|
|
Het is nu 04 maart 2026, 19:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
mijn vondsten van gisteren
| Auteur |
Bericht |
|
sjoho
|
 mijn vondsten van gisteren
hier de toonbare vondsten van gisteren. heb er nog een paar maar daar moet ik eerst zin in hebben om schoon te maken. een slotje met sleutel, ik denk 16e eeuw een klein sleuteltje, volgens mij ook behoorlijk oud, al lijkt ie vrij modern (verzilverd?) een stukje maliënkolder. de rest heb ik laten liggen voor de volgende keer een mesheftbekroning. ondertussen nog mooier schoon als op de foto helemaal top dus  ps het slotje was al geplaatst, de de bekroning en het sleuteltje zal ik ook even los plaatsen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 maart 2011, 13:56 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: mijn vondsten van gisteren
Helemaal niet verkeerd Sjoho mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 21 maart 2011, 15:11 |
|
 |
|
Hans1971
|
Mooi Sjoerd, was het niet voor niks 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 21 maart 2011, 15:55 |
|
 |
|
MDgek
|
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 21 maart 2011, 16:35 |
|
 |
|
Marco
|
bestwel een topvangst eigenlijk 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 21 maart 2011, 20:05 |
|
 |
|
sam64
|
Bizar, dat kom je toch met de detector niet tegen.
Prachtige kwaliteit en hele mooie vondsten..perfect!
Sam
|
| 21 maart 2011, 20:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 maart 2011, 20:38 |
|
 |
|
pppp
Geregistreerd: 27 feb 2011, 16:22 Berichten: 132 Woonplaats: Groningen
|
dat slot is echt geweldig de rest is ook niet verkeerd greets pieter
_________________ LANG LEVE DELOL
|
| 21 maart 2011, 20:39 |
|
 |
|
sjoho
|
bedankt mannen. ik had het ook echt nodig. zat al een tijdje in een zoekersdepressie  . zelfs de duitjes verstoppen zich het laatste jaar als ik er met de detector aan kwam  . Alleen die ossenjukring van een tijdje terug kon niet snel genoeg wegrennen en vorige week mijn magneet kwijt waar ik tot nu toe niets mee gevonden had  . maar gelukkig kreeg ik eerste hulp aangeboden van Maurits En, echt waar, ook zonder die vondsten heeft die dag me uit het gat getrokken En de vondsten maakten me helemaal blij. Lekker weer in de boeken, aan het schoonmaken én weer wat te plaatsen op het forum 
|
| 21 maart 2011, 21:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
sjoho schreef: bedankt mannen. ik had het ook echt nodig. zat al een tijdje in een zoekersdepressie  . zelfs de duitjes verstoppen zich het laatste jaar als ik er met de detector aan kwam  . Alleen die ossenjukring van een tijdje terug kon niet snel genoeg wegrennen en vorige week mijn magneet kwijt waar ik tot nu toe niets mee gevonden had  . maar gelukkig kreeg ik eerste hulp aangeboden van Maurits En, echt waar, ook zonder die vondsten heeft die dag me uit het gat getrokken En de vondsten maakten me helemaal blij. Lekker weer in de boeken, aan het schoonmaken én weer wat te plaatsen op het forum  ja ik zeg nog tegen hans en rich wat zie sjoho er slecht uit ja zeg maus die sjoho moet echt is aan de mag neet gaan trekken daar word je beter van
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 maart 2011, 22:49 |
|
 |
|
bennie
|
Magneet kwijt sjoerd  dat doe je snel. Mooie vondsten overigens 
|
| 21 maart 2011, 22:55 |