| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Instellingen METAALDETECTOR en zoektechnieken
heb je moeite om de juiste instellingen te vinden en / of je wilt zeker het uiterste uit je detector halen (maximaal vinden) kom dan naar het FORUMTREFFEN en meld je hier aan viewtopic.php?f=198&t=27119er is een o.a testbaan aanwezig , en zeer ervaren zoekers geven detectorles en TIPS iedereen = van harte welkom doe er je voordeel mee , want die kans krijg je niet vaak gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 09 apr 2011, 15:47 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
 Re: Instellingen METAALDETECTOR en zoektechnieken
Is er ook iemand aanwezig die mij iets meer kan vertellen over magneetvissen ?.
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 09 apr 2011, 19:58 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
|
| 09 apr 2011, 22:23 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
Kan ik misschien niet carpoolen ? niemand uit west of oostvlaanderen , wil ook wel een trein nemen ofzo naar antwerpen of limburg ...
|
| 09 apr 2011, 22:24 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Vanuit Limburg komen best veel mensen richting forumfeest..... het gaat je vast lukken een lift te krijgen!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 09 apr 2011, 22:50 |
|
 |
|
Travis
|
Roderick schreef: Is er ook iemand aanwezig die mij iets meer kan vertellen over magneetvissen ?. wel zelf een grote bak vol water meenemen 
|
| 09 apr 2011, 22:51 |
|
 |
|
dagobert
|
Roderick schreef: Is er ook iemand aanwezig die mij iets meer kan vertellen over magneetvissen ?. We spreken elkaar wel. Dagobert
|
| 09 apr 2011, 23:09 |
|
 |
|
Roderick
|
Komt goed Dagobert,alvast bedankt.  groetjes Roderick.
|
| 10 apr 2011, 12:48 |
|
 |
|
Roderick
|
[quote="Travis"][quote="Roderick"]Is er ook iemand aanwezig die mij iets meer kan vertellen over magneetvissen ?.[/quote] wel zelf een grote bak vol water meenemen  [/quote] We komen met de C1 dus dat wordt dan een klein bakkie Travis,ons Zeeuwen ben zunig 
|
| 10 apr 2011, 12:53 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
bubba schreef: heb je moeite om de juiste instellingen te vinden en / of je wilt zeker het uiterste uit je detector halen (maximaal vinden) kom dan naar het FORUMTREFFEN en meld je hier aan viewtopic.php?f=198&t=27119er is een o.a testbaan aanwezig , en zeer ervaren zoekers geven detectorles en TIPS iedereen = van harte welkom doe er je voordeel mee , want die kans krijg je niet vaak gr bubba  Ik hoop dat er iemand is die veel verstand heeft van de DEUS,en ik hoop dat ik er dan veel van kan leren  . Zoja dan neem ik mn DEUS mee 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 10 apr 2011, 12:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Roderick schreef: Is er ook iemand aanwezig die mij iets meer kan vertellen over magneetvissen ?. HA WAT WEL JE WETEN 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 apr 2011, 13:23 |
|
 |
|
Roderick
|
|
| 10 apr 2011, 13:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja dat kan hoor ja ik weet wel dat je nu denkt dat kan niet maar het kan wel je heb tocht wel is van een mag neet vis gehoor ook heb ik vaak gehad dat ik hem er in gooit krijg zo vis en mag neet op ze kop ja dan komt hij boven drijven zo heb je weer een hoop geleerd van me 
|
| 10 apr 2011, 14:54 |
|
 |
|
Travis
|
de ed schreef: ja dat kan hoor ja ik weet wel dat je nu denkt dat kan niet maar het kan wel je heb tocht wel is van een mag neet vis gehoor ook heb ik vaak gehad dat ik hem er in gooit krijg zo vis en mag neet op ze kop ja dan komt hij boven drijven zo heb je weer een hoop geleerd van me  enkel het recept nog ED 
|
| 10 apr 2011, 15:22 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
wij kunnen jullie de instellingen van ELKE DETECTOR leren en de bijbehorende zoektechnieken dus kom langs , en doe er je voordeel mee kun je goed zoeken en heb je de juiste instellingen ,,, dan ga je veeeeeeel meer vinden hoor gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 10 apr 2011, 16:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bubba schreef: wij kunnen jullie de instellingen van ELKE DETECTOR leren en de bijbehorende zoektechnieken dus kom langs , en doe er je voordeel mee kun je goed zoeken en heb je de juiste instellingen ,,, dan ga je veeeeeeel meer vinden hoor gr bubba  zo is dat Roderick goed luisteren naar papa ......
|
| 10 apr 2011, 17:22 |
|
 |
|
Roderick
|
Uitleg van Dagobert en de Ed,dat kan niet meer mislukken.Jullie krijgen een pint van me op 1 mei groetjes Roderick .
|
| 10 apr 2011, 17:28 |
|
|