|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:12
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Goochelen doe je zo
Beste medezoekers, Zoals velen van jullie weten is goochelen mijn tweede hobby. Ik houd er nou eenmaal van om mensen in de maling te nemen waar ze zelf bij staan. Ik kwam dit filmpje tegen op het net en dacht,.....die deel ik met jullie. Veel kijk plezier: http://www.dumpert.nl/mediabase/878351/ ... _nie_.htmlDagobert
|
| 03 maart 2011, 17:12 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: Goochelen doe je zo
Fucking briljant!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 03 maart 2011, 18:07 |
|
 |
|
woelrat
|
Mooie geprepareerde tafel. Die man achter de goochelaar draait aan de glazen tafel zodat er een gat ontsttat als hij zijn hand erdoorheen gaat steken. Muntjes zijn natuurlijk ook speciale, die in elkaar klappen/vallen. Wel geinig gefilmd. Greets, Woelie
|
| 03 maart 2011, 18:35 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
Geweldig om te zien Dago! Je weet dat 't niet kan, maar 't gebeurt toch...., wat een vakman.  , Dick
_________________ De groeten van Loes......
|
| 04 maart 2011, 22:36 |
|
 |
|
dagobert
|
Bone Idle schreef: Geweldig om te zien Dago! Je weet dat 't niet kan, maar 't gebeurt toch...., wat een vakman.  , Dick Ik zit niet alleen op dit forum, maar ook op een forum voor goochelaars. Daar hebben ze ontelbare filmpjes die zeker de moeite waard zijn om te bekijken. Zal in de toekomst zeker nog eens filmpjes plaatsen. Dagobert Nieuwsgierig??? www.goochelaars.comHelaas is niet alles toegankelijk. Daar moet je goochelaar voor zijn. 
|
| 04 maart 2011, 22:45 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|