|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:48
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
Een vraag aan elke Etrac bezitter.
| Auteur |
Bericht |
|
detector.be
|
 Een vraag aan elke Etrac bezitter.
Mijn Etrac is in reparatie omdat er onder andere het volgende probleem was:
Onder het zoeken vielen alle geluiden weg en klonk er gedurende een 5 tal seconde een constante toon, daarna was alles weer normaal. Dit herhaalde zich met onregematige tussenpozen maar niet vaker dan om de 30 minuten.
Nu heb ik van Dirk Jan Laan een Etrac gratis in bruikleen en die doet precies hetzelfde maar niet zo vaak. Dirk Jan kent dit probleem niet. Misschien is er iemand onder jullie die hetzelfde probleem heeft met zijn Etrac. Graag een antwoord
|
| 14 apr 2011, 10:12 |
|
 |
|
jeroen V.
|
 Re: Een vraag aan elke Etrac bezitter.
Volgens mij geeft er dan iets een storing? Of misschien ben jij het, magic man Is het steeds op hetzelfde veld of velden in eenzelfde buurt? Of heb je het echt overal?
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 14 apr 2011, 10:15 |
|
 |
|
detector.be
|
Ik draag geen pacemaker en gebeurt echt overal.
|
| 14 apr 2011, 10:27 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Raar Hopelijk weet iemand wat het is!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 14 apr 2011, 10:29 |
|
 |
|
Marco
|
Storing van je telf. misschien ?
Ik heb het hier ook wel eens gehad plosteling een hoge zachte toon en dan gaat i gewoon weer verder de laatste maanden geen last gehad(alhoewel ik het geen last kan noemen) ik reset hem ook wel eens volledig misschien dat dat helpt ? groet
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 14 apr 2011, 12:13 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 apr 2011, 13:19 |
|
 |
|
dirkambiorix
|
heb bijna 23 jaar bij mijne etrac gezocht , nooit iets dergelijks ondervonden grtz
|
| 14 apr 2011, 15:08 |
|
 |
|
indian
Geregistreerd: 11 sep 2008, 20:53 Berichten: 558 Woonplaats: Hardenberg
|
Nee, wegvallen voor zo'n lange periode niet. Idee: controleer je accupack aansluiting, dit komt best wel precies. Als je te vaak je accu te lomp er in zet dan kan het ene aansluitpunt minder goed contact maken en kan je spanning heel even wegvallen. succes, grtn Indian...ugh 
_________________ desiderum constans cavo thesarus grandis et infinitus humus transissulanos
|
| 14 apr 2011, 16:14 |
|
 |
|
bacchus
|
detector.be schreef: Mijn Etrac is in reparatie omdat er onder andere het volgende probleem was:
Onder het zoeken vielen alle geluiden weg en klonk er gedurende een 5 tal seconde een constante toon, daarna was alles weer normaal. Dit herhaalde zich met onregematige tussenpozen maar niet vaker dan om de 30 minuten.
Nu heb ik van Dirk Jan Laan een Etrac gratis in bruikleen en die doet precies hetzelfde maar niet zo vaak. Dirk Jan kent dit probleem niet. Misschien is er iemand onder jullie die hetzelfde probleem heeft met zijn Etrac. Graag een antwoord hoi ik heb het ook wel eens, ik weet niet waarvan het komt? maar als ik het volgende lees,laat ik ook wel eens lomp de accupack er in vallen. dus het kan wel eens goed zijn, dat de kontackten niet goed op mekaar liggen grt john
|
| 14 apr 2011, 16:43 |
|
 |
|
dagobert
|
Heb dit probleem in het begin een keer gehad. Maar na een reset was alles weer in orde. Daarna nooit meer last van gehad. Gelukkig!
Dagobert
|
| 14 apr 2011, 19:03 |
|
 |
|
archeonist
|
Ja zo nu en dan doet ie van mij dat ook wel eens, even over een stukje metaal zwaaien en dan is het weer in orde. Ik heb het idee dat de detector dan even op tilt gaat. Verder ervaar ik het niet als een groot probleem.
|
| 14 apr 2011, 21:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
kom allen naar het forumfeest en test je E-track en alle andere merken op de testbaan die daar word aangelegd door zeer ervaren mannen uit België,ook kan ik jullie persoonlijk de instellingen bijwerken voor optimale vondsten te krijgen.
dus kom het is zeker de moeiten waard en ook zal er een demo zijn hoe je vondsten moet reiningen en conserveren.
verder komen Romeinen en je gaat terug in de tijd,er is ook een Romeinse arts met zijn attribute en een Romeinse keuken
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 apr 2011, 22:05 |
|
 |
|
detector.be
|
indian schreef: Nee, wegvallen voor zo'n lange periode niet. Idee: controleer je accupack aansluiting, dit komt best wel precies. Als je te vaak je accu te lomp er in zet dan kan het ene aansluitpunt minder goed contact maken en kan je spanning heel even wegvallen. succes, grtn Indian...ugh  Als de stroom wegvalt kan je geen toon horen Dit heeft niets met de spanning te maken.
|
| 14 apr 2011, 23:21 |
|
 |
|
dagobert
|
detector.be schreef: indian schreef: Nee, wegvallen voor zo'n lange periode niet. Idee: controleer je accupack aansluiting, dit komt best wel precies. Als je te vaak je accu te lomp er in zet dan kan het ene aansluitpunt minder goed contact maken en kan je spanning heel even wegvallen. succes, grtn Indian...ugh  Als de stroom wegvalt kan je geen toon horen Dit heeft niets met de spanning te maken. Daar heb je een punt! Slimme Belg dus Dagobert
|
| 14 apr 2011, 23:25 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
er zijn veel slimme belgen hoor
|
| 15 apr 2011, 00:32 |
|
 |
|
johne
|
Vraagje, heb je dit alleen met koptelefoon? Wat ik bedoel is doet hij dit ook als je de koptelefoon los koppelt? E-trac kan met sommige koptelefoons niet zo best overweg.
_________________ Zoekt naar oale spullen johne.nl is gehacked aan een nieuwe site word gewerkt
|
| 15 apr 2011, 23:23 |
|
 |
|
Knallende Kanaries
|
foutje
|
| 15 apr 2011, 23:32 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3982 Woonplaats: Noordgouwe
|
Misschien een storing van je mobiele telefoon? Ik heb een keer een storing gehad, waarschijnlijk door vocht. Toen kreeg ik een constante pieptoon. Uitgezet, bij de kachel, reset en ie deed het weer Groet, stef
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 16 apr 2011, 00:36 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
kimball schreef: Misschien een storing van je mobiele telefoon? Ik heb een keer een storing gehad, waarschijnlijk door vocht. Toen kreeg ik een constante pieptoon. Uitgezet, bij de kachel, reset en ie deed het weer Groet, stef denk ook dat het vocht is ga eens na of je voor dit probleem in de regen hebt gezocht. zet je dan een natte detector weg , met de beschermhoes nog over je kastje. dan onstaat er condens en dat dringt dan door in de electronica. door dat vochtvalt hij dan uit of gaat rare tonen geven. als je dan het hoesje er af haalt en heb droog weg zet , dan doet hij het daarna weer goed dus altijd een natte detector laten drogen zonder hoesje over de kast gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 17 apr 2011, 00:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|