|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
RECKHEIM (Rekem) - Duit (imitatie van een Hollandse duit) / Ferdinand van Aspremont-Lynden (1636-1665) - Koper
| Auteur |
Bericht |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
 RECKHEIM (Rekem) - Duit (imitatie van een Hollandse duit) / Ferdinand van Aspremont-Lynden (1636-1665) - Koper
Hallo iedereen,
Ook deze duit vond ik gister.
Ook hier ben ik blij mee omdat het weer eentje van Rekem is dat hier enkele kilometers verderop ligt. Het ook een zeldzame is, want er zijn er niet veel van geslagen en dit nu mijn tweede is. Omdat hij nog juist duidelijk genoeg was voor een uitsluitende determinatie die je in de titel kunt zien.
Bron: Atlas der munten van België: Van de kelten tot heden - H.Vanhoudt 2007
Met vriendelijke groet, XpSven
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 03 apr 2011, 11:10 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: RECKHEIM (Rekem) - Duit (imitatie van een Hollandse duit) / Ferdinand van Aspremont-Lynden (1636-1665) - Koper
hey Sven ,hebt ge die goud gespoten ? 
|
| 03 apr 2011, 11:38 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
 Re: RECKHEIM (Rekem) - Duit (imitatie van een Hollandse duit) / Ferdinand van Aspremont-Lynden (1636-1665) - Koper
Het was te donker binne, dus heb het toch met kunstmatig licht moeten doen hij is normaal mooi zwart 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 03 apr 2011, 11:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|