de coinmaster zij net als de ace 250 detectors met geringe diepgang.
|
| 25 feb 2011, 00:41 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
detector.be schreef: Jammer dat je er niet bijvermeld met welke detector je nu zoekt. De silver umax en de coinmaster zij net als de ace 250 detectors met geringe diepgang. Wat bedoel je met "geringe" diepgang? Dat is erg subjectief, dan moet je met harde getallen komen! Ik heb net even voor je getest: White's Coinmaster: 50 eurocent op 28 cm zilveren dubbeltje op 19 cm Tesoro Silver uMax: 50 eurocent op 28 cm zilveren dubbeltje op 20 cm Weliswaar luchttesten maar toch... Op het moment dat je je beperkt in het budget tot 350 euro heb je nou eenmaal weinig keuze en dan zijn dit naar mijn mening goede keuzes. Het zijn A-merken die een goede werking en constructie hebben en bovendien ook nog wat opleveren als er over een paar jaar weer behoeft is om iets anders te kopen.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 25 feb 2011, 11:19 |
|
 |
|
fabietech
|
detector.be schreef: Jammer dat je er niet bijvermeld met welke detector je nu zoekt. De silver umax en de coinmaster zij net als de ace 250 detectors met geringe diepgang. Heb nu een Teknics T2 moet zeggen leuke dingen mee gevonden maar raakt nog wel is van slag blijven piepen en als ik de grond raak of takje gaat ie ook af. Als ik hem schuin houdt gaat ie soms ook raar doen, daarom. Wat zou het volgende model dan zijn als je meer diepgang wil dan de White's. gr
|
| 25 feb 2011, 13:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|